Persoonilla oli 1. erässä sekuntikaupalla tähdätä keskeltä - ei kun logoon... Siinä ne on olleet vaikka 2. erän keskivaiheilla olikin hyvää pyöritystä.En oo nähnyt yhtäkään maalintekopaikkaa SaiPalta koko pelissä, kertaakaan ei ole tarvinut jännittää että edes yksi maali tulisi. Kertoo jotenkin sekin ettei KooKoon tarvi ottaa ainuttakaan jäähyä.
Harmi et se Lehterän jatko tehtiin, muuten olis kyl hyvä yhtyä täl kaudel tohon potkujengiin. Toisaalta jos potkis nyt, ni siinä sais niitä huumoripisteitä.On tuo vaan kauheaa...kyllä on syväjäässä koko organisaatio: pelaajat, toimisto, valmentaja. Mitään ei tapahdu kentällä tai toimistossa. Ei mitään. Nyt on aivan pakko reagoida! Eli Lehterä ulos tai pari vahvistusta nyt vitun äkkiä sisään!! Tai kenties tehtävä molemmat.
Tai sitten nostetaan kädet ylös ja kerrotaan rehellisesti, että mitään ei olla tekemässä, olemme luovuttaneet ja pistetään harvat pelimiehet myyntiin.
Harmi et se Lehterän jatko tehtiin, muuten olis kyl hyvä yhtyä täl kaudel tohon potkujengiin. Toisaalta jos potkis nyt, ni siinä sais niitä huumoripisteitä.
Ei se oo huumoria. Kaikki odotti tätä. Tarvitaan järjettömiä tekoja saunassa, toimistolla ja verhojen takaa. Ei tää edes vielä ole mikään Disney on Ice muutenkaan. Meikäl ei ainakaan riitä. Ehkä nyt ne värilasit on päässä tässä kohtaa!?SaiPasta on muutenkin hyvää vauhtia tulossa Liigan johtava huumorijengi, pari peliä vielä niin Jukurit, Sportit ja kumppanit tulevat ohi. Jossain vaiheessa se laastari on pakko repäistä pois.
Luulis et olis ollu mahdollista laukasta kaikkia lukkoja tässä kuukauden aikana, ku pelejä ollu joku 5. En tiedä miten, mut ehkä sit hakea sitä ammattiapua ainakin. Ryypätä ja hauskaa on ainakin ehtiny pitää..jos sen laskee rentoutumiseks, lukkojen availuks ja asioista keskusteluks. Jonku harjotuspelinki ois ehtiny vetää jotain puulaakia vastaan ja hakea niitä onnistumisia.Jätkillä on hirveä henkinen lukko päällä. Tämä koskee todennäköisesti myös valmennusta, tai jos ei koske niin sitten voisi jotain muuttaa paremmaksi tuossa pelaamisessa ja peluutuksessa.
Juurikin näin. Keskialueella peli molempiin suuntiin aivan kuraa. Karvaajat ajavat vain itsensä ulos. Hankala on voittaa jos keskialue hävitään 100-0.Vittu tuota karvauspeliä, jossa kärkihyökkääjä karvaa maalin takaa ja laiturit tulevat vastaan. Ei toiminut kertaakaan. Saipalla ei ole minkäänlaista keskialueen peliä.
Nyt pitäisi palata perusasioihin.
Olen itsekin miettinyt, että juuri keskialueen ainainen häviäminen on suuri ongelma. Mutta Terohan ei halua ansakiekkoa peluuttaa. Minä väitän että nyt kyllä pitäisi peluuttaa.Juurikin näin. Keskialueella peli molempiin suuntiin aivan kuraa. Karvaajat ajavat vain itsensä ulos. Hankala on voittaa jos keskialue hävitään 100-0.
Onko niin että SaiPa nappaa tänään 3 pistettä?
Otin Kilpeläisen Liigapörssiin eli kaikki keinot on käytössä!!!Onko niin että SaiPa nappaa tänään 3 pistettä?
Itse laitoin vedot KalPan kautta. Tätä ei voida hävitä. Tsemppiä keltamustat!Otin Kilpeläisen Liigapörssiin eli kaikki keinot on käytössä!!!
Itse kuvailisin ennemminkin siedettäväksi aluksi. Hienoa toki, että ollaan vielä pelissä mukana.Hyvä startti. Josko tänään sittenkin...