Otteluseuranta (SaiPa)

  • 355 117
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

Barney

Jäsen
En toisaalta tiedä miten se joukkue pitäisi rakentaa, että nykyinen valmennus saisi sen suorittamaan hyvin. Nyt toki sokeakin näki jo ennen kauden alkua ettei puolustus riitä. Sneckin jatko oli ihan järjetön, mutta Riikolan sopimus meni vielä typeryydessään senkin ylitse. Ja kyllähän molaritilanne on myös riski. Toivotaan ettei sekin riski realisoidu.
En minä lähtisi tuota hyökkäystäkään kehumaan. Se on ihan liikaa parin pelaajan varassa. Näin kärjistetysti sanottuna meillä on aina hajalla oleva Löfman, Zaborsky, Ramstedt, Persson sekä Nikko ja loput ovatkin nelosketjun jätkiä. Laajuutta on ihan helvetisti vähemmän kuin viime kaudella. Tuolla materiaalilla valmentajan pitäisi onnistua hyvin, jotta olisi mahdollista päästä edes sääleihin.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Ei vittu mitä puuhastelua. Ihan turhaan vauhditin saunaa. Eiköhän Lehterän eväät ole syöty, tai eihän niitä edes tainnut olla.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En minä lähtisi tuota hyökkäystäkään kehumaan. Se on ihan liikaa parin pelaajan varassa. Näin kärjistetysti sanottuna meillä on aina hajalla oleva Löfman, Zaborsky, Ramstedt, Persson sekä Nikko ja loput ovatkin nelosketjun jätkiä. Laajuutta on ihan helvetisti vähemmän kuin viime kaudella. Tuolla materiaalilla valmentajan pitäisi onnistua hyvin, jotta olisi mahdollista päästä edes sääleihin.
Joo siis huutaa tuo hyökkäys myös lisää taitoa, mutta vähemmän kuin puolustus. Tuolta puolustuksesta kun puuttuu oikeastaan ihan kaikki. Se on täynnä kakkosluokan pelaajia. Ikävää että Grman osoittautui myös tusinaukoksi.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Atu Selin oli tarjolla mutta jatkettiin sitten paremmalla...sillä lailla
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koutsissa ei ole mitään vikaa. Rosterissa ei vain ole kärjen takana mitään käsiä, mitään jalkoja, mitään ajatusta. Tuota peliä oli niin kamalaa katsoa että lopetin. Eipähän tarvitse valittaa.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tässä maalivahteja kannata turhaan lähteä hankkimaan mutta yksi varma ykkösparin pakki pitäisi jostain saada. Sellainen kaveri jonka voi huoletta heittää kentälle koska vaan. Siis siitä voisi lähteä liikkeelle.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koutsissa ei ole mitään vikaa. Rosterissa ei vain ole kärjen takana mitään käsiä, mitään jalkoja, mitään ajatusta. Tuota peliä oli niin kamalaa katsoa että lopetin. Eipähän tarvitse valittaa.
No on siinä rosterissa jotain vikaa. Esim. Riikola. Voi saatana miten huono puolustaja.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Heti tokassa pelissä näytetään jäävän maaleitta. No eihän sitä joka pelissä muutamasta paikasta voi olettaa onnistuvan.
 

Barney

Jäsen
Hyvä ettei tarvitse siitä enää murehtia, mut nyt nautitaan tämä kausi sinun omista sylkykupeista Riikolasta ja Sneckistä jotka on tullut esille jo useammassa kommentissasi.
Riikola ja Sneck pelaavat SaiPassa, kun eivät muualle kelpaa. Kunyk pelaa hallitsevan mestarin ykkössentterinä. Joku voisi sanoa, että sille on enemmän perusteita, jos pitää Sneckiä ja Riikolaa sylkykuppeina.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä ettei tarvitse siitä enää murehtia, mut nyt nautitaan tämä kausi sinun omista sylkykupeista Riikolasta ja Sneckistä jotka on tullut esille jo useammassa kommentissasi.
Minun sylkykupit eivät olisivat saaneet sopimusta viime kauden mestariin tai varmaan koko liigaan, mutta meille kelpasi. On se vähän eri asia kun oikein asiaa ajattelet.
Edit: Barney puki sanoiksi ihan saman minuuttia ennen :)
 

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Höpöhöpö. Kaikki maalit ykkössektorilta nokikkain.
Vahva sama. Maalivahtien todellinen taso tulee esille vasta sitten kun pelaavat sellaisen puolustuksen takana, joka edes suurinpiirtein toimii. Puolustuksen tän hetkinen tilanne on hiukan huolestuttava. "Käsiä + jalkoja tarvis läytyä jostain lisää.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Muistuttelen nyt että perjantaina kehuttiin Westerholmi taivaisiin ja lauantaina näemmä jotain muuta. Oon samaa mieltä että pakiston pelin parantaminen on myös avain maalivahtipelin paranemiseen.

Itse annan sen kuuluisan 10 kierrosta aikaa ennenku alan räimimään mielipiteilläni vahvemmin.
 

ahal

Jäsen
Veskareita enemmän olen huolissani pakkien osaamisesta. Miksi niiden pitää järjestää kylmän veskarin eteen eka härdelli jo 10-15 sekunnin kuluttua startista? Pahin mahdollinen alku, kun kiekko kimpoilee edessä holtittomasti. Maalivahdit tarvitsevat yleensä muutaman helpohkon, kauempaa tulevan vedon alle lämmittelyksi, mutta jäissä pelaaminen ja ehkäpä kasan alimmaisena ei ole ikinä paras vaihtoehto. Homma hoituu kyllä, kun on kunnolla päässyt hikeen ja vireeseen. Itse luotan nuoreen kaksikkoomme, mutta pakkeihin en.
 

Bacon

Jäsen
Helppo voitto. SaiPa painaa ensimmäiseen kymppiin luulot pois HPK:lta ja taululle 0-3 lukemat. Loppupeli mennään SaiPan kevyessä hallinnassa ja pisteet himaan 1-5 voitolla. Ramstedt 2+2, Riikola 0+3 ja Kojo 1+2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös