Otteluseuranta Mestis (kausi 2022–2023)

  • 200 994
  • 5 304

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Respect taas espoon faniryhmälle forssassa, rollossa oli kova meno viime vkl:oppuna, ku pääs livenä näkee.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Olisi voinut Iso-Kuortti kyllä tehdä kauden hienoimman maalin, muttei ihan onnistunut...
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
11 Ska-Roki, miltä son näyttänyt?
En nyt ihan koko ajan ole katsonut, mutta RoKi on ollut ehkä hienoisesti vaarallisempi.

Ketterä pyörii laidoissa ja kulmissa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Samettikäsi-Kaksonen vie pukukoppimaalilla Ketterän johtoon.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
En tunne nykysääntöä sanatarkasti, mutta aika vahvaa maalivahdin häirintää oli FPS:n maalissa. Pelaaja itse ajoi syliin, toinen löi irtokiekon sisään.

Ei nyt selvin tilanne kaikista, mutta vähän yllätyin, että videolta keskelle näytettiin - ja selostajakin vaikutti yllättyneen.
 

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Espoo tekee kyllä vaikeen illan itselleen paikkoja ollu vaikka kuinka moneen maaliin. Fps maali oli kyllä kyseenalainen
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En tunne nykysääntöä sanatarkasti, mutta aika vahvaa maalivahdin häirintää oli FPS:n maalissa. Pelaaja itse ajoi syliin, toinen löi irtokiekon sisään.

Ei nyt selvin tilanne kaikista, mutta vähän yllätyin, että videolta keskelle näytettiin - ja selostajakin vaikutti yllättyneen.
Samaa katsoin. Kyllä tuollaisista yhdeksän kymmenestä hylätään. Oli siinä toki pakit äijässä kiinni, mutta aivan itse ajoi alueelle eikä pyrkinyt ulos ja varmasti haittasi maalivahdin liikkumista.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Samaa katsoin. Kyllä tuollaisista yhdeksän kymmenestä hylätään. Oli siinä toki pakit äijässä kiinni, mutta aivan itse ajoi alueelle eikä pyrkinyt ulos ja varmasti haittasi maalivahdin liikkumista.
Ja vielä siinä selkeästi itse mailalla työnsi veskaria ennen maalia, mikä vaikutti jatkotilanteessa Lampisen sijoittumiseen.

No nämä on näitä, eteenpäin.
 

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihme tuomarit taas forssassa. Huhtala jäähylle tilanteesta missä ei ollu mitään. 5vs5 peliä ei olis jääkiekossa jos Huhtalan tapasia jäähyjä vihellettäis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös