En nyt ihan koko ajan ole katsonut, mutta RoKi on ollut ehkä hienoisesti vaarallisempi.11 Ska-Roki, miltä son näyttänyt?
Taisi olla vielä Mulkku Kivisen mies, niin maistuu entistä paremmalta.Samettikäsi-Kaksonen vie pukukoppimaalilla Ketterän johtoon.
Taisi olla vielä Mulkku Kivisen mies, niin maistuu entistä paremmalta.
Mestiksen oma Jarkko Ruutu.Ehana toi Saku
Samaa katsoin. Kyllä tuollaisista yhdeksän kymmenestä hylätään. Oli siinä toki pakit äijässä kiinni, mutta aivan itse ajoi alueelle eikä pyrkinyt ulos ja varmasti haittasi maalivahdin liikkumista.En tunne nykysääntöä sanatarkasti, mutta aika vahvaa maalivahdin häirintää oli FPS:n maalissa. Pelaaja itse ajoi syliin, toinen löi irtokiekon sisään.
Ei nyt selvin tilanne kaikista, mutta vähän yllätyin, että videolta keskelle näytettiin - ja selostajakin vaikutti yllättyneen.
Ja vielä siinä selkeästi itse mailalla työnsi veskaria ennen maalia, mikä vaikutti jatkotilanteessa Lampisen sijoittumiseen.Samaa katsoin. Kyllä tuollaisista yhdeksän kymmenestä hylätään. Oli siinä toki pakit äijässä kiinni, mutta aivan itse ajoi alueelle eikä pyrkinyt ulos ja varmasti haittasi maalivahdin liikkumista.