Otteluseuranta: MM-kisat 7. kisapäivä 7.5.2015

  • 55 450
  • 510
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Miten voi tuo Donskoi olla noin paska? Onko väänänen mukana kisoissa, Donskoin repparissa paidan alla?
 

P.Kaukalo

Jäsen
Huoh.. Niin Westerlund ja Virta eivät ymmärrä mistään mitään. Mutta nyt riittää OT:t.
huoh...koska sitähän minä tarkoitin, että westerlund ei tiedä mistään mitään. Tuossa yllä jo mainittiinkin, että Lindell ilmeisesti ihan omalla suullakin rockysta tuollaista sanonut, mutta antaa olla. Sovitaan, että olisi yhtä hyvä vaikka olisi jokereissa pelannutkin
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mitämitä, kehtaatko väittää että Mertsi olisi suurena asiantuntijana ollut väärässä siihen liittyen että Lindell olisi homehtunut Jokereissa?

Oli minulla epäilykseni, mutta Mertsi sai minut ymmärtämään, että olen vain katkera :(
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Kiva nähdä mitä tapahtuu kun tulee Slovakia vastaan. Tai Venäjä.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
huoh...koska sitähän minä tarkoitin, että westerlund ei tiedä mistään mitään. Tuossa yllä jo mainittiinkin, että Lindell ilmeisesti ihan omalla suullakin rockysta tuollaista sanonut, mutta antaa olla. Sovitaan, että olisi yhtä hyvä vaikka olisi jokereissa pelannutkin
Sen lauluja laulat.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Rinteeltä 3 nollapeliä putkeen. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Ei tämäkään peli niin helppo ollut kuin tilastoista voisi lukea. Kauniisti laulaa känninen suomipoika.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siellä juntit mölisee katsomossa, kyllä hävettää olla suomalainen. Mitä ne meistä ajattelee?!?!?!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Katsellaan niitä rytmittämisiä sitten uudestaan, kun vastaan luistelee joku oikea jääkiekkomaa. Nyt on laatikossa Slovenia, maa josta löytyy kokonaiset 148 aikuispelaajaa.

Mutta onhan tota Mertsin hehkutusta hauska kuunnella. Vähän jopa säälittävää, mutta hauskaa.

En tiedä Mertarannasta, Saukkosta kuuntelin. Tuntuu kuitenkin siltä, että Barkov pystynee vaativammassakin pelissä hyviin suorituksiin, mutta katsotaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon on hiekkaa valunut siitä, kun Ruutu teki tällaisen maalin.

(Linkki Tuomo Ruutun maaliin)
No tuosta on kyllä kirjaimellisesti valunut ihan perkeleesti hiekkaa, kun nuori Tuomo 11 vuotta sitten räjäytti meidänkin yöllisen kisastudion.

Naapurin neidotkin kuulivat silloin kesken uniensa, että Tuomo teki.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Siellä juntit mölisee katsomossa, kyllä hävettää olla suomalainen. Mitä ne meistä ajattelee?!?!?!
Kädet puuskaan, turpa kiinni ja naama norsunvitulle. Maalin tullessa voi korkeintaan antaa golf aploodit. Se on ainoa oikea tapa kannustaa.
 

Snagari

Jäsen
huoh...koska sitähän minä tarkoitin, että westerlund ei tiedä mistään mitään. Tuossa yllä jo mainittiinkin, että Lindell ilmeisesti ihan omalla suullakin rockysta tuollaista sanonut, mutta antaa olla. Sovitaan, että olisi yhtä hyvä vaikka olisi jokereissa pelannutkin
Homehtui Jokereiden A-junnuissakin 2000-luvun piste-ennätyksen ja Teemu Selänne -palkinnon arvoisesti. Sai homehtuneen änärivarauksenkin. Ässistä olisi varattu ensimmäisenä.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Haluaisin kysyä nimimerkiltä Väsyneet Kädet, mitä mieltä Donskoin pelaamisesta? Ei tullut vielä ihan selväksi, haluaisitko tarkentaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös