No sanotaan näin että tässä pelissä se on ollut vielä silmiinpistävämpää kuin yleensä :)Ai tänään tällaista?
No sanotaan näin että tässä pelissä se on ollut vielä silmiinpistävämpää kuin yleensä :)Ai tänään tällaista?
Ei taida Kemppainen pelata Liigaa ensi kaudella.
Jep, ihan samalla tavalla olisin peluuttanut kuin Jalonen. Antaa mennä vaan kun peli kulkee ja jaksaa pelata.No eihän tuonne ole järkeä muita laittaa, kun Esa on ainoa joka saa kiekon maalille...
Kontiola on ihan hyvä, mutta ei vedä varmoista paikoista ja muutenkin ihan hukassa, häviää aloituksetkin, niin kolmonen olisi oikea paikka.
Hianoahan noita Kemppaista, Donskoita ja Lindelliä olis liigassamme katsella, mutta kyllä on upeaa nähdä millaisia pelaajia meiltä tulee.
Äsken veti juuri fistbumpin, rystysiin vielä.Mielummin katselisin erätauon ajan Tamia iskemässä Merviä, kuin tätä studiota. Voisi olla aivan helvetin huikeaa settiä. Tamin fistbumpit suuntautuisvat pikkuhiljaa vähän eri seudulle, kuin rystysiin.
Sillä on joku jalkkispoikaystävä mun mielestä?On tuo MM-uutisten Inkakin ihan pantavan näköinen.
Ja ensi vuonna tulee taas uudet kemppaiset jne, kuten joka vuosi. Liiga on hieno sarja.
Onko tälläkin? YLE:n Inka Heneliuksella on ainakin se itseään n. 10 vuotta nuorempi futispoika, en tästä Inkasta tiedä.Sillä on joku jalkkispoikaystävä mun mielestä?
Sillä on joku jalkkispoikaystävä mun mielestä?
Edelleen pantava.Sillä on joku jalkkispoikaystävä mun mielestä?
Edelleen puistattaa Jalosen viiskolme-peluutus, vaikka ymmärtäähän sen, että tarve Aaltosen ja Kontiolan tehoille on kova. Eipä se vain siltä näytä, että sieltä olisi mitään tulossa.
Liigamme on aivan mieletön, vaikka aina saa lukea pelkkää itkua miten taas kaikki lähtee. :D
Itse arvostan Liigaamme myös ihan vitusti, vaikka onkin paljon asioita mitä voisi tehdä paremmin. Tuo koskee kuitenkin muitakin kuin kotoista Liigaamme.
Äsken veti juuri fistbumpin, rystysiin vielä.
Pointti on kai se, että joukkue on jo valittu, olisi siis iso plussa saada onnistumisia mahdollisimman monelle. Mitä järkeä pitää toimivaa YV-koostumusta kokoaika jäällä, jos muillekkin voisi saada homman "natsaamaan"? Tähän peliin ei pitäisi tarvita lisämaaleja.Älä nyt. Aaltosella 0+2, kummatkin kakkos syöttöjä jotka olis voinut antaa kuka tahansa joukkueessa. Lindell ja Kemppainen ne tähdet siellä on olleet.
Mikä helvetti on fistbump? Onko Tamilla joku kyttyrä rystysissään vai miksi täällä kaikki jauhaa jostain fistbumpeista?