Mainos

Otteluseuranta SM-liiga 11.12.08

• 37 689
  • 170

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Kyllä KalPan suoritustaso on kovaa luokkaa. Tietysti SaiPallakin on loukkaantumisia, mutta kyllä KalPakin on iskussa. Ottaa nuppiin kun meikäläisiä sanotaan yhden kentän joukkueeksi, mutta tänäänkin 2.-4. kentät on tehneet maalit.

Sitä se teettää kun itseluottamus on kohdillaan ja pelikirja (terkut Sihvoselle) kunnossa.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kapasella ruuti märkää. TPS-pelissä ainakin 2 täysin varmaa maalipaikkaa ja tänäänkin 2 kertaa yksin läpi. Ei uppoo tällä hetkellä. Noh, onhan toi jo 15 kertaa tällä kaudella uponnu.

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Minulle ei ole selvää että mikä on "vauhtitaklaus", joten selvää vauhtitaklausta ei ole olemassakaan. Niin että mikä se on?

Jaa-a. Sitä pitää kysyä Hannes Kapaselta. Vauhtitaklaus, on muuten varsinaisen hölmö sana. KalPan ylivoima totutun surkeaa. Milloin SaiPa kaventaa?

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Erittäin hyvin sanottu sieltä takaa.

Eiköhän se ollut ohi jo siinä kohtaa, kun julkaisitte päävalmentajanne nimen... Eli toisinsanoen padan kaudet on toistaiseksi ohi :)

Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Kahdessa edellisessä pelissä KalPa on lähtenyt kolmansiin eriin 5-0 -johdossa. Tänään "vain" 3-0. Loistavastihan tuo tällä hetkellä kulkee. Hannes Kapanen mun mielestä todella hyvä kommentaattori.
Asiasisällöltä kyllä, mutta ajoitukset jutuille tulee vähän huonosti välillä. Ja ei puhu kuin radioon, vaan puhuu kuin olisi kaverin kanssa matsissa. Mutta on sitä huonompaakin kuultu.

Suosikkijoukkue
KalPa
Kapasella ruuti märkää. TPS-pelissä ainakin 2 täysin varmaa maalipaikkaa ja tänäänkin 2 kertaa yksin läpi. Ei uppoo tällä hetkellä. Noh, onhan toi jo 15 kertaa tällä kaudella uponnu.

Kapsu on ottanut selvästi paineita "tahtookirjoittaa" -nimimerkin kirjoituksista. Kaverihan ei tainnut sitä 40:ää pojoa luvata ei sitten millään...

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Asiasisällöltä kyllä, mutta ajoitukset jutuille tulee vähän huonosti välillä. Ja ei puhu kuin radioon, vaan puhuu kuin olisi kaverin kanssa matsissa. Mutta on sitä huonompaakin kuultu.

En ajatellu itse edes, että juttelee kuin olisi kaverin kanssa matsissa, ei häiritse minua. Informaatioltaan loistava, saa tietää mitä siellä tapahtuu. Noita jauhajia on ihan tarpeeksi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja Jillsonille jäähy, syynä mikäpäs muu kuin pelin viivyttäminen - kiekko katsomoon... Mikähän siinä on että kun pelaaja tulee Lukkoon niin kiekon purkaminen vetämättä sitä katsomoon näyttää tulevan ihan mahdottomaksi... Kuvittelenko minä vaan vai onko Lukolle ihan oikeasti tullut noita jäähyjä ihan helvetisti tällä kaudella?

Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
En ajatellu itse edes, että juttelee kuin olisi kaverin kanssa matsissa, ei häiritse minua. Informaatioltaan loistava, saa tietää mitä siellä tapahtuu. Noita jauhajia on ihan tarpeeksi.

..Kuten esimerkiksi se vieressä istuva kaveri. Voisivat ehkä koittaa vaihtaa paikkaa vaikkapa. :D

Kalpa pelannut hyvästi tänään, ja totuttuun tyyliin tuhoton määrä maalipaikkoja (radiosta kuultuna tietysti) on hukattu.
E: Mutta selvennettäköön, että todella hyvältä tuntuu silti tuo johtoasema.

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta tuossa vielä nämä SaiPan pari hassua: http://www.saipa.fi/2008/page.php?id=16

Onhan näitä SaiPan kotisivuja usein ennenkin kehuttu, mutta aika huikeaa on, että tälle loukkaantumis-/poissaololistalle on jo ennen toisen erän loppua Kohon tämäniltainen aivotärähdys (?) ja Topon kymppitilin täyttyminen päivitetty. Joku Jatkoajan aktiiveista asialla? Vaikka kehunkin, tuntuu silti siltä, kuin itsesäälin sekaista tragikomediaa seuraisi. Tuskinpa Kohon vamman laadustakaan on vielä sen kummemmin valmentajan kuin lääkärinkään lausuntoa vielä saatu? Mutta melkoista yleisönpalveluahan tuo toki on...

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Eikös joka joukkueella lääkäri ole? Eikai ne odota pelin loppumista vaan tutkivat heti?

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
IHME! SaiPa kaventaa. 1-4. Koskiranta.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
0-4 on KalPan kannattajan hyvä olla. En olisi uskonut - en. Kisapuisto kun on tupannut oemaan todella vaikea paikka KalPalle.
Uppeeta.

Äh. Saibu sai kuparisensa rikki. Nyt tarkkana!

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Jaahans SaiPa kaventaa 2-4 YV:llä. Nyrhinen.

Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
"Terveisiä peestä ihan suoraan tämä on kotiyleisön kosiskelua ihan puhtaasti" Hahaha ei jumalauta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy