Otteluseuranta (SaiPa)

  • 352 870
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Onneksi olkoon. Paska joukkue voitti tänään toisen paskan joukkueen. Tämä antijääkiekon kauhunäytös on vihdoin saatu päätökseen ja onnittelen teitä täysin vilpittömästi voitosta! Pelin mentyä jatkoajalle aloin jo toivoimaan teidän voittoa. Ei tuollaisella kiekollisella hallinnalla ole hyväksyttävää päätyä 1-1 tulokseen. Toivottavasti meidän molempien kärsimys päättyy tänä keväänä runkosarjaan, se olisi vain ja ainoastaan oikein meidän paskajengeille.

Tämä mainitsemasi skenaario on hyvin todennäköinen.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Ottelupöytäkirjan mukaan Loimaranta otti viisi aloitusta, ja voitti ne kaikki. Onko tämä juniori oikeasti hyvä aloittaja, vai oliko nämä jotain sattumapomppuja? Ottelun aikana tuli enempi ihailtua Björnisen aloituksia, ja Loimarannan esitykset aloitusympyrässä jäi noteeraamatta.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ottelupöytäkirjan mukaan Loimaranta otti viisi aloitusta, ja voitti ne kaikki. Onko tämä juniori oikeasti hyvä aloittaja, vai oliko nämä jotain sattumapomppuja? Ottelun aikana tuli enempi ihailtua Björnisen aloituksia, ja Loimarannan esitykset aloitusympyrässä jäi noteeraamatta.

Ei ihan sattumaa, mitä noita A:n pelejä on katellu. Tekijämies on tulevaisuuteen, toivottavasti pysyy täällä eikä vaihda johonkin KooKoohon pelaamaan.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Lopettakaa tuo ininä ja nostakaa voitonmalja. Kahden ottelun voittoputki. Perkele.
Ei ehdi kun ollaan sulattamassa Kisapuiston eteen vuoden 1966 mitaleista Lehterälle pronssipatsasta, joka on sisältä ontto mutta komeuden kruunaa helvetin iso suu.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Heh...no kiitos nyt sitten...vähän jo repesin :-) Olen tosin juonut vodukkaa vajaan pullollisen, liekö vaikuttaa...
Mmm...oispa vodkaa. Ei ole kuin joku vissiin jo vuoden liian vanha jouluglögi jääkaapissa. Noh, jos sen heittäisi huiviin ja White Rabbitit soimaan, niin pääsis näkemään halluja. SaiPa löisi game sevenissä Jukurit. En osaa sanoa kylläkään, että mikä sarja.. mikä valuutta. Miksi kaikki on niin valkoista? Keitä työ ootta pojat? Tule takaisin Gabriel.

Mutta siis kahden pelin voittoputki! Maistuu.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Olisi kuitenkin kaikkien osapuolten kannalta toivottavampaa että se kymppisija menisi joko Ässille tai KalPalle, kuin teidän kaljaliigapoppoolle tai meidän maalinteon tuskalla taidetta tekevälle turkoosilaumalle.

Juu, samaa mieltä. Ei mulle riitä se että mennään sääleihin selviytyy. Harmillisesti meidän toimistolle se tarkoittaa onnistunutta kautta.
 

Barney

Jäsen
Tämän illan pelissä vastustajan paidassa pelaa melko todennäköisesti SaiPan tuleva sopimuspelaaja.
En olisi kyllä uskonut, että Danforth jatkaa enää ensi kaudella Liigassa, mutta kai se on huhuja uskottava.
 

Barney

Jäsen
Kaveri kyselee lisätietoja. Tämänhetkinen pelinumero riittää kuulemma.
Olisikohan se tuo eräs Terolle tuttu sentteri? Ei ole ikävä kyllä syntynyt Espoossa, mutta omaa silti vahvan Blues-taustan. Siinä meille erinomainen ykkössentteri ensi kaudeksi.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olisikohan se tuo eräs Terolle tuttu sentteri? Ei ole ikävä kyllä syntynyt Espoossa, mutta omaa silti vahvan Blues-taustan. Siinä meille erinomainen ykkössentteri ensi kaudeksi.

Kaverin mukaan pitäis olla kovempi ukko siihen tontille, mutta itse olen sitä mieltä, että erinomaisen SaiPamainen haku! Näyttäisi olevan menossa myös yli 15 pisteen kauteen tällä kaudella, potentiaalia on! Miinukseksi laittaisin itse ainoastaan, että on melkein 190 pitkä ja 100 kiloa. Se ei yleensä ole ollut oikein SaiPamaista peluuttaa tuon kokoisia miehiä.
 

Barney

Jäsen
Eetu Koivistoinen. Hänkö olisi ykkössentteri?
Tuo puhe ykkössentteristä oli vitsiä. Näkisin itse kyllä Koivistoisen ihan potentiaalisena hankintana, mikäli hän SaiPaan saapuisi. Puolustussuuntaan hyvä sentteri, joka teki melko pienellä ylivoimavastuulla viime kaudella 34 tehopistettä. Kolmossentterinä Koivistoinen on mielestäni ihan Liigan parhaimmistoa ja kakkossentterinäkin hän voisi olla ihan riittävän hyvä keskikastin joukkueelle.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Onko jengiin iskenyt tietynlainen rentous. Kun kaikki dumaa, niin voi mennä ilman suurempia paineita matsiin. Tosin klassinen eka jäähy SaiPalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös