Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Petmanien omat säännöt
Olen ehkä ainut, mutta mielestäni tuo Shugg voisi olla ensi kaudelle ihan pätevä ykkös-kakkosketjun ukko. Jotenkin miehestä paistaa potentiaalia lyödä kovatkin pisteet taululle.
Olen ehkä ainut, mutta mielestäni tuo Shugg voisi olla ensi kaudelle ihan pätevä ykkös-kakkosketjun ukko. Jotenkin miehestä paistaa potentiaalia lyödä kovatkin pisteet taululle.
Et ole ainut. Mutta miehen aiemmat näytöt eli kun tämä kausi unohdetaan on sellaiset että hintaa lienee etenkin jos näyttää nyt loppukaudesta että on se sama peluri mikä oli aikanaankin.Olen ehkä ainut, mutta mielestäni tuo Shugg voisi olla ensi kaudelle ihan pätevä ykkös-kakkosketjun ukko. Jotenkin miehestä paistaa potentiaalia lyödä kovatkin pisteet taululle.
Joo todennäköisesti hinta on SaiPalle liian korkea. Nuo viime kausien tilastot ovat sen verran kovat.Et ole ainut. Mutta miehen aiemmat näytöt eli kun tämä kausi unohdetaan on sellaiset että hintaa lienee etenkin jos näyttää nyt loppukaudesta että on se sama peluri mikä oli aikanaankin.
Nämä ovat niitä tilanteita, joita ei tullut kun Denisov parkkeerasi maalin eteen.Aika paljon sai Lontoon-Matti hakata räpylään.
Yks tollanen Denisov pitäisi kyllä ensi kaudelle saada pakistoon. Rauhottuisi siellä maalin edessä hilluminen.Nämä ovat niitä tilanteita, joita ei tullut kun Denisov parkkeerasi maalin eteen.
Hyvä maski oli toisaalta. Mutta ois ton voinu ehkä liimatakkin.Olenko sanonut jotain tuosta maalineduspelistä...ja oisko ollu vähän helppo pudotus Nikeltä?
Oli ylärima mutta kehikon ulkopuolella. Nyt on näköjään muutama yv-kuvio treenattu (viimein) mutta sitä miten tuodaan kiekko alueelle ei vielä ole ehditty opetella.Ois kiva, jos toi ylivoimakin tuottas välillä tulosta, mutta aika surkeaa on. Joitain "aihioita" nyt sentään. Ja oliko tuossa ylärima nyt sitten lopussa...
Mikkihiiret hakkaa reboundräkämaaleja meidän maalin edestä...