Otteluseuranta (SaiPa)

  • 353 830
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

Barney

Jäsen
Kuka tämä SaiPan puolustaja "haarti" on? Onko selostaja ihan pihalla vai minä?
 

Bacon

Jäsen
Pelattu jo toista erääkin 6,5 minuuttia ja SaiPa edelleen voitonsyrjässä kiinni. Nauttikaa kanssaseuraajat tästä hetkestä. Tämä on meidän hetki.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Eihän se luotettava ole, mutta Kojo näyttäisi olevan sijalla 102. eli mitalisijaan on vielä vähän kirittävää.
Telian tarjoamassa puoliaikashowssa oli näitä datoja näkyvillä. Olisiko sitten ollut vain tämän kierroksen parhaita tuloksi, mutta kyllä siellä Markus Kojon nimi komeili sijalla 4 nopeudella 37,13 km/h
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ahal

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
osta kortsupakkaus. Yhden illan hurmio voi olla elämäsi turmio.
Toimistoa kohti rakkaus, vaikka housuun kakkaus
Tuli kun jännitti, vaikka kiekkoa rännitti
Olen kova lätkäjannu, mutta silti en kauheasti pannu
Katsoin tytön kanssa SaiPan pelin, jännästi paisuu housuissa elin
Livistimme kesken kolmannen erän, näin eessäni mahtiperän
Mutta nyt ei hyvältä tunnu, kaarsi Kisapuistoon Jokereiden junnu
Aloin tappelua empiä, nyt saan kättäin lempiä.
Hän sai pokaalin, mä divariin tipahdin
 

Ralph

Jäsen
Telian tarjoamassa puoliaikashowssa oli näitä datoja näkyvillä. Olisi sitten ollut vain tämän kierroksen parhaita tuloksi, mutta kyllä siellä Markus Kojon nimi komeili sijalla 4 nopeudella 37,13 km/h
Pakko olla tämän kierroksen tai vain Jukurit-SaiPa-pelin tilanne, sillä Liigan sivuilta löytyvästä taulukosta Kojo löytyy sijalta 102. juuri tuolla tuloksella 37,13.
 

Barney

Jäsen
Ei kyllä jännitä yhtään Jukureiden ylivoima. Sen verran timanttista on ollut SaiPan alivoima koko kauden ajan.
 

Barney

Jäsen
Mikkelin asiantunteva yleisö kommentoi siellä lähetykseen asti "selvä maali se oli, ei siinä oo mitään kattomista". Vähän tuli hymähdettyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös