Mua vituttaa enemmän se, että meidän logoa ja identiteettiä raiskataan päivästä toiseen ja toimisto on siihen tyytyväinen.Meni kyllä kuppi nurin meikäläisellä. Vitun noloa pelaamista. Vittu.
Jatketaanko olutkeskustelua? Itsellä menee työkaverin Thaimaan tuliainen Red Horse 8%, ei hyvää, mutta olispa lisää. Oon peliä vaan kuunnellut tässä ja kyl noi vastustajan maalit vaan latistaa nykyään..lamaannuttaa.
Jos joku idiootti ton Ramun suostuu ostamaan pois, niin samantien myyntiin. On kyllä täysin hyödytön pelaaja.
Aikamoinen keila kyllä.Jos joku idiootti ton Ramun suostuu ostamaan pois, niin samantien myyntiin. On kyllä täysin hyödytön pelaaja.
Ja että Lehterä taikoo kanin hatusta kolmanteen erään *tirsk*Lehkonen sanoo että sentterit piilossa ja kiekollinen pelaaminen ihan roskaa. Kiekkoja heitellään päätyyn.
Mikä on muuten paras konjakki? Itse pidän Meukov X.O:ta yhtenä parhaista. Hinta/laatu kohdallaan.
Enempi viskimiehii ja sitä enempi vielä olut. Renaultin XO Carte Noir juhlapotun olin joskus ostanu ja se oli ihan maistuvaa.Mikä on muuten paras konjakki? Itse pidän Meukov X.O:ta yhtenä parhaista. Hinta/laatu kohdallaan.