Kiitos. Itse en ole ihan noin raju mielipiteessäni, vaikka katsommekin näköjään eri peliä. Et anna kovin kypsää kuvaa itsestäsi, mutta ei se minua haittaa, tietenkään.
Ei ollut oma keksimä, joku muu heitti tämän jo aiemmin. Mutta ole hyvä toki!Oon todella pitkään miettinyt että keneltä tutulta Malkin oikein näyttää. Kiitokset tästä!!
Ei uskallettu Malkinia heittää suihkuun keihästämisestä sillähän mailan kärjellähän se Malkin Salmelaa löi.
En ole mikään hevifriikki, mutta ABBA:llakin on hevimpiä biisejä kuin tuo...Katteles vaikka maxin otteluita. Ainoa biisi joka soi, koosteissa, erätaukoklipeissä ja kaikessa muussa on Battle Beastin väsynyt hevirenkutus. Ei oo varmaan ku 145 kertaa tullut kuultua tota biisiä kisojen aikana. Oikeesti, ei oo rahaa ku kahteen biisiin?
Kiitos. Itse en ole ihan noin raju mielipiteessäni, vaikka katsommekin näköjään eri peliä. Et anna kovin kypsää kuvaa itsestäsi, mutta ei se minua haittaa, tietenkään.
Kovalchuk ollut muuten erittäin pimennossa tänään.Olis pitäny tosta yv:stä tehä. Nyt vaa rybyille iskua nii kuumenee lisää nuo pullamössö malkinit ja muut ilyat!
Kovalchuk ollut muuten erittäin pimennossa tänään.
Mä olen Manaaja.Älä manaa..
Samaa nauroin, Saukkonen on kyllä ihana!Hurjat tehot silloin 6+6 maalia. saukkonen <3
Varmaan katsotaankin, koska se maailma tosiaan näyttää erilaiselta niiden puna-sini-valkoisten lasien läpi.