Otteluseuranta pe-la yö

  • 10 103
  • 102

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
No huh, tää Goligosken jäähy erän lopussa. Ei dumarit, ei näitä NHL:ssä vihelletä. Tää on playoff-hokia!
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Tarvii kyllä Stars Lindyn pep-talkia erätauolla. Ducks taklasi eka erässä about 20-2.
 

Kuoriämpäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings
Tämä on kyllä todella ihmeellistä. Myös kaksi viimeisintä peliä on numeroita myöten päättyneet ihan identtisesti. Viideskin jatkoajalla, tottakai.

Kolme viimeisintä peliä on päättynyt samoihin lukemiin. Ainoana erona viime vuoteen on neljännen pelin jatkoerä.

Kaksi ensimmäistä peliä päättyi Bluesille tänä vuonna 4-3 jatkoerissä, kun taas Kingsiä vastaan 2-1, joista vain ensimmäinen meni jatkoille. Toisen pelin ratkaisi Jackman viimeisellä minuutilla, ensimmäisen Steen. Samat voittomaalintekijät taisi olla tänäkin vuonna?
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tyhmää höntyilyä alivoimalla ja Ducks suorasta hyökkäyksestä 3-1.

Teukka jäähylle, mutta Starsin YV tässä sarjassa on tosin ollut umpisurkeaa, joten tuskin tilanne muuttuu.
 

Largo

Jäsen
Kyllä mä ihan rauhallisesti otan, varsinkin kun mulle on ihan sama kumpi jatkoon menee. Katsoitko pelin? Minä katsoin ja tein sen perusteella ton näkemykseni. Kun Anaheimilta puuttuu ykkösmolari, pakistossa on loukkaantumisia, Getz puuttuu, yv ei toimi ja fyysisyydessäkin se häviää Dallasille jolla on nyt hurmos päällä niin minä lyön vaikka mitä vetoa, että Anaheimin kautta on jäljellä tasan kaksi ottelua. Ja miten Ducksin pelaajat "osti" ton Selänteen hyllytyksen? On sitä ennenkin nähty, että joukkueen harmonia hajoaa tälläisiin valmentajan ratkaisuihin.

Kerro vaan panos, olen mukana?
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Kolme viimeisintä peliä on päättynyt samoihin lukemiin. Ainoana erona viime vuoteen on neljännen pelin jatkoerä.
Jos kolmannesta pelistä ei lasketa Krügerin tyhjiin tekemää osumaa, niin sitten tulos on identtinen Kingsin voittaman kolmannen pelin kanssa. Joka tapauksessa tiukkaa on ja sarjan ainoa nollapelikin on tullut "samassa ottelussa".

Steen ja Jackman ratkaisivat tosiaan ensimmäiset ottelut molemmissa sarjoissa. Steen molemmilla kerroilla jatkoajalla.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kerro vaan panos, olen mukana?

Nää on aina hauskoja. Entäs jos Dallas johtaisi 1-3?

Niin ja peli on vielä kesken. Getzin paluu iso asia Ducksille niin kuin on nähty. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miksei pelannut edellisessä ottelussa.
 

Largo

Jäsen
Nää on aina hauskoja. Entäs jos Dallas johtaisi 1-3?

Niin ja peli on vielä kesken. Getzin paluu iso asia Ducksille niin kuin on nähty. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miksei pelannut edellisessä ottelussa.

Onhan nää hauskoja. Tilannehan olisi täysin eri Starsin johtaessa 3-1 (se on muuten näin päin oikein), mutta minähän en lähtenyt koko sarjaa tuomitsemaan yhden pelin perusteella, vaan analysoin järkevästi ja totesin Getzlafin olevan se avain tässä. Harmi etten muistanut ennen peliä laittaa samaa kysymystä, koska olisin laittanut, kun tiesin Getzin olevan askissa.

Plei on vielä kesken, ja nyt siis 2-3. Edelleen voin ottaa sen vedon vastaan. Sanoit että voit lyödä mitä vaan vetoa, eikö? 100€? Mun mielestä ihan asiallinen panos.
 

Kuoriämpäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings
Jos kolmannesta pelistä ei lasketa Krügerin tyhjiin tekemää osumaa, niin sitten tulos on identtinen Kingsin voittaman kolmannen pelin kanssa. Joka tapauksessa tiukkaa on ja sarjan ainoa nollapelikin on tullut "samassa ottelussa".

Steen ja Jackman ratkaisivat tosiaan ensimmäiset ottelut molemmissa sarjoissa. Steen molemmilla kerroilla jatkoajalla.

Ahaa, Kings voittikin vain 1-0.

Benn tuntuu olevan kyllä joka puolella kenttää samanaikaisesti. Upeasti tuntuvat pelaavan Seguinin kanssa yhteen muutenkin.

E: Niin, ja sellaisena tilastokummajaisena vielä, että kolmannen ja viidennen pelin voittomaalit menivät myös samoille herroille (Voynov ja Toews), jos oikein muistan.
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Honda Centerissä ei aikaa ja energiaa tuhlata turhiin pelikatkoihin : ) Päästä päähän mennään niin järkyttävällä vauhdilla, että esimerkiksi liigafinaalit olisi tämän rinnalla vähän sama kuin laittaisi Usain Boltin ja allekirjoittaneen samalle juoksusuoralle.

Loistavaa hokia, tämän takia näitä juuri jaksaa valvoa!
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Todella hyvä erän loppu Dallasilta, mutta Seguinin ylärimaa lähemmäksi tasoitusta ei päästy. Samalla ilmeellä kolmanteen.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Hankala erä Ankoille ja Dallasilla oli useita huippupaikkoja, mutta jotenkin tuuri ja Andersenin torjunnat pitivät lukemat 3-2:ssa.

Liigasäännöillä olisimme nähneet noista taklauksista jo vähintää viisi ulosajoa. Vaikka tuomarit ovatkin olleet kehnoja niin onneksi he eivät ole sentää olleet niin huonoja, että olisivat antaneet rangaistuksia noista pommeista.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ducksin huoltaja pistäny erätaukomehuihin enemmän potkua ja isännät tuli 3. erän alkuun uudestisyntyneinä. Kaksi identtistä maalia maalin edestä ja peli 5-2, game over Dallas.

Eipä Kärppä noille maaleille kauheasti mitään voinut, Dallas puolustus ihan kuutamolla, mutta toisaalta eipä Kärppä yltänyt niihin gameseivereihin noissa mitä nää pelit voittoihin vaatii.

Tim Thomas maaliin. Toi musta maski on kyllä hurjan näköinen : )
 

Largo

Jäsen
Joo, peli yht'äkkiä 2-5 ja homma ohi. J.Hotti, unohdetaan se veto, ei ole sun kannalta oikeen enää järkeä. Sellainen pyyntö, että tuollainen ylimielinen kaikkitietävä kommentointi on parempi jättää kokonaan pois. Et oikein tiedä mistä puhut.
 

Raippacoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rod Brindamour, Darren Langdon
Lehtonen sulaa, paremmalla maalivahtipelillä Dallas olisi lähellä jatkoa. Thomas seuraavaan peliin aloittajaksi. Kari pelasi hyvin kotipelit, tarvittaisiin samaa myös vieraissa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Joo, peli yht'äkkiä 2-5 ja homma ohi. J.Hotti, unohdetaan se veto, ei ole sun kannalta oikeen enää järkeä. Sellainen pyyntö, että tuollainen ylimielinen kaikkitietävä kommentointi on parempi jättää kokonaan pois. Et oikein tiedä mistä puhut.

Älä oikeasti jaksa. Mua ei mikään mua vituta tässä maailmassa enemmän kuin "lällälläää, mä vedän enemmän leukoja kuin sä" spedeilyt. Jos näkemysten kirjoittaminen väärin mennessään on ylimielistä kaikkitietävää kommentointia niin lopetetaan saman tien tää foorumi. Tai pidetään se auki sun kaltaisille kaikkitietäville aina oikeassa kirjoittajille.

Ps. Entäs jos Dallas vie sarjan 4-3?
 

Largo

Jäsen
Älä oikeasti jaksa. Mua ei mikään mua vituta tässä maailmassa enemmän kuin "lällälläää, mä vedän enemmän leukoja kuin sä" spedeilyt. Jos näkemysten kirjoittaminen väärin mennessään on ylimielistä kaikkitietävää kommentointia niin lopetetaan saman tien tää foorumi. Tai pidetään se auki sun kaltaisille kaikkitietäville aina oikeassa kirjoittajille.

Sori, pääsit vähän ihon alle kommenteillasi. Ei siinä, mielipide kaikilla.

EDIT: Ja siis mielipiteen ilmaiseminen voi olla muutakin kuin: "voin lyödä mitä vaan vetoa, että Ducks pelaa enää kaksi matsia". Voisi olla enemmän analyyttinen. Ja BB:n syyttäminen Selänteen huonoudesta on siis...käsittämätöntä. Unohdetaan tämä. Alkoi rasittamaan sinun ylimieliset "minä tiedän satavarmasti"-kommentit ja ärsyynnyin suunnattomasti. Pahoitteluni.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Sanotaan vielä sen verran, että tää Anaheim-Dallas matsi on loistava näyte siitä millaisia draamoja nää NHL:n playoff-ottelut voi parhaimmillaan / pahimmillaan (riippuen tietenkin minkä väriset lasit päässä asiaa katsoo) olla. Dallas pelasi hurmosmaisen 2. erän jälkimmäisen kympin ja se ylärimaan tärähtänyt laukaus pari senttiä alas ja tilanne olisi ollut 3-3. Nyt Anaheim sai hurmoksen päälle 3. erän alkuun, pari nopeaa maalia ja game over Dallasin osalta.

Tää sama on toistunut tänä keväänä useassa ottelussa. Momentumit vaihtuu useaan kertaan otteluiden aikana ja mikäs sen parempaa katsojan kannalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös