Otteluseuranta: MM-kisat 4. kisapäivä 4.5.2015

  • 81 880
  • 744
Tila
Viestiketju on suljettu.

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
On muuten harvinaisen köyhä tämä maikkarin ilmaislähetys kun vertaa parin vuoden takaisiin ylen vastaaviin. Mainoksia ja kaikki ekstrahöpinät karsittu. Tällä tahdilla kun muutama vuosi jatketaan voidaan koko roska lopettaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tami: se oli se vuosi 69, sä muistat sen hyvin :D

Tami pääsee varmasti pukille tuon Mervin kanssa
Se on päässyt jo.

Pihlström vaihteeksi polki kuin kuuluisa entisen neidon ajatus (tai Tami Merviä), mutta yllättäen viimeistely oli luokkaa anttipihlström.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Norge YV
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Lindellillä on kyllä kaikki avaimet tähteyteen. Ensi kaudella vakipaikka änäriin ja siitä se lähtee. Kaikki merkit viittaa Suomen tulevaisuuden ykköspakkiin. Määttä, Vatanen, Honka, Lindell, RR55 ja pian Juolevi, Välimäki ja Vaakanainen... tulevaisuus on valoisa. Kokoakin alkanut tulemaan nuorille pakeille eikä kaikki ole samanlaisia mikkihiiriä.

Ja pari vuotta sitten huudeltiin palstalla, että Tanskan pelaajatuotanto jo puskemassa ohi. Tulevaisuus on valoisa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mertsiltä tulee kyllä aina kun Pihlström polkee karkuun ja kohottaa logoon.
Mä olen oikeasti aika varma, että Mertsin propaganda on tehonnut niin hyvin että suuri osa suomalaisista kuvittelee Pihlströmin olevan suunnilleen top 5 -pelaaja Suomessa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mä olen oikeasti aika varma, että Mertsin propaganda on tehonnut niin hyvin että suuri osa suomalaisista kuvittelee Pihlströmin olevan suunnilleen top 5 -pelaaja Suomessa.

mut, mut. 2008 kisat.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suomen KHL-pelaajilla tähän mennessä 0 maalia tehtynä. Liigan ja NHL:n dominointia.

Turha näitä sinällään seurata, mutta kyllä toivoa sopisi, että jotain tehoja saataisiin myös KHL-osastolta... Tässä katsannossa ei Aaltosen pari kakkossyöttöä kahden miehen ylivoimalla lämmitä.
 

Kafrom

Jäsen
KJ voisi heivata Kalja-Kontiolan jo vittuun YV:ltä ja Barkov playmakerin paikalle. Voisi syntyäkin jotain, Sasha osaa luoda tilaa aivan eri tavalla. Ai niin ja Esa dominoi.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mä olen oikeasti aika varma, että Mertsin propaganda on tehonnut niin hyvin että suuri osa suomalaisista kuvittelee Pihlströmin olevan suunnilleen top 5 -pelaaja Suomessa.
Sanoisin, että tuossa hämmentäjän ja energiapelaajan roolissaan onkin Suomen top-5 pelaaja, ellei jopa top-3.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kemppainen aloitti kisat nelosen ja kakkos av:n sentterinä ja nyt kolmannessa matsissa se on koko ajan jäällä. Mutta eipä yllätä.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä olen oikeasti aika varma, että Mertsin propaganda on tehonnut niin hyvin että suuri osa suomalaisista kuvittelee Pihlströmin olevan suunnilleen top 5 -pelaaja Suomessa.

Mukaan luettuna kaikki viime vuosien maju-koutsit. Nyt kun sille naureskelee niin kohta se räppää kuitenkin maalin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös