Tosin toteaa ensiksi, että Teemu puhui tuomareille eikä suinkaan hänelle.
Koska uskalsi sanoa sen ääneen, mitä kanssapelaajat kyseisestä kansikuvapojasta ajattelevat?Tähän varmaan pitäisi sanoa, että meni kaikki kunnioitus Selännettä kohtaan viemäristä alas.
Minun päähäni ei mene sinun logiikkasi. Totta kai sille mokellekin tulee aina virheitä pelissä. Tänään tolppien välissä ollut mokke otti niin monta kovaa koppia, että en ymmärrä siitä valittamista, että päästetyt maalit eivät olleet pelin vaikeimpia laukauksia.Jos päästetyt maalit olivat helppoja niin enemmän vaatiminen on paikallaan. Hyviä torjuntoja monta joo, mutta kahta helppoa ei vaan saa päästää. Aina noita sattuu molareille mutta näissä kisoissa Raskille niitä on sattunut jo liian monta.
Eka valitetaan siitä, kun naishiihtäjät juhli hopeaa ja nyt ollaan itse iloitsemassa kun ei hävitty kuin yhdellä maalilla ja maalivahti päästi vaan kaks helppoa. No, se otti kuitenkin monta muuta hyvää.
Joskus ei vaan mene tuo logiikka mun päähän.
Hienoa huomata, että pelaajienkin keskuudessa tiedostetaan Crysbyn sukeltelut ja erityiskohtelu tuomareilta.
Miksi? Koska ei tunge kieltä Crosbyn ahteriin?
Vissiin vähän vielä adrenaliineissa pelistä, ei ehkä enää huomenna sanoisi noin.
Teemu puhui täyttä asiaa.Lapsellista itkua Teukalta jos televisiossa tommosta sössöttää. Iso mies.
Propsit Kunnakselle, kun uskalsi ottaa asian puheeksi Crosbyn kanssa.
Näyttäkää mulle maalivahti joka olisi tuon Doughtyn ylänurkan ottanut... Jotain realismia kehiin.
Täytyy kyllä antaa Väänäselle ja Kukkoselle propsit. Yllättävän hyvin pysyivät pelissä mukana.
Näyttäkää mulle maalivahti joka olisi tuon Doughtyn ylänurkan ottanut... Jotain realismia kehiin.
Ei vaan uikuttaa tuomareista ja omasta maalivahdista pelissä, jossa jää kului puhki omassa päädyssä.Koska uskalsi sanoa sen ääneen, mitä kanssapelaajat kyseisestä kansikuvapojasta ajattelevat?
Perään hidastus jossa Teemu puhuu nimenomaan Crospylle joka sössöttää jotain takas..
Ei vaan uikuttaa tuomareista ja omasta maalivahdista pelissä, jossa jää kului puhki omassa päädyssä.
Minun päähäni ei mene sinun logiikkasi. Totta kai sille mokellekin tulee aina virheitä pelissä. Tänään tolppien välissä ollut mokke otti niin monta kovaa koppia, että en ymmärrä siitä valittamista, että päästetyt maalit eivät olleet pelin vaikeimpia laukauksia.
Mutta meillä on tässä näkemysero, jonka kanssa joudumme vain elämään.
Tämä. Eiköhän Lehtoselle/Niemelle olisi mennyt myös maaleja tänään. Suomen joukkue on niin huono, että se maalivahti joutuu pitämään joukkuetta pystyssä ja Rask teki tänään sen mitä piti. Antoi mahdollisuuden voitton.
Oliko kenties pientä piikkiä Anaheimin suuntaan ettei Teemu ole ihan tyytyväinen vastuuseensa Ducksissa?
Täytyy kyllä antaa Väänäselle ja Kukkoselle propsit. Yllättävän hyvin pysyivät pelissä mukana.
Lapsellista itkua Teukalta jos televisiossa tommosta sössöttää. Iso mies.