Otteluseuranta (SaiPa)

  • 354 474
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jätkät pyörii ku puolukka pillussa ja jatkuvasti hukkuu miehet omissa. Hyökkäyksestä wn edes sano mitään, miten joku organisaatiosta voi olla tyytyväinen tähän touhuun?
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Jatketaanko olutkeskustelua? Itsellä menee työkaverin Thaimaan tuliainen Red Horse 8%, ei hyvää, mutta olispa lisää. Oon peliä vaan kuunnellut tässä ja kyl noi vastustajan maalit vaan latistaa nykyään..lamaannuttaa.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
No JyPin kaltaiset voitot ei näköjään itseluottamusta nosta tuossa joukkueessa. Sattuuhan niitä tuuri tilastovoittoja paskemmillekin.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Jatketaanko olutkeskustelua? Itsellä menee työkaverin Thaimaan tuliainen Red Horse 8%, ei hyvää, mutta olispa lisää. Oon peliä vaan kuunnellut tässä ja kyl noi vastustajan maalit vaan latistaa nykyään..lamaannuttaa.

Olutta? Sentään vahvaa, mutta ei olut riitä, kun tätä SaiPan paskaa seuraa...ota viinaa, mie ainakin otan...
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Näennäinen yrityskin loppui seinään maalin jälkeen. Paskat tuli taas housuun ja painaa housuissa.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ekassa erässä sentäs siivottiin maalin edusta. Nyt se hajos täysin. Hyökkäykseen lähdetään oman maalin viivalta noin 5m ok, sen jälkeen hukkuu kaveri ja pakkipakki vedetään laidasta toiseen. Kaverilla yksi ukko karvaamassa Saipan siniviivalla ja maila väliin ja kiekko pois.

Juma vitun lauta. Kävelkää kotiin.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Mikä on muuten paras konjakki? Itse pidän Meukov X.O:ta yhtenä parhaista. Hinta/laatu kohdallaan.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mikä on muuten paras konjakki? Itse pidän Meukov X.O:ta yhtenä parhaista. Hinta/laatu kohdallaan.

Otin pari vuotta sitten Hennessy paradisia paikallisessa. Aivan kuin linnumaitoa. Se on kyllä huono hintalaadultaan, koska maksaa perkeleesti. Lisäksi piti ottaa hennessy vsop kylkeen vertailuksi, nosti hintaa entisestään.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Nikke Bäckström epäili että SaiPa olisi ollut väsynyt toisen erän lopulla. Siis mitä helvettiä??? Viikon toinen erä takana ja ukot puhki. No joo siinä vaihdot venyi jne jne.. Eihän tässä ole kuin nollapeli edessä.
 

Bacon

Jäsen
Budapestissä tuli juotua belgialaista Satan Gold 8% olutta. Oli ehdottomasti paras olut mitä olen maistanut. Voi veljet, jos tuota saisi jostakin jääkaappiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös