Mitäs mielipiteitä Sveitsin tilanteesta? Minusta maali, mutta kun videokuvat eivät anna asialle vahvistusta niin ihan oikein olla hyväksymättä.
Täällä ylähidastuksen pohjalta "ei maalia". Jäi ehkä semmonen 30% kiekosta menemättä yli...
Mitäs mielipiteitä Sveitsin tilanteesta? Minusta maali, mutta kun videokuvat eivät anna asialle vahvistusta niin ihan oikein olla hyväksymättä.
Mikäköhän oli syy hylätä maali? Kiekko oli maalissa jo ennen Streitin vetoa.
Ei ollut kokonaan maalissa. Oikea tuomio.Puoliksi oikein. En kyllä ymmärrä miten tuo ei ollut maali. Mielestäni selvästi maalissa.
Oliko muka? Itse tässä sivusilmällä katsellut tätä matsia ja hidastuksistakaan en kyllä huomannut tuollaista.
Noh Ruotsi ja liikaa miehiä kentällä.
Mun mielestä oli selkeesti hidastuksien perusteella patjan alla maalissa. Noin puolen kiekon verran oli kiekon ja maaliviivan välissä tyhjää.
Siis minustakin oli selvä maali. En vain saanut hidastuksista vahvistusta. Siis sellaista, että jos videotuomarilta kysytään ylittikö kiekko VARMASTI maaliviivan kokonaan, niin maalituomarina vastaisin, että ei.Mun mielestä oli selkeesti hidastuksien perusteella patjan alla maalissa. Noin puolen kiekon verran oli kiekon ja maaliviivan välissä tyhjää.
Mutta kun se "sun mielestä" ei riitä! Videolta pitää NÄKYÄ, että kiekko on KOKONAAN maaliviivan yli! Oikein meni..
Jaa-a, nyt tuli se tilastovoitto viimeinkin.