Eka kerran ikinä mietin, että kestääkö hermot katsoa jääkiekkopeliä loppuun saakka vai lähtisikö toisen erän jälkeen lenkille. Aivan hirvittävää seurattavaa.
Jahans, pientä tönimistä vielä venäläisen taholta. Nyt olis voinut sidneymäisesti tipahtaa maahan ja hakea yv:n erän alkuun. :)
Nyt on se hyvä puoli, että vaihtoaitio on lähellä omaa päätä, joten ei tule(toivottavasti) samanlaisia pyörityksiä omaan päähän johtuen pitkistä vaihdoista. Toi tokan erän pyöritys johtui täysin siitä,että ukot ei päässy vaihtoon.
Venäjä on kova pyörittämään, mutta laatupaikat onneksi vähissä.
Nyt on se hyvä puoli, että vaihtoaitio on lähellä omaa päätä, joten ei tule(toivottavasti) samanlaisia pyörityksiä omaan päähän johtuen pitkistä vaihdoista. Toi tokan erän pyöritys johtui täysin siitä,että ukot ei päässy vaihtoon.
Tuukka Rask, ensimmäinen suomalainen isojen pelien maalivahti. Harvoin muistan nähneeni suomalaista maalivahtia, jääkiekkoilijaa saati urheilijaa, joka parantaa, kun panokset kovenevat. Tämä kaveri tuntuu vain parantavan.
Pakko TPS:n kannattajana ottaa esille Lauri Korpikoski, joka tuntuu syövän kiekkoja tällä hetkellä. Blokkaa, taklaa, repii ja rääpii. Hieno taistelu Korpedolta.
Ja Itku-Ilyan kasetti ei kestä. Mahtavaa. Toivottavasti tuo paskakasa ei ainakaan tee tänään enää yhtään maalia.
Ei tuo teoriasi päde, koska aiemmin olen ollut itseäni nuorempi, enkä ole tällaista ennen edes harkinnut. Minä olen nimenomaan näitä "pitää ottaa asiat niin kuin ne tulevat" -miehiä, mutta siinä ajattelussa on yksi heikko kohta eikä suojaus pidäkään: Suomen miesten maajoukkueen ottelut, varsinkin olympialaisissa.Nooh, elämän kokemus, pettymykset sekä vastoinkäymiset kasvattavat toleranssia.