Otteluseuranta -olympialaiset 5. kisapäivä 16.2.

• 259 672
  • 1 372
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Jos päästetyt maalit olivat helppoja niin enemmän vaatiminen on paikallaan. Hyviä torjuntoja monta joo, mutta kahta helppoa ei vaan saa päästää. Aina noita sattuu molareille mutta näissä kisoissa Raskille niitä on sattunut jo liian monta.

Eka valitetaan siitä, kun naishiihtäjät juhli hopeaa ja nyt ollaan itse iloitsemassa kun ei hävitty kuin yhdellä maalilla ja maalivahti päästi vaan kaks helppoa. No, se otti kuitenkin monta muuta hyvää.

Joskus ei vaan mene tuo logiikka mun päähän.
Minun päähäni ei mene sinun logiikkasi. Totta kai sille mokellekin tulee aina virheitä pelissä. Tänään tolppien välissä ollut mokke otti niin monta kovaa koppia, että en ymmärrä siitä valittamista, että päästetyt maalit eivät olleet pelin vaikeimpia laukauksia.

Mutta meillä on tässä näkemysero, jonka kanssa joudumme vain elämään.

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Täytyy kyllä antaa Väänäselle ja Kukkoselle propsit. Yllättävän hyvin pysyivät pelissä mukana.

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Hienoa huomata, että pelaajienkin keskuudessa tiedostetaan Crysbyn sukeltelut ja erityiskohtelu tuomareilta.

Eihän Teemu sanonut, että Crosby olisi jotenkin sukeltanut erityisesti. Sanoi vain, että eritoten kanadalaiset tuomarit tuomitsevat Crosbyyn kohdistuvista tilanteista herkemmin jäähyjä. Teemu on kohtelias mies eikä osoittele sormia yhteen henkilöön julkisesti.

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Näyttäkää mulle maalivahti joka olisi tuon Doughtyn ylänurkan ottanut... Jotain realismia kehiin.

Tämä. Eiköhän Lehtoselle/Niemelle olisi mennyt myös maaleja tänään. Suomen joukkue on niin huono, että se maalivahti joutuu pitämään joukkuetta pystyssä ja Rask teki tänään sen mitä piti. Antoi mahdollisuuden voitton.

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Täytyy kyllä antaa Väänäselle ja Kukkoselle propsit. Yllättävän hyvin pysyivät pelissä mukana.

Erinomainen peli näiltä kahdelta. Pelko oli persiissä kyllä ennen matsia, mutta hienosti meni. Ei voi moittia Lepistöä tai Hietastakaan vaan pakistolta kokonaisuudessaan aika mukava matsi. Hyökkäys olikin sitten vähän odotetustikin ruosteessa. Omiin silmiin osui erittäin paljon kiekon kuskailua mm. Olli Jokisen ja Mikael Granlundin toimesta. Nopeammin kiekkoa liikkeelle on helppo teesi seuraavaan matsiin.

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näyttäkää mulle maalivahti joka olisi tuon Doughtyn ylänurkan ottanut... Jotain realismia kehiin.

Ville Kolppanen. Hymiö.

Kyllä tänä päivänä maalivahdin piikkiin menevät kaikki suorat laukaukset ilman maskia tai poikittaisliikettä. Rask ehtii sijoittua ja katsoa rauhassa, kun Doughty vetää ranteella. Tossa kohtaa pitäisi pystyä peittämään koko maali.

EDIT: MUTTA, edelleen, kokonaisuutena hyvä peli Raskilta. Molemmat maalit oli otettavissa, mikä on harmi, mutta useita huipputorjuntoja ja pääosin varmaa pelaamista läpi ottelun.

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Perään hidastus jossa Teemu puhuu nimenomaan Crospylle joka sössöttää jotain takas..

Juu, kyllähän minä näin sen jo heti tilanteen jälkeen hidastuksessa kuinka Teemu meni Sidneyn puheille. Mutta Crosby nyt ei halunnut ottaa asiaan kantaa, ehkä oli vähän häkeltynyt, että hörökorvainen suomalaistoimittaja kysyy jotain noin outoa. :P

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr

No menihän se helposti. Molemmat maalit oli helppoja, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Tuukka torjui noin 5 varmaa maalia, joten Tuukka torjui merkityksettömän pisteen.

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hörppäisyiksi luokiteltavien maalien kriteeritkin on laitettu uusiksi, jos Doughtyn ylänurkkalaukaus kilpikäden puolelle sivuttaisliikkeessä olevalle maalivahdille lasketaan tällaiseksi. Ollaan me melkoisia - teuraaksi lähetetään se, joka roikotti meitä ottelussa mukana.

J.Petke

Jäsen
Minun päähäni ei mene sinun logiikkasi. Totta kai sille mokellekin tulee aina virheitä pelissä. Tänään tolppien välissä ollut mokke otti niin monta kovaa koppia, että en ymmärrä siitä valittamista, että päästetyt maalit eivät olleet pelin vaikeimpia laukauksia.

Mutta meillä on tässä näkemysero, jonka kanssa joudumme vain elämään.

Näin se taitaa olla. Minä vaan valitan jokaisesta helposta maalista, varsinkin nyt kun pelataan turnausta, jossa on vain ja ainoastaan parhaat.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Tämä. Eiköhän Lehtoselle/Niemelle olisi mennyt myös maaleja tänään. Suomen joukkue on niin huono, että se maalivahti joutuu pitämään joukkuetta pystyssä ja Rask teki tänään sen mitä piti. Antoi mahdollisuuden voitton.

Olipa hyvin sanottu. Tähän sama.

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Kauheaa itkua Kaj Kunnaksesta. Tulkaa te pois sieltä koneidenne äärestä ja menkää muualle vollottamaan. Erilaisuus ja omaperäisyys on näköjään kiellettyä.

Suosikkijoukkue
Kärpät

Kyllä! Erittäin miehekkäästi pelasivat. Väänänen ei pelannut normaalia pikkusikaa ja Lassea ei tainnut kovin moni huudella Kummolan saunakaveriksi. Vatanen oli paras hyökkääjä ja Määttä taas normaaliin tapaan hyvä. Sen sijaan muut oli vähän näkymättömiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.