Tsekin puolustaja estää kiekotonta miestä ja Kontiola yrittää eteenpäin ja puolustaja kaatuu. Miksi perusteltu jäähy?Sinivalkoiset lasit pois silmiltä. Ei mulla muuta. Jäähyt perusteltuja.
Tsekin puolustaja estää kiekotonta miestä ja Kontiola yrittää eteenpäin ja puolustaja kaatuu. Miksi perusteltu jäähy?Sinivalkoiset lasit pois silmiltä. Ei mulla muuta. Jäähyt perusteltuja.
Jaakolan ja ohtamaan huonoudelle vetää vertoja vain seeprat
Hiljaa siellä itärajallaSinivalkoiset lasit pois silmiltä. Ei mulla muuta. Jäähyt perusteltuja.
Jos tuomarien haukkumisen sijaan katsoisi peliä, niin olisi saattanut niistä puolenkymmenestä hidastuksesta huomata, että tsekkiläinen kaadetaan maalin edessä. Siitä en sano mitään, että oliko jäähyn arvoinen. Olihan se kiekoton pelaaja, mutta aika jännä ratkaisu.Kaadettiin? Missä vaiheessa?
Estäminen. Kiekoton mies kaadettiin maahan.
Katso tilanne uudelleen niin huomaat. Kiekoton tshekki-pelaaja kaatui Kontiolan tönimisestä.Kaadettiin? Missä vaiheessa?
Salmelan maila oli aivan selvästi tshekkipelaajan jalkojen välissä. Saa olla aika sokea/tyhmä, jos sitä ei nää.Kumpikaan jäähy ei ollut jäähynarvoinen kuin punikkien mielestä. Herää nimimerkki Hirvonen.
Täällä jaksetaan aina marista tuomareista.. tsekki nyt vaan ollut 100kertaa parempi tänään...
Olisi kiva nähdä miten se Kemppaisen maila lähti käsistä. Vitun paskaa taas. Missä suomen ylivoimat?!?!? Aiheita on ollut