Otteluseuranta: MM-kisat 12.kisapäivä 12.5.

  • 169 680
  • 1 507
Tila
Viestiketju on suljettu.

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Huikea löytö Dallasille ( 3. kierros?) tuo Esa Lindell. Saa nähdä murtautuuko jo ensi syksynä Starsin pakistoon. Jokipakka pelannut myös ihan miehekkäästi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sir Pena väliaikaohjelman pääosissa, vuoden 1992 hopea. Mitähän Sir Pena olisi sanonut tuosta Komarovin tilanteesta?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olisiko reilua kommentoida futistuloksia jossain toisessa ketjussa? Moni täällä katsoo pelin tallennuksesta.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aika kiihkeä peli näin merkityksettömäksi. Saako muuten Komarov tuosta jotain pelikieltoa?

Suomelta ihan ok toinen erä, eli tarkkaa viisikkopuolustusta. Tosin erän lopun taklauspeli oli plussaa, sillä aina kun venäläistä sattuu, on se voitto sivistyneelle ihmiskunnalle.
Ei voi saada, kai sen jokin tuomarineuvosto tarkastaa Suomen valituksen jälkeen.

Hyvä pelitempoinen kahden erän harjoitus. Nyt voitaisiin hävitä tyylikkäästi.
Niin, minä nyt vain haluan sen SWE->USA->finaali linjan yrityksen mieluimmin.
 
Tätä kun vertaa Leksan "polvitaklaukseen", saa olla aika puusilmä jos pitää tuota puolueettomana.

Siis oletko oikeasti sitä mieltä, että yhtä surkeaa tuomiota pitäisi paikata toistuvilla surkeilla tuomioilla? Komarovin ulosajo pitäisi hyvittää antamalla Venäjälle heppoisia jäähyjä? Ei saatana, sehän olisikin pelin kannalta tosi hyvä juttu.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Miksi joka perkeleen välissä soitetaan jotain Robinia?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Leijonat. Ronald Reaganin muistoa kunnioittaen, voittakaa tämä ottelu.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Siis oletko oikeasti sitä mieltä, että yhtä surkeaa tuomiota pitäisi paikata toistuvilla surkeilla tuomioilla? Komarovin ulosajo pitäisi hyvittää antamalla Venäjälle heppoisia jäähyjä? Ei saatana, sehän olisikin pelin kannalta tosi hyvä juttu.
Vittu sä oot kujalla.

Mulle ihan riittäisi että ryssän rikkeet vihellettäisi. Jo sillä Suomi olisi pelannut 2. erässä 5-3 yv:tä vähintään 2 min.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aahhahahaha Aake Kallialan lehtolapsi uunoilee. Vittu se on tyhmä. No voiko ryssältä muuta odottaakaan?
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Hintti-Malkin tarjoaa Suomelle tsäänssiä
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Miksi joka perkeleen välissä soitetaan jotain Robinia?

Katteles vaikka maxin otteluita. Ainoa biisi joka soi, koosteissa, erätaukoklipeissä ja kaikessa muussa on Battle Beastin väsynyt hevirenkutus. Ei oo varmaan ku 145 kertaa tullut kuultua tota biisiä kisojen aikana. Oikeesti, ei oo rahaa ku kahteen biisiin?
 
Vittu sä oot kujalla.

Mulle ihan riittäisi että ryssän rikkeet vihellettäisi. Jo sillä Suomi olisi pelannut 2. erässä 5-3 yv:tä vähintään 2 min.

Kiitos. Itse en ole ihan noin raju mielipiteessäni, vaikka katsommekin näköjään eri peliä. Et anna kovin kypsää kuvaa itsestäsi, mutta ei se minua haittaa, tietenkään.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kävikö jäähyaition toimitsija tarjoamassa Malkinille Kokista?
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ei uskallettu Malkinia heittää suihkuun keihästämisestä sillähän mailan kärjellähän se Malkin Salmelaa löi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haki ihan perkeleen hyvää ohjausta maalin edestä taas Barkov, hyvä oli Jokisen syöttökin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös