Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Otteluseuranta (SaiPa)

• 369 572
  • 5 082
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Eihän nuo kumpikaan maali menneet puolustuksen piikkiin? Kyllä vika on keskialueen pelaamisessa/hyökkääjien sijoittumisessa.
No kolme maalia tais KooKoo tehdä. Ainakin yks meni ihan veskarin piikkiin. Ja tietysti kun pakit valuu metrin päähän omasta maalista niin helpottaa hyökkääjän työskentelyä aika lailla.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
No kolme maalia tais KooKoo tehdä. Ainakin yks meni ihan veskarin piikkiin. Ja tietysti kun pakit valuu metrin päähän omasta maalista niin helpottaa hyökkääjän työskentelyä aika lailla.

En kyllä pakkeja syyttäisi jos valuvat 4 vs 2 tilanteessa maalin eteen, kyllä vika on aivan muualla.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Itse en edes harkinnut hallille menoa. Kuten viime pelin jälkeen sanoin, niin hallille en mene, ennenkuin näen kunnon taistelua 60min, jotain järkeä pelissä, kenties voitonkin. Hienoa, että moni muu on menossa. Itse en tällä hetkellä halua maksaa (edes Smartumeja) tuosta euroakaan. Telkusta toki katson ja toivon SaiPan nousun alkavan. Enpä nyt muutenkaan kaikkia peliä käy katsomassa, vaikka miten peli kulkisi.

Kausikortti myyntiin.

Arsenius

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jokipojat
Tuo työmäärä ei riitä alkuunkaan.uskomattoman hengetön ja löysä sakki. Lisää näitä löysääkin löysempiä Emil Oksasia vaan tänne...huoh.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS, sympatiat HIFK
Joukkue kun tekis saman määrän töitä kuin minä baarissa täällä. Olis vähin, mitä toivoa.

juice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo työmäärä ei riitä alkuunkaan.uskomattoman hengetön ja löysä sakki. Lisää näitä löysääkin löysempiä Emil Oksasia vaan tänne...huoh.
Oksanen taklasi ensimmäisessä vaihdossaan. Rasti seinälle.

Usko tuolta jengiltä puuttu ja sen myötä sekoa kaikki. Mutta hei, toimitusjohtaja on tyytyväinen kun nuoria pelaajia kehitetään.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kertokaas minulle mitä tuolla keskialueen pelaamisella haetaan? Laiturit karkaa ylös vain jarruttaakseen viivalle. Sentteri menee johonkin (Minne? Piiloon? Laitaan?). Pakeille jää vaihtoehdot:
-Toivotaan toivotaan pitkä avaus.
-Laidan kautta eteenpäin toimitus (ilman ennakoitua päämäärää)
-Norsuvippaus
-Kuljeta itse

Ei ole vaikea arvata kenelle kiekko päätyy.

Positiivista: Vedonlyönnissä kiinni KooKoon voitto kahden maalin tasoituksella. Ei oikeastaan mikään muu.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kurjala Corneriinkaan voi mennä ku siellä olis ilo ylimmillään. Jatkus jo peli, ai että.

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
En oo nähnyt yhtäkään maalintekopaikkaa SaiPalta koko pelissä, kertaakaan ei ole tarvinut jännittää että edes yksi maali tulisi. Kertoo jotenkin sekin ettei KooKoon tarvi ottaa ainuttakaan jäähyä.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei riitä ymmärrys. Mitä ihmettä on tapahtunut esim Seppälälle? Oli Ässissä ihan pelimies. Nyt ei pitäs olla mitään asiaa kokoonpanoon mutta kun muutkin niin helvetin huonoja

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pahinta ei ole se, että kahden erän jälkeen peli on SaiPan kannalta ohi. Pahinta on se, että se oli ohi jo ekan erän jälkeen. Mulle se oli ohi jo kun KooKoo teki ekan maalin. Sen vain näkee, sen vain tietää.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yleensä tääl Kisapuistos katon tunteen vallassa ja kusen keltasin lasein peliä ja se on nautinnollista, vaikka kuulen muualta et oli paskaa. Nyt en nauti yhtään mistään tuossa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.