Otteluseuranta Mestis (kausi 2021–2022)

  • 177 434
  • 4 181

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tätä on espoolainen kiekkokulttuuri. Kaikki tärkeät pelit hävitään vittumaisimmalla mahdollisella tavalla.
 
Alkaa olla puuduttavaa seurata cupia kuin myös Mestistä, mikään ei muutu.
Onnittelut Ketterälle.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vähän nautin tästä, kun espoolaisväritteinen studio sai vähän nenilleen. Sen verran sinilasien läpi sieltä kommentoitiin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jumalauta on katkeraa.
Kyllähän se vituttaa, kun oma suosikkijoukkue ei voita koskaan yhtään mitään. En nyt tuomareita itse tästä syyttäisi kuitenkaan. Onneksi elämässä on muutakin kuin jääkiekko.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Kyllähän se vituttaa, kun oma suosikkijoukkue ei voita koskaan yhtään mitään. En nyt tuomareita itse tästä syyttäisi kuitenkaan. Onneksi elämässä on muutakin kuin jääkiekko.

Mene muualle inisemään. Kiekko-Espoo oli tänään parempi, ja lähempänä voittoa kuin kukaan olisi etukäteen kuvitellut.

Joukkueen ilmeeseen, koskaan en viisikkopeliin, olen itse tyytyväinen.

Muoks:
Parempi kuin etukäteen kuviteltiin, ei parempi joukkue.
 
Viimeksi muokattu:

theZ

Jäsen
Viihdyttävä ottelutapahtuma hallilta nähtynä. Ketterä oli suuremman osan ajasta parempi ja varmasti ansaitsi voittonsa. Mutta jos Liigassa on paskoja tuomareita niin ei hyvää päivää tätä kaksikkoa. Ymmärrän espoolaisten avautumiset koska muakin alkoi vituttaa tuo viimeiseksi jäänyt jäähy vaikka ei mitään sympatioita kumpaankaan suuntaan. Niin pelin hengen vastainen vihellys kuin olla ja voi. Hävettää tuomareiden ja Jääkiekkoliiton puolesta jos ei tuota parempia tuomareita peliin saada. Ketterän syytähän se ei ole ja ei kyse ollut pelkästään viimeisestä jäähystä vaan kovin haparoiva oli linja tänään. Hieno matsi olisi ansainnut arvokkaamman lopetuksen.

Onnittelut Imatralle silti. Pelitavattomaksi Espoon palstalla leimattu Kiekko-Espoo oli tosiaan puolustussuuntaan aika hasardi ja huikea mv-peli piti heidät mukana pelissä pitkään. Tuli niitä väläyttelyitä myöhemminkin toki. Hyvää kauden jatkoa molempiin leireihin. Mestiksen promoamisen kannalta ihan onnistunut tapahtuma tuomareita lukuunottamatta. Ainakin itse viihdyin.
 
Liian ylivoimaista. Ei ole kovin suurta intoa mestiskauteen, en oo käynyt kuin pari peliä kattomassa tällä kaudella. Olispa Liigaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mene muualle inisemään. Kiekko-Espoo oli tänään parempi, ja lähempänä voittoa kuin kukaan olisi etukäteen kuvitellut.

Joukkueen ilmeeseen, koskaan en viisikkopeliin, olen itse tyytyväinen.

Miten vahvoja laseja siellä Espoossa (?) oikein myydään? Espoolla oli omat hetkensä ja hallintajaksonsa mutta kyllä kokonaiskuvaa katsoen Ketterä vei peliä ihan mielin määrin. Vain Taponen piti lukemat siedettävänä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mene muualle inisemään. Kiekko-Espoo oli tänään parempi, ja lähempänä voittoa kuin kukaan olisi etukäteen kuvitellut.

Joukkueen ilmeeseen, koskaan en viisikkopeliin, olen itse tyytyväinen.
No ei kyllä ollut lähelläkään parempi. Voitto olisi ollut totaalinen ryöstö, mutta olisi kyllä kelvannut, varmaan sinullekin?

Sinähän itse iniset aina tuomareista, vaikka joukkue pelaisi miten paskasti tahansa? Sama jo liiga-aikana. Oltiin huonompia, ja sillä selvä. Tulostaulu ei valehtele.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Miten vahvoja laseja siellä Espoossa (?) oikein myydään? Espoolla oli omat hetkensä ja hallintajaksonsa mutta kyllä kokonaiskuvaa katsoen Ketterä vei peliä ihan mielin määrin. Vain Taponen piti lukemat siedettävänä.

Kuten alkuperäiseen tarkensin, ei parempi joukkue.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Miten vahvoja laseja siellä Espoossa (?) oikein myydään? Espoolla oli omat hetkensä ja hallintajaksonsa mutta kyllä kokonaiskuvaa katsoen Ketterä vei peliä ihan mielin määrin. Vain Taponen piti lukemat siedettävänä 59 minuuttia ja rapiat.

Samoilla linjoilla olen myöskin. Kyllä Ketterän piti ratkaista peli jo hyvissä ajoin. Oli pitkiä pätkiä, ettei jää Ketterän puolustusalueella juurikaan kulunut. Kolmas erä olikin sitten jo ihan erinäköinen, siinä myös K-Espoolla oli omat paikkansa, vaikka kääntää ottelu edukseen.

Totta puhuen, ilman Roope Taposen upeaa suoritusta (ja Ketterän tehottomuutta) Ketterä olisi kaasuttanut horisonttiin jo toisen erän aikana.

ja sen verran mainitaa tuomareista: Kyllähän linja oli hyvin salliva molemmille joukkueille ts. tasaisen huono.
 

Sijoitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onnittelut Imatralle!

Espoo nousi hyvin mielestäni tokassa ja etenkin vikassa erässä haastamaan, mutta ei vaan riittänyt. Taponen oli loistava.

Tuomaritoiminta jäi kyllä itseäkin rassaamaan. Olen itsekin aikoinani muutaman vuoden tuomaroinut, enkä helposti vingu tuomareista. Molemmat jengit pelasivat hyvää lätkää, mutta harmillisesti dumarit eivät ollet kyllä pelin tasolla. Luulisi, että tällaiseen suht' isoon peliin saisi kaivettua tasokkaammat viheltäjät. En jaksaisi uskoa, ettei Suomesta löytyisi pätevämpiä kilpatason tuomareita.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ja vielä @thnninen en tiedä, ymmärsitkö tuon "ininäni" jotenkin väärin, mutta siis ymmärrän täysin kaikkien espoolaisten vitutuksen tuosta lopusta. En siis kommentoinut tai viitannut lainkaan siihen, miten sinä reagoit. Pahoittelut jos otit viestin jotenkin vittuiluna sinua kohtaan. Elän usein vahvalla tunteella pelissä, ja rehellisesti vituttaa se, että nämä "isot pelit" eivät koskaan käänny meille, vaikka lähelle päästäisiin. Mutta jokainen meistä käsittelee tappiot tavallaan, jos vituttaa niin vituttaa. Parempi täällä inistä niin ei tarvitse sitä muuhun elämään keskittää silloin. Leuka rintaan ja eteenpäin, no hard feelings, ainakaan minun osalta.
 
Viimeksi muokattu:

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä

X-Stiff

Jäsen
En nyt tähän heimosotaan ota sen enempää kantaa mutta jälleen häpeäkseni nostan esille käytöksen hallilla. Ymmärrän kyllä että tappio korpeaa ja varsinkin kun lopun tapahtumista voidaan olla useampaa mieltä mutta kaikensorttinen sukuelimien eri variaatioiden huutelu sekä keskisormien heiluttelu sun muiden käsimerkkien jakaminen pelaajille ja tuomareille on luokatonta. Tuskin kukaan siellä tahallaan veti vihkoon jäällä ja niin eespäin. Joku kontrolli olisi hyvä säilyttää vaikka vähän olisikin nautittu Hartwallin maljoja.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Pitipä käydä ihan livenä katsomassa divarin parasta kiekkoa. Ketterä sai ensimmäisen maalin nopeasti ja tuomarit olivat hyvin mukana tilanteessa ja kiekko ei ollut Taposen hallussa, kuten hidastuksistakin näkyi, maali hyväksyttiin aivan oikein.

Tämän jälkeen oli sitten Taposen show ja nuori HIFK:n maalivahti teki tukun voittavia torjuntoja. Espoon pelistä puuttui luovuus, mutta taisteluilmettä taas sitäkin enemmän. Kähkönen teki tasoituksen ammattimiehen rutiinilla, kun se paikka kerran ylivoimassa tuli.

Ketterä oli vahvempi läpi pelin, mutta kolmannessa erässä myös Espoo pääsi paikoille ja aivan erän lopulla saivat hyvän hallinnankin. Ottelun lopun jäähy oli kyllä aivan oikea vihellys, puhutaan siitä tyhmästä jäähystä mielestäni. Ketterän voittomaali oli kyllä upea ja siinä olisi monilla liigapelaajillakin opittavaa viimeistelystä.

Nostan esille yksittäisenä pelaajan Taposen, joka on jo nyt heittämällä liigatason maalivahti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös