Otteluseuranta (SaiPa)

• 371 539
  • 5 082
Tila
Viestiketju on suljettu.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tämän illan pelissä vastustajan paidassa pelaa melko todennäköisesti SaiPan tuleva sopimuspelaaja.
En olisi kyllä uskonut, että Danforth jatkaa enää ensi kaudella Liigassa, mutta kai se on huhuja uskottava.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Kaveri kyselee lisätietoja. Tämänhetkinen pelinumero riittää kuulemma.
Olisikohan se tuo eräs Terolle tuttu sentteri? Ei ole ikävä kyllä syntynyt Espoossa, mutta omaa silti vahvan Blues-taustan. Siinä meille erinomainen ykkössentteri ensi kaudeksi.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olisikohan se tuo eräs Terolle tuttu sentteri? Ei ole ikävä kyllä syntynyt Espoossa, mutta omaa silti vahvan Blues-taustan. Siinä meille erinomainen ykkössentteri ensi kaudeksi.

Kaverin mukaan pitäis olla kovempi ukko siihen tontille, mutta itse olen sitä mieltä, että erinomaisen SaiPamainen haku! Näyttäisi olevan menossa myös yli 15 pisteen kauteen tällä kaudella, potentiaalia on! Miinukseksi laittaisin itse ainoastaan, että on melkein 190 pitkä ja 100 kiloa. Se ei yleensä ole ollut oikein SaiPamaista peluuttaa tuon kokoisia miehiä.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Eetu Koivistoinen. Hänkö olisi ykkössentteri?
Tuo puhe ykkössentteristä oli vitsiä. Näkisin itse kyllä Koivistoisen ihan potentiaalisena hankintana, mikäli hän SaiPaan saapuisi. Puolustussuuntaan hyvä sentteri, joka teki melko pienellä ylivoimavastuulla viime kaudella 34 tehopistettä. Kolmossentterinä Koivistoinen on mielestäni ihan Liigan parhaimmistoa ja kakkossentterinäkin hän voisi olla ihan riittävän hyvä keskikastin joukkueelle.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Onko jengiin iskenyt tietynlainen rentous. Kun kaikki dumaa, niin voi mennä ilman suurempia paineita matsiin. Tosin klassinen eka jäähy SaiPalle.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko kyllä kysymään että, for real? :D

Mäntykivi ja Westerholm ois molemmat ansainnu kakkosen noista kalasteluista :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.