Otteluseuranta: puolivälierät 14.5

  • 166 689
  • 1 518
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ralph

Jäsen
Grande morjensta sanoi Saukkonen, kun Tyler Seguin heitti taululle 7-0.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Leijonille luvassa kylmää kyytiä, jos saavat Kanukit vastaansa. Rinne tai ei Rinnettä..
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tylor Segiin teki 7-0
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Seguin heittää illan kolmannen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

Ralph

Jäsen
Ryan O'Reilly heittää taululle 8-0, että sellaista. Muistakaa, ettei tämä ole teurastus vaan mutakylpy ja pahimman laatuinen sellainen!
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
8-0
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Melkein teki Valko-Venäjä jo maalin. Huh huh tästä tulee vielä jännä peli. Josko Valko-Venäjä saisi maalin vielä.

Ja O'Reilly pistää 8-0.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Spezzalta kohtuullinen ranne :D
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tshekki pitäisi hoitaa ensin ja se peli on kaikkea muuta kuin selvä.
No vaikuttavat studiossa puhuvan vain tulevasta Kanada pelistä niin ehkä minä uskon heitä.

Spezza ja 9-0.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
9-0

kumpi tapahtuu ensin, Kanadan 10:s maali vai V-Venäjän avausmaali?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
9-0. En muista milloin viimeksi on tälläistä nähnyt puolivälierissä. Vähän olen jopa shokissa, vaikka itsellä ei mitään siteitä ole kumpaakaan joukkueeseen, niin tuo Kanadan pelaaminen on jotain ihan käsittämätöntä.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
9-0. En muista milloin viimeksi on tälläistä nähnyt puolivälierissä. Vähän olen jopa shokissa, vaikka itsellä ei mitään siteitä ole kumpaakaan joukkueeseen, niin tuo Kanadan pelaaminen on jotain ihan käsittämätöntä.
Yhtä käsittämätöntä oli V-V:n pelaaminen. Eihän tuota hengetöntä peliä viitsinyt 2-0 pidemmälle katsoa.
 

Putkinotko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool, NHL:n suomalaiset
9-0. En muista milloin viimeksi on tälläistä nähnyt puolivälierissä. Vähän olen jopa shokissa, vaikka itsellä ei mitään siteitä ole kumpaakaan joukkueeseen, niin tuo Kanadan pelaaminen on jotain ihan käsittämätöntä.

Mä muistan...Suomi-USA Milanossa 1994...10-0...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kanada on tehnyt kahdeksassa pelissä 58 maalia, joka on leppoisat 7,25 maalia per matsi.
Mikäli Suomi jatkaa välieriin, niin saa Pekka hikoilla maalilla ja puolustus pelata unelmapelin ja sen lisäkin pitäisi itsekin tehdä maaleja.
Onneksi kyseessä on yksittäinen ottelu eikä ottelusarja ja kaiken hyvän lisäksi pitäisi hoitaa yksi Tsekki fanijoukkoineen alta pois. Mutta jos...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös