No huh, tää Goligosken jäähy erän lopussa. Ei dumarit, ei näitä NHL:ssä vihelletä. Tää on playoff-hokia!
Tämä on kyllä todella ihmeellistä. Myös kaksi viimeisintä peliä on numeroita myöten päättyneet ihan identtisesti. Viideskin jatkoajalla, tottakai.
Kyllä mä ihan rauhallisesti otan, varsinkin kun mulle on ihan sama kumpi jatkoon menee. Katsoitko pelin? Minä katsoin ja tein sen perusteella ton näkemykseni. Kun Anaheimilta puuttuu ykkösmolari, pakistossa on loukkaantumisia, Getz puuttuu, yv ei toimi ja fyysisyydessäkin se häviää Dallasille jolla on nyt hurmos päällä niin minä lyön vaikka mitä vetoa, että Anaheimin kautta on jäljellä tasan kaksi ottelua. Ja miten Ducksin pelaajat "osti" ton Selänteen hyllytyksen? On sitä ennenkin nähty, että joukkueen harmonia hajoaa tälläisiin valmentajan ratkaisuihin.
Jos kolmannesta pelistä ei lasketa Krügerin tyhjiin tekemää osumaa, niin sitten tulos on identtinen Kingsin voittaman kolmannen pelin kanssa. Joka tapauksessa tiukkaa on ja sarjan ainoa nollapelikin on tullut "samassa ottelussa".Kolme viimeisintä peliä on päättynyt samoihin lukemiin. Ainoana erona viime vuoteen on neljännen pelin jatkoerä.
Kerro vaan panos, olen mukana?
Nää on aina hauskoja. Entäs jos Dallas johtaisi 1-3?
Niin ja peli on vielä kesken. Getzin paluu iso asia Ducksille niin kuin on nähty. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää miksei pelannut edellisessä ottelussa.
Jos kolmannesta pelistä ei lasketa Krügerin tyhjiin tekemää osumaa, niin sitten tulos on identtinen Kingsin voittaman kolmannen pelin kanssa. Joka tapauksessa tiukkaa on ja sarjan ainoa nollapelikin on tullut "samassa ottelussa".
Steen ja Jackman ratkaisivat tosiaan ensimmäiset ottelut molemmissa sarjoissa. Steen molemmilla kerroilla jatkoajalla.
kaikki
Lehtonen sulaa, paremmalla maalivahtipelillä Dallas olisi lähellä jatkoa. Thomas seuraavaan peliin aloittajaksi. Kari pelasi hyvin kotipelit, tarvittaisiin samaa myös vieraissa.
Joo, peli yht'äkkiä 2-5 ja homma ohi. J.Hotti, unohdetaan se veto, ei ole sun kannalta oikeen enää järkeä. Sellainen pyyntö, että tuollainen ylimielinen kaikkitietävä kommentointi on parempi jättää kokonaan pois. Et oikein tiedä mistä puhut.
Älä oikeasti jaksa. Mua ei mikään mua vituta tässä maailmassa enemmän kuin "lällälläää, mä vedän enemmän leukoja kuin sä" spedeilyt. Jos näkemysten kirjoittaminen väärin mennessään on ylimielistä kaikkitietävää kommentointia niin lopetetaan saman tien tää foorumi. Tai pidetään se auki sun kaltaisille kaikkitietäville aina oikeassa kirjoittajille.
Ps. Entäs jos Dallas vie sarjan 4-3?