Otteluseuranta: MM-kisat 7. kisapäivä 7.5.2015

• 55 764
  • 510
Tila
Viestiketju on suljettu.

P.Kaukalo

Jäsen
Jumalauta, näinhän mä sanoin. Lues nyt uudestaan.

Esa Lindell osasi pelata jääkiekkoa myös ennen Porin Ässiä. Eikä varmasti olisi pelitaidot kadonneet vaikka olisi pelannut tämän kauden Jokereissa. Se on hyvä pitää mielessä.

No nyt olen kyllä vahvasti eri mieltä. Alkukauden esa lindell on aivan eri mies, kuin loppukauden esa lindell. tarkoitan sitä, että mies otti isoja askeleteita tämän kauden aikana, ja siinä on myös varmasti syy miksei jokereihin mahtunut haluamaansa rooliin suoraan

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Vittu te olette oksettavia ihmisiä. Siellä pelaa Suomen maajoukkue. Ei Jokerit, ei homehtuvat jokerit, ei kärpät, ei KHL, ei NHL, ei Liiga, ei Antero Mertaranta, ei Mika Saukkonen. Suomi. "Nyyh, sä kritisoit mun seuran pelaajaa, mä työnnän nyt kyl hiekkaa anukseeni, nyyh. Nyyh"

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paketti tais olla valmis juu, mutta näyttöpaikkaa ei koskaan auennut. Väitätkö näin ettei Lindellin siirto Ässiin ollu hyvä juttu? Tuskin ne popparit Hjalliksen aitiossa ois hyvää tehny kehityksen kannalta.

Lindellin, Ässien ja Maajoukkueen kannalta siirto oli hyvä. NHL jengi halusi tehdä sopimuksen, joten KHL diili ei ollut vaihtoehto. Sama juttu kuin Lindbohminkin kanssa. Hienoa kyllä nähdä kun oma kundi vetää noin vahvasti. Toivottavasti kehitys jatkuu ja voi sitten joskus tulla vielä kaudeksi pariksi himaan. Hyvä Esa!

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Ihan turhaa noiden jokerifanien kanssa on vääntää. Niitä vituttaa kun kaikki lahjakkaat junnut lähtee aina muualle, siksi ne kaataa nyt paskaa Mertsin niskaan.

Ja ei, kukaan ei kiistä Jokerien junnuorganisaation loistavaa työtä pelaajien kasvattajana. Edustus onkin sitten kunnostautunut homehduttamalla ne junnut jotka eivät ole älynneet lähteä muualle. Useimmat onneksi ovat.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vittu te olette oksettavia ihmisiä. Siellä pelaa Suomen maajoukkue. Ei Jokerit, ei homehtuvat jokerit, ei kärpät, ei KHL, ei NHL, ei Liiga, ei Antero Mertaranta, ei Mika Saukkonen. Suomi. "Nyyh, sä kritisoit mun seuran pelaajaa, mä työnnän nyt kyl hiekkaa anukseeni, nyyh. Nyyh"

Eihän näistä tarvitsisi edes väitellä ilman trolleja ja isäpeikkoa Anteroa. Muutoin täysin samaa mieltä kanssasi.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ja ei, kukaan ei kiistä Jokerien junnuorganisaation loistavaa työtä pelaajien kasvattajana. Edustus onkin sitten kunnostautunut homehduttamalla ne junnut jotka eivät ole älynneet lähteä muualle. Useimmat onneksi ovat.

Tämä vaatii jo perusteluja. Ole hyvä. Kiitän.

P.Kaukalo

Jäsen

Näin, tai ehkä sen verran korjaisin, että aika monissa "isoissa" jengeissä eivät junnut pääse paljoa pelailemaan, ellei ole superlupaus luokkaa granlund, pulkkinen jne.

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Jokereilla tosiaan on mitä loistavin junnu tuotanto, mutta kyllä edeustus tasolla on onnistuttu joidenkin pelaajien kohdalla sohlaamaan ja paljon. Kuitenkin Lindellin, Teräväisen ja Pulkkisen kohdalla annettiin myös aika hyvä kehittymis mahdollisuus edustuksessa asti. Pulkkinen etenkin sai todella isoa roolia, joskin myös ansaitusti heti kun taso riitti. Samoin tehtiin myös Teräväisen kohdalla. Lindell ei edes ollut viellä ison roolin tasolla edellis kaudella, että kyllä hentäkin kohdeltiin ihan oikein.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jokereilla tosiaan on mitä loistavin junnu tuotanto, mutta kyllä edeustus tasolla on onnistuttu joidenkin pelaajien kohdalla sohlaamaan ja paljon. Kuitenkin Lindellin, Teräväisen ja Pulkkisen kohdalla annettiin myös aika hyvä kehittymis mahdollisuus edustuksessa asti. Pulkkinen etenkin sai todella isoa roolia, joskin myös ansaitusti heti kun taso riitti. Samoin tehtiin myös Teräväisen kohdalla. Lindell ei edes ollut viellä ison roolin tasolla edellis kaudella, että kyllä hentäkin kohdeltiin ihan oikein.

Tähän lisäksi vielä Hännikäinen, Lindbohm ja Lankinen. Ja monet muut.

Paulig

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ysit, JoKa
Kauankohan Rinne oli pois maalilta USA-pelissä ennen kuin USA iski tyhjiin? Bonino teki tuossa pelissä kolmannessa erässä maalin ajassa 46:19 eli 13:41:stä täytyy vähentää se aika ennen kuin lisätään 180 minuuttiin.
Suomi pelasi ilman maalivahtia 1:45.
180:00 + 13:41 - 1:45 = 191:56. Menikö oikein?

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ihan mielenkiinnosta, että muiden puheista olen tulkinnut sinun olevan alaikäinen. Miten voit muistaa tällaisia juttuja? Vai olenko käsittänyt väärin?
Katsoin eilen sen MM95 Replay -lähetyksen Areenasta. Tässä uusintalähetyksessä oli kerrottu, että silloin vuonna 1995 oli näytetty mainoksia erätauolla, eilisestä uusinnasta ne oltiin leikattu pois.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.