Mainos

Otteluseuranta SM-liiga 11.12.08

• 37 689
  • 170

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
No niin...tulihan se sieltä Koho pukukoppiin. Edellisessä pelissähän ei vissiin ketään loukkaantunut joten johan oli aikakin. Onneksi SaiPalla on NIIN leveä rosteri, ettei yhden sentterin poissaolo vaikuta.

No hei, joulun jälkeen tulee lisää miehiä jos vaan pärjätään!

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Kommentaattori Hannes Kapanen Oikealla Asemalla:

- KalPa ei ole esittänyt vielä parastaan. Liike vajavaista.
- SaiPalta seitsemän miestä poissa kokoonpanosta ja se ei voi olla näkymättä.

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
- SaiPalta seitsemän miestä poissa kokoonpanosta ja se ei voi olla näkymättä.

Jeps, ja nimeomaan vielä 1. sekä 2. sentterit (Immonen, Löfman) sekä 1. puolustaja (Levokari). Kapteeni lähti heidän ja neljän muun seuraan.

Eipä voisi enempää enää vituttaa.

Näköjään taas sopivan Jyp-mieliset pillipiiparit valikoitunu. Tai kaippa se liigan linja on vain tämä.

Mutta Ilveshän tämän näköjään silti vie, jos jaksaa pelata tuolla fyysisyydellä loppuun asti. Ei näköjään jypyköillä kantti kestä.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeps, ja nimeomaan vielä 1. sekä 2. sentterit (Immonen, Löfman) sekä 1. puolustaja (Levokari). Kapteeni lähti heidän ja neljän muun seuraan.

Eipä voisi enempää enää vituttaa.

Varmaan vituttaa. Koho taisi loukata itsensä kun yritti taklata Hartikaista. (by radio)

Kapanen läpi ja ei mene...

Mä en jaksa aina ymmärtää näitä loputtomia valituksia loukkaantumisista. Kuuluu lajiin.

SaiPalla on tänään kuitenkin ihan täydet neljä hyökkäysketjua ja 7 pakkia eikä näiden joukossa taida olla edes yhtään juniori-ikäistä ja ns. väkisin nostettua. Joo joo tiedetään, että sieltä on Immonen ja pari muuta sivussa, mutta siitä huolimatta. No eipä minun tarvitsekaan ymmärtää, en ole SaiPa-fani.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan hieno haltuunotto Rööki-Analta. JYP-Ilves 1-0.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Varmaan vituttaa. Koho taisi loukata itsensä kun yritti taklata Hartikaista. (by radio)

Kapanen läpi ja ei mene...

Taurunkin mukaan ihan normaali tilanne eikä mitään rikettä = paska säkä. On tää sitten kivaa.....

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Joo joo tiedetään, että sieltä on Immonen ja pari muuta sivussa, mutta siitä huolimatta. No eipä minun tarvitsekaan ymmärtää, en ole SaiPa-fani.

Pidätkö sitten pääs kiinni?

Jos sä oikeasti olet vittu sitä mieltä, että SaiPalla on vain pari hassua sivussa.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Mä en jaksa aina ymmärtää näitä loputtomia valituksia loukkaantumisista. Kuuluu lajiin.

SaiPalla on tänään kuitenkin ihan täydet neljä hyökkäysketjua ja 7 pakkia eikä näiden joukossa taida olla edes yhtään juniori-ikäistä ja ns. väkisin nostettua. Joo joo tiedetään, että sieltä on Immonen ja pari muuta sivussa, mutta siitä huolimatta. No eipä minun tarvitsekaan ymmärtää, en ole SaiPa-fani.

http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=SaiPa&pelaaja=6689 . En tiedä miten muualla, mutta ainakin SaiPassa 17v lasketaan junnariksi.

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue

Niin. SaiPan rosteri nyt ei satu olemaan mikään Kärpät tai Jokerit, ja avainmiesten loukkaantumiset sata varmasti tuntuu. Kyllähän noita penttinöyräsiä yms otetaan, jotta saadaan kentät täyteen, mutta laatu ei olekkaan enää sitä samaa kun pitäisi.

Immosen ja parin muun varaan laskettu kuitenkin ihan helvetisti.

No joo, kyllä näistä huolimatta pitäsi pystyä esittämään edes kotona jotain aivan muuta kun mitä siellä tällä hetkellä on esitetty. En ole paikalla, mutta viestit hallilta ja lukemat taulullakin kertoo, että homma on pelkkää paskaa just nyt.

Patessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kalevan sälli kirjoitti: Näytä viesti
Nickersonin tyhmä jäähy yllättäen kostautui. Vitun Nikke tuu pois sieltä!

Joo tule Kuningas Isomäkeen takaisin!

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
no oon tietty 957:n selostuksen varassa, mutta tilanteen ollessa poikki nyrkillä lyöminen on tyhmempi kuin pelitilanteessa koukkaaminen.

Niin no, tietysti näin, mutta liigaseurannasta kun näin, että juuri Nickersonin jäähy kostautui, niin arvasin, että varmasti tulee sanomaista. Ja tulihan sitä:)

edit: Ja onhan se selvä, että jos ottaa 3 jäähyä putkeen, niin Spede Team rankaisee varmasti.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä Hartikainen taklasi Kohoa ja Ville ei huomannut yhtään. Hartikainen pääsi yllättämään siis puun takaa oikein perinteisellä tavalla. Ei kova niitti, mutta tuli niin yllättäen, että löi päänsä.

Ok. Härski Hartikainen on härski jätkä. Ikävää, että kävi noin.

Aksu

Jäsen
Ok. Härski Hartikainen on härski jätkä. Ikävää, että kävi noin.

Se täytyy tästä nuoresta herrasta sanoa, että kiinnitti huomion niissä kolmessa pelissä mitä aiemmin tällä kaudella olen paikan päällä nähnyt ja on ollut tänäänkin ärhäkkä. Tuollaisia ennakkoluulottomia, taklaus- ja taisteluvalmiita, pelaajia on ilo katsoa. Toivottavasti pysyy ehjänä ja luo hyvän uran. Peruspalaset on jo nyt hyvin kohdallaan noin nuoreksi mieheksi.

Pidätkö sitten pääs kiinni?

Jos sä oikeasti olet vittu sitä mieltä, että SaiPalla on vain pari hassua sivussa.

Miksi ihmeessä en saisi sanoa mielipidettäni? SaiPalta on pari hassua sivussa eli Immonen, Levokari ja Löfman. Voi olla muitakin, mutta tuossa merkittävimmät. Siksi rosterissa pidetään pelaajia yli kokoonpanon, että loukkaantumistenkin sattuessa saadaan täysi miehistö jalkeille. Ja niin on tänäänkin saatu. Eli vain SaiPa-fani saa sanoa mielipiteensä tähän asiaan, vai?

Battle Ankka kirjoitti:
En tiedä miten muualla, mutta ainakin SaiPassa 17v lasketaan junnariksi.

Minä katsoin liigan sivuilta, että kyseinen sälli oli merkattu ylimääräiseksi hyökkääjäksi. Minä sanoin aiemmin, että siellä näyttää olevan neljä täyttä hyökkäysketjua ilman junnuja. Ja niin asia taitaa tosiaan olla.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se täytyy tästä nuoresta herrasta sanoa, että kiinnitti huomion niissä kolmessa pelissä mitä aiemmin tällä kaudella olen paikan päällä nähnyt ja on ollut tänäänkin ärhäkkä. Tuollaisia ennakkoluulottomia, taklaus- ja taisteluvalmiita, pelaajia on ilo katsoa. Toivottavasti pysyy ehjänä ja luo hyvän uran. Peruspalaset on jo nyt hyvin kohdallaan noin nuoreksi mieheksi.

Onhan se tehnyt meihin KalPan-kannattajiin(kin) melkoisen vaikutuksen tällä kaudella. Tosiaan ikää vasta 18v ja jo tuollainen pelimies. Edessä huima tulevaisuus, jos pää ja kroppa kestää.

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Aika tyylikkäitä maskeja maalasi kaveri. Kyllähän noita mielummin katselee, kun jotain Tapparan mainosmaskeja.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Virtalan rankkari oli alivoimalla, eikö tästä pitäisi merkata av-maali? Ainakaan vielä ei ole sm-liigan sivuilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy