Hitto että hajosin, on tuo Saukkonen vaan kultainen.Oivoi nyt on lopun alkua ilmassa kun Valko-Venäjä otti jäähyn.
Hitto että hajosin, on tuo Saukkonen vaan kultainen.Oivoi nyt on lopun alkua ilmassa kun Valko-Venäjä otti jäähyn.
No kyllä Leijonat saa Kanadan vastaan, se on jo selvä.Leijonille luvassa kylmää kyytiä, jos saavat Kanukit vastaansa. Rinne tai ei Rinnettä..
Tshekki pitäisi hoitaa ensin ja se peli on kaikkea muuta kuin selvä.No kyllä Leijonat saa Kanadan vastaan, se on jo selvä.
No kyllä Leijonat saa Kanadan vastaan, se on jo selvä.
No vaikuttavat studiossa puhuvan vain tulevasta Kanada pelistä niin ehkä minä uskon heitä.Tshekki pitäisi hoitaa ensin ja se peli on kaikkea muuta kuin selvä.
Yhtä käsittämätöntä oli V-V:n pelaaminen. Eihän tuota hengetöntä peliä viitsinyt 2-0 pidemmälle katsoa.9-0. En muista milloin viimeksi on tälläistä nähnyt puolivälierissä. Vähän olen jopa shokissa, vaikka itsellä ei mitään siteitä ole kumpaakaan joukkueeseen, niin tuo Kanadan pelaaminen on jotain ihan käsittämätöntä.
9-0. En muista milloin viimeksi on tälläistä nähnyt puolivälierissä. Vähän olen jopa shokissa, vaikka itsellä ei mitään siteitä ole kumpaakaan joukkueeseen, niin tuo Kanadan pelaaminen on jotain ihan käsittämätöntä.