Otteluseuranta (SaiPa)

  • 353 830
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän SaiPalla oli paikat jopa voittaa ottelu. Ensimäinen erä vai vain saumat, ja huono viimeistely. Mut hei! Teron piikkiin vain, mitäs ei ole kehittänyt pelaajia ;) Kasvattelee vain tammea jne....
En puolustele Teroa, mutta tuon joukkueen taitotaso ja pelinopeus on helvetin huono. Teron syy??
Mietiskelin ketkä pelaajat ovat tehneet vaikutuksen kauden aikana, niitä ei ole monta.
Zabo, Vainio, Vainikainen, Westerholm,Grman, Salo ja Löfman,(Kiiskinen).
Katselin kisapuistossa kauden ensimäisen pelin ja sanoin jo silloin että tästä ei hyvä tule. Kaverini hihkuivat voittoa, vaikka porukka oli jaloissa koko pelin.
Olen joskus aiemmin arvostellut näitä kenkimisketjuja ja saanut "kuraa" niskaani mutta kestän sen ;)
En pidä myös SaiPaan liittyvästä sylkykuppi mentaliteetista. Siellä on vuosien aikana dissailtu yleensä se yksi pelaaja tai valmentaja.
Levokari, Pukka,.... Santanen, Selin..
Vituttanut pelien aikana kuunnella sitä suolausta ja jatkoajassa pelien jälkeen. No mitäs tänne tulen jos pää ei kestä?
Siksi että SaiPa on joukkueeni, vaikka pelaisi divarissa. HUOH!!!
Hyvää puhetta. Kaikki ei missään nimessä ole Teron syy. Jos Liiga olisi auki niin ei olisi kaukana, että SaiPa karsisi. En tiedä tippuisiko SaiPa Mestikseen. Voi olla että Ketterä veisi sarjan SaiPaa vastaan. No tuskin kuitenkaan. Eihän SaiPa ole vielä edes viimeisenä mutta ei paljon puutu. SaiPalla on taas uuden nousun paikka tulevaisuudessa. SaiPa saa taas uuden tilaisuuden osoittaa, että se on kelpo Liigaporukka.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No jos tuo kommentti oli mulle, niin miten saat sen käännetyksi niin että menestys ei kiinnosta?
Siksikö etten vaadi valmentajalle potkuja?
Minusta on aivan sama saako Lehterä potkut vai jatkaako ensi kauden.
Markkanen & co. tekee päätökset. En omista osakkeita SaiPasta. Minulla ei ole sananvaltaa mihinkään.
En huuda kitarisat ulkona potkuja kaikille, valmentajista omistajiin.
Haluaisin SaiPan menestyvän, enkä tuntevani vitutusta tappion jälkeen. Vituttaa vain lisäksi tuo syyllisten etsiminen joka tappion jälkeen, on se sitten maalivahti tai Riikola tai Sneck tai Kojo...
Ei nämä viestit kuulu tähän osioon mutta näin nyt meni. Peace...
Niitäkin faneja on keitä ei tappiot haittaa. He vain haluavat olla linssiluteita eri yhteyksissä. SaiPa sitä ja SaiPa tätä. He heiluttavat lippuja kun muut haluavat katsoa peliä. He eivät koskaan arvostele ja ovat aina hymyssä suin. Itse olen vanhan liiton kusipää ja sellainen valheellinen positiivisuus ällöttää minua. Jos jotakuta ei vituta SaiPan tappiot ja huono pelaaminen, niin onko hän silloin edes SaiPan asialla vai pelkästään omalla asiallaan? Jos ei mikään herätä tunteita niin onko sellainen henkilö robotti vai muuten vain välinpitämätön? No jokainen taaplaa tyylillään ja samanlaisia paskaperseitä ollaan kaikki.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
No jos tuo kommentti oli mulle, niin miten saat sen käännetyksi niin että menestys ei kiinnosta?
Siksikö etten vaadi valmentajalle potkuja?
Minusta on aivan sama saako Lehterä potkut vai jatkaako ensi kauden.
Markkanen & co. tekee päätökset. En omista osakkeita SaiPasta. Minulla ei ole sananvaltaa mihinkään.

Vastasin ihan vilpittömästi, että jos jotakuta ei menestys kiinnosta, niin ei siinä mitään. Ja jos sinulle henkilökohtaisesti on aivan sama se, että Lehterä saa jatkaa, niin et sinä sitten välitä menestyksestä, ainakaan tällä hetkellä.

Tämä vain on sitä mitä seurajohto tilasi ja sai. Kyllä tällaisessa tilanteessa ainakin itseäni kiinnostaa, mitä seurajohto tekee virheilleen. Myöntääkö ne vaiko ei. Oikeassa yritysmaailmassa tällaiset puuhastelijat olisi jo erotettu päävalmentajaa myöten. Mutta nämä nykyiset jampat omistavat SaiPan ja tuskin toisiaan potkivat ulos. Mutta sinulla ja meillä muilla kannattajilla on jotain sananvaltaa ja voimme tehdä jotain saadaksemme seurajohdon varpailleen.

Mutta, jos sinulle se on yksi ja sama, niin toki voit kannattaa jatkossa kuten tähänkin mennessä. SaiPa Oy kiittää taloudellisesta panostuksestasi. Peace.
 

Coxkyttä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo.. Mä kannatan varmaan väärin, mutta omasta mielestäni on väärin että SaiPan menestymättömyys on yritetty sälyttää Teron niskaan.
Joo, hän on päävalmentaja ja vastaa orkesterista, mutta palikat jotka on annettu käsiin on suurin syy tilanteeseen. Siltikin minä en ala vittuilemaan edes Riikolalle ja Sneckille. He varmaan tekevät parhaansa, jos se ei riitä niin johdon ja valmentajien asia on etsiä paremmat soturit tilalle.
Minun puolestani ensi kaudelle voi vaihtaa koko valmennustiimin ja suurimman osan pelaajista. Tiedän että pelimerkit ei riitä kuitenkaan siihen.
Tällä kaudella mennään näillä vitutti tai ei.
Tällä kaudella tulen katsomaan vielä yhden ottelun, liput ostettu..
C8 juhlaan en pääse, tulisin jos voisin.
Ensi kaudella valmentaa Tero tai joku möttönen ja häntä aletaan kenkiä ensimäisen ottelun jälkeen jos jengi on yhtä surkea kuin nyt.
Päätän avautumiseni tähän tästä aiheesta.. it's only hockey..
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo.. Mä kannatan varmaan väärin, mutta omasta mielestäni on väärin että SaiPan menestymättömyys on yritetty sälyttää Teron niskaan.
Joo, hän on päävalmentaja ja vastaa orkesterista, mutta palikat jotka on annettu käsiin on suurin syy tilanteeseen. Siltikin minä en ala vittuilemaan edes Riikolalle ja Sneckille. He varmaan tekevät parhaansa, jos se ei riitä niin johdon ja valmentajien asia on etsiä paremmat soturit tilalle.
Minun puolestani ensi kaudelle voi vaihtaa koko valmennustiimin ja suurimman osan pelaajista. Tiedän että pelimerkit ei riitä kuitenkaan siihen.
No joo. Tero on Tero eikä muuksi muutu. Tässä on vähän mielestäni sama tilanne Tero kohdalla kuin pelaajistonkin. Päävastuu on hällä, joka heidät on palkannut. Tero on vielä "työharjoittelija" ja jos SaiPassa tällainen jamppa halutaan päävalmentajaksi, niin ei se Teron vika ole. Toki johdossa ja hallituksessakin on jo nähty, et tämä ei ole se kaveri jonka kanssa menestystä tulee. Jos menestystä halutaan , niin sanoisin, että Tero ei jatka ensi kaudella.

Pelaajiston kohdalla vähän samantyyppinen tilanne siinä, et ei se ole Sneckin tai Riikolan vika, jos heidät on hankittu tänne vaikka ei taso millään riitä 7.pakkia ylemmäs. Toki ovat helppoja kohteita joihin purkaa pettymystä kuten olen itsekin tehnyt.

Valmennuksessa suurin asia on se päävamentaja asia. Jos SaiPassa halutaan ns. kasvot säilyttää, niin Tero lähtee heti kun viimeinen peli on pelattu(vain oma mielipide). Ropo teki ison virheen siinä lappukeississä ja sen puoleen ainakin miun silmissä pointsit tippui melkoisen paljon. Ei olisi siis ollenkaan huono, jos molemmat saisivat lähtöpassit. Tämä organisaatio tarvii totaali tuuletusta. Sen jälkeen sitten pumpataan kunnianhimoa pöntöön ja puhtaalta pöydältä menestysjahtiin.
 

Mctavish85

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No joo. Tero on Tero eikä muuksi muutu. Tässä on vähän mielestäni sama tilanne Tero kohdalla kuin pelaajistonkin. Päävastuu on hällä, joka heidät on palkannut. Tero on vielä "työharjoittelija" ja jos SaiPassa tällainen jamppa halutaan päävalmentajaksi, niin ei se Teron vika ole. Toki johdossa ja hallituksessakin on jo nähty, et tämä ei ole se kaveri jonka kanssa menestystä tulee. Jos menestystä halutaan , niin sanoisin, että Tero ei jatka ensi kaudella.

Pelaajiston kohdalla vähän samantyyppinen tilanne siinä, et ei se ole Sneckin tai Riikolan vika, jos heidät on hankittu tänne vaikka ei taso millään riitä 7.pakkia ylemmäs. Toki ovat helppoja kohteita joihin purkaa pettymystä kuten olen itsekin tehnyt.

Valmennuksessa suurin asia on se päävamentaja asia. Jos SaiPassa halutaan ns. kasvot säilyttää, niin Tero lähtee heti kun viimeinen peli on pelattu(vain oma mielipide). Ropo teki ison virheen siinä lappukeississä ja sen puoleen ainakin miun silmissä pointsit tippui melkoisen paljon. Ei olisi siis ollenkaan huono, jos molemmat saisivat lähtöpassit. Tämä organisaatio tarvii totaali tuuletusta. Sen jälkeen sitten pumpataan kunnianhimoa pöntöön ja puhtaalta pöydältä menestysjahtiin.
Ropo on kuulemieni huhujen mukaan tehnyt tämmöisiä kyselyitä aiemminkin. Mutta jutut kertovat, että lappuepisodi olisi lähtenyt liikkeelle ylempää eli ihan seurajohdosta. En tiedä sitten varmasti pitääkö paikkansa. Mutta jos valmennus kengitään niin saisi miun puolesta kenkiä myös seurajohdon. Seurajohto voisi nimittäin myös kantaa vastuunsa. Kaikki tässä SaiPan organisaatiossa ja pieleen mennessä kaudessa ei suinkaan ole Lehterän vika. Organisaatio on myös tehnyt pahoja virheitä. Kunnollinen tuuletus organisaatiossa voisi olla paikallaan lähitulevaisuudessa.
 

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ropo on kuulemieni huhujen mukaan tehnyt tämmöisiä kyselyitä aiemminkin. Mutta jutut kertovat, että lappuepisodi olisi lähtenyt liikkeelle ylempää eli ihan seurajohdosta. En tiedä sitten varmasti pitääkö paikkansa. Mutta jos valmennus kengitään niin saisi miun puolesta kenkiä myös seurajohdon. Seurajohto voisi nimittäin myös kantaa vastuunsa. Kaikki tässä SaiPan organisaatiossa ja pieleen mennessä kaudessa ei suinkaan ole Lehterän vika. Organisaatio on myös tehnyt pahoja virheitä. Kunnollinen tuuletus organisaatiossa voisi olla paikallaan lähitulevaisuudessa.
En jaksa uskoa, että sylttytehdas on Markkanen. (Uskon että olisi ottanut vastuun tiedotteessa jos olisi ollut.) Eli lienee sitten Tuomenoksa. Edelleen Markkasen asia päättää kumpi lähtee, mutta sekasotkulla on oltava seurauksensa.
 

Ferris

Jäsen
En jaksa uskoa, että sylttytehdas on Markkanen. (Uskon että olisi ottanut vastuun tiedotteessa jos olisi ollut.) Eli lienee sitten Tuomenoksa. Edelleen Markkasen asia päättää kumpi lähtee, mutta sekasotkulla on oltava seurauksensa.

Mä pelkään ettei toimistolla tapahdu tämän kauden jälkeen mitään muutoksia vaan ensi kauteen lähdetään samalla kokoonpanolla, "virheistä oppineena".
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Hienoinen sekamelska ja 0-1... Perään tekomaali 1- 1
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Sori, mut pakko sanoa, että voi vittu mikä maali taas omiin...pelkkää sekoilua ja kaveri laittaa puolityhjiin...noh, kerrankin SaiPalta kuitti heti, se on posia.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Tsiigailin että palaapas SaiPa kauden parasta lätkää, mutta nuo keltapaidat taitaakin olla Kalapa.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Pakki antaa KalPan jenkkihyökkääjän työntää itsensä maalivahdin päälle ja siitä härdellistä lopulta maali omiin...

Juu, melkoinen suoritus. Kaiken muun lisäksi tän kauden jengiltä puuttuu mielestäni munaa ja kovuutta. Maalinedustalla ollaan pehmeitä, taklauksia ei juuri nähdä, sikailuja ei kuitata, jne...ei tässä nyt mitään "poliiseja" haeta, mut tietynlaista ryhtiä.
 

Bacon

Jäsen
Olen ehkä ainut, mutta mielestäni tuo Shugg voisi olla ensi kaudelle ihan pätevä ykkös-kakkosketjun ukko. Jotenkin miehestä paistaa potentiaalia lyödä kovatkin pisteet taululle.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Olen ehkä ainut, mutta mielestäni tuo Shugg voisi olla ensi kaudelle ihan pätevä ykkös-kakkosketjun ukko. Jotenkin miehestä paistaa potentiaalia lyödä kovatkin pisteet taululle.

Odotin enemmän, mutta joo...ehkä se paha loukki on vielä näkynyt ja potentiaalia olisi...järkihinnalla miksei...
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen ehkä ainut, mutta mielestäni tuo Shugg voisi olla ensi kaudelle ihan pätevä ykkös-kakkosketjun ukko. Jotenkin miehestä paistaa potentiaalia lyödä kovatkin pisteet taululle.
Et ole ainut. Mutta miehen aiemmat näytöt eli kun tämä kausi unohdetaan on sellaiset että hintaa lienee etenkin jos näyttää nyt loppukaudesta että on se sama peluri mikä oli aikanaankin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös