Kannu Hakaliin. TAAS!!!
Oliko ne aiemmatkin puhtaita tuomarien lahjoja?
Jumalauta on katkeraa.Oliko ne aiemmatkin puhtaita tuomarien lahjoja?
Kyllähän se vituttaa, kun oma suosikkijoukkue ei voita koskaan yhtään mitään. En nyt tuomareita itse tästä syyttäisi kuitenkaan. Onneksi elämässä on muutakin kuin jääkiekko.Jumalauta on katkeraa.
Kyllä, ehdottomasti. Ei Tysonkaan ketään tyrmännyt, liukastuivat ja kaatuivat.Oliko ne aiemmatkin puhtaita tuomarien lahjoja?
*Tirsk*
Toivottavasti kohdataan Mestiksen finaaleissa!
Jumalauta on katkeraa.
Kyllähän se vituttaa, kun oma suosikkijoukkue ei voita koskaan yhtään mitään. En nyt tuomareita itse tästä syyttäisi kuitenkaan. Onneksi elämässä on muutakin kuin jääkiekko.
Mene muualle inisemään. Kiekko-Espoo oli tänään parempi, ja lähempänä voittoa kuin kukaan olisi etukäteen kuvitellut.
Joukkueen ilmeeseen, koskaan en viisikkopeliin, olen itse tyytyväinen.
No ei kyllä ollut lähelläkään parempi. Voitto olisi ollut totaalinen ryöstö, mutta olisi kyllä kelvannut, varmaan sinullekin?Mene muualle inisemään. Kiekko-Espoo oli tänään parempi, ja lähempänä voittoa kuin kukaan olisi etukäteen kuvitellut.
Joukkueen ilmeeseen, koskaan en viisikkopeliin, olen itse tyytyväinen.
Miten vahvoja laseja siellä Espoossa (?) oikein myydään? Espoolla oli omat hetkensä ja hallintajaksonsa mutta kyllä kokonaiskuvaa katsoen Ketterä vei peliä ihan mielin määrin. Vain Taponen piti lukemat siedettävänä.
Miten vahvoja laseja siellä Espoossa (?) oikein myydään? Espoolla oli omat hetkensä ja hallintajaksonsa mutta kyllä kokonaiskuvaa katsoen Ketterä vei peliä ihan mielin määrin. Vain Taponen piti lukemat siedettävänä 59 minuuttia ja rapiat.
Katoppas peli uudestaan ja palaa sitten asiaan. Typerää itkua.Oliko ne aiemmatkin puhtaita tuomarien lahjoja?
Katoppas peli uudestaan ja palaa sitten asiaan. Typerää itkua.