Se on päässyt jo.Tami: se oli se vuosi 69, sä muistat sen hyvin :D
Tami pääsee varmasti pukille tuon Mervin kanssa
Sit finaalissa vasta :)Se on päässyt jo.
Pihlström vaihteeksi polki kuin kuuluisa entisen neidon ajatus (tai Tami Merviä), mutta yllättäen viimeistely oli luokkaa anttipihlström.
Lindellillä on kyllä kaikki avaimet tähteyteen. Ensi kaudella vakipaikka änäriin ja siitä se lähtee. Kaikki merkit viittaa Suomen tulevaisuuden ykköspakkiin. Määttä, Vatanen, Honka, Lindell, RR55 ja pian Juolevi, Välimäki ja Vaakanainen... tulevaisuus on valoisa. Kokoakin alkanut tulemaan nuorille pakeille eikä kaikki ole samanlaisia mikkihiiriä.
Mä olen oikeasti aika varma, että Mertsin propaganda on tehonnut niin hyvin että suuri osa suomalaisista kuvittelee Pihlströmin olevan suunnilleen top 5 -pelaaja Suomessa.Mertsiltä tulee kyllä aina kun Pihlström polkee karkuun ja kohottaa logoon.
Mä olen oikeasti aika varma, että Mertsin propaganda on tehonnut niin hyvin että suuri osa suomalaisista kuvittelee Pihlströmin olevan suunnilleen top 5 -pelaaja Suomessa.
Suomen KHL-pelaajilla tähän mennessä 0 maalia tehtynä. Liigan ja NHL:n dominointia.
Sen verran härskiä settiä verhoihin pukeutunut seniili heittää, että saanti on taattu.Tami pääsee varmasti pukille tuon Mervin kanssa
Sanoisin, että tuossa hämmentäjän ja energiapelaajan roolissaan onkin Suomen top-5 pelaaja, ellei jopa top-3.Mä olen oikeasti aika varma, että Mertsin propaganda on tehonnut niin hyvin että suuri osa suomalaisista kuvittelee Pihlströmin olevan suunnilleen top 5 -pelaaja Suomessa.
Sen verran härskiä settiä verhoihin pukeutunut seniili heittää, että saanti on taattu.
Mä olen oikeasti aika varma, että Mertsin propaganda on tehonnut niin hyvin että suuri osa suomalaisista kuvittelee Pihlströmin olevan suunnilleen top 5 -pelaaja Suomessa.
Tätähän Mertsi jaksaa kyllä usein muistutella. Ei ole tainnut vielä näissä kisoissa mainita kertaakaan, mutta kyllä se varmasti sieltä vielä tulee.mut, mut. 2008 kisat.
Tami paukuttaa niin että kenkälaatikot helisee. Boom boom.Sen verran härskiä settiä verhoihin pukeutunut seniili heittää, että saanti on taattu.