Otteluseuranta -olympialaiset 5. kisapäivä 16.2.

  • 258 702
  • 1 372
Tila
Viestiketju on suljettu.

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Katsoisit HD kuvasta niin olisit nähnyt ettei osunut.

Kyllä se nyt vaan mutti suuntaa se kiekko katso itse paremmin. Näet sen sillonku kamerakuva on ylhäältä tai Doughtyn takaa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osa KHL-pelaajista pärjäsi ihan loistavasti NHL-tähtiä vastaan, osa pelasi huonommin. Sama homma NHL-pelaajien kanssa.

Ihme vastakkainasettelua täällä koko ajan.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Molemmat Kanadan maalit olisivat olleet otettavissa, vaikka olivatkin erinomaisia laukauksia. Näissä luonnollisesti unohdetaan, että Rask otti ison kasan huikeita koppeja ja piti Suomen mukana pelissä. Suomalaiseen tapaan pitää kuitenkin teilata tappioissa maalivahti.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heh ei saatana. Mistä tietää että maajoukkue pelaa? Siitä että täällä vahditaan ensimmäiseksi veskarin vaihtoa vaikka veskari taas vaihteeksi kannatteli koko joukkuetta.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
+++ Vatanen
++ Rask
+ Väänänen
diplomit vielä Selänteelle ja Pihlströmille.

-- Granlund
- Kontiola ja Aaltonen

Tämä peli kuitenkin näytti, että mikä vaan on mahdollista leijonille taivaan ja helvetin väliltä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo Kukkonen-Benn tilannehan oli aikalailla kylki kyljessä -meininkiä kunnes Benn käänsi selän ja tulos oli mitä oli.

Vataselta kyllä helvetin hyvä peli, paljon parmepi ollut tähän mennessä kuin esim. Timonen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jortsu :D
 

Jimmy

Jäsen
Höpö höpö. Kukkoselta komea niitti, kun juniorityylisesti yritti kanukki hakea jäähyä. Tuo viikate oli kyllä törkeä ja tässä nähdään, kun pelejä viheltää kanukki. Siellä oli jo pari aiemminkin, ja kirsikkana se sidnin kalastelu.

Tiedätkö selkääntaklaamisen ja laitataklauksen eron? Niinpä. Taklaus oli päivänselvä laitataklaus, eikä kanukin jarruttaminen poista kummankaan vastuuta.
 
Viimeksi muokattu:

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Eihän siinä ollut mitään. Ruutu kaatui itsestään.

Rask oli todella hyvä. 2 päästettyä maalia Kanadaa vastaan on sellainen taso, jota enemmän vaatiminen on aika mautonta.

Paskat Suomen maalivahti kivitetään nollapelistäkin jos ei ole yhtään syöttöpistettä.
 
Eihän siinä ollut mitään. Ruutu kaatui itsestään.

Ai, itse olin katsovinani että Benn veti poikittaisella Ruutua selkään, mutta pahoittelen jos olin väärässä. No, äkkiäkös tuon tarkistaa tuolta Areenasta, taisi aika hyvä hidastuskin tilanteesta olla.
 

Mats Sundin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild, Erik Haula
Miksi Väänänen ei voi pelaa samaa peliä Jokereissa kuin täällä kisoissa. Heti kun jättää sen turhan pikkusikailun pois niin peli parantuu.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Tiedätkö selkääntaklaamisen ja laitataklauksen eron? Niinpä. Taklaus oli päivänselvä laitataklaus, eikä kanukin jarruttaminen poista kummankaan taklausta.

Se jarruttaminen nimen omaan aiheuttaa se laitataklauksen.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
On varmaan todella ahdistavaa asua Suomessa. :D Kotoisen Liigan pakit Kukkonen ja Väänänen ownaa Crosbyjä etc. miten haluaa.

Missä tasoero?

Kanada tätä matsia vei ja kiekko oli siellä Suomen päädyssä koko ajan, että kyllä siellä tasoeroa oli havaittavissa. Suomi puolusti hyvin ja Kanada ei päässyt kulmista maalipaikoille, ja näin Suomi selviytyi jatkoajalle.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Kai Kunnas, miksi. "Tuli kuitenkin vapaapäivä". Painu nyt jo johonkin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Teukalta asiaa!
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen

J.Petke

Jäsen
Rask oli todella hyvä. 2 päästettyä maalia Kanadaa vastaan on sellainen taso, jota enemmän vaatiminen on aika mautonta.

Jos päästetyt maalit olivat helppoja niin enemmän vaatiminen on paikallaan. Hyviä torjuntoja monta joo, mutta kahta helppoa ei vaan saa päästää. Aina noita sattuu molareille mutta näissä kisoissa Raskille niitä on sattunut jo liian monta.

Eka valitetaan siitä, kun naishiihtäjät juhli hopeaa ja nyt ollaan itse iloitsemassa kun ei hävitty kuin yhdellä maalilla ja maalivahti päästi vaan kaks helppoa. No, se otti kuitenkin monta muuta hyvää.

Joskus ei vaan mene tuo logiikka mun päähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös