Otteluseuranta Mestis (kausi 2021–2022)

  • 177 347
  • 4 181

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tuli hallilla mieleen, että eikös pari kautta sitten vaihtunut sääntö, että rikotun pelaajan ei tarvitse suorittaa rankkaria. Onko se vaihdettu takaisin, koska itse ainakin laittaisin Lainion noin 101 kertaa sadasta ennen Lankista ampumaan. Mutta enhän minä valmentaja ole.
 
Tuli hallilla mieleen, että eikös pari kautta sitten vaihtunut sääntö, että rikotun pelaajan ei tarvitse suorittaa rankkaria. Onko se vaihdettu takaisin, koska itse ainakin laittaisin Lainion noin 101 kertaa sadasta ennen Lankista ampumaan. Mutta enhän minä valmentaja ole.
Valmentaja saa määrätä rangaistuslaukauksen suorittajan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Meinasi taas
Valmentaja saa määrätä rangaistuslaukauksen suorittajan.
Sitähän minäkin. Ilmeisesti siinä rikotulle halutaan se uusi mahdollisuus, mutta noissa pitäisi olla valmennuksen hereillä.

Toisen erän loppuun meinasi kylmät käydä, kun sekä Lainio ja Lankinen samaan vaihtoon iskujen jälkeen melkein kaksin kerroin valui vaihtoon. Lainio ilmeisesti kävi tuon jälkeen jäällä jopa alivoimalla, mutta Lankista en nähnyt.

Maaleista sen verran, että paikan päältä näkee joitain pieniä juttuja mitä ei välttämättä striimissä näe. 0-1 maalissa Lainiolta loistava skriini KooVeen pelaajaan sekä mailapuolustus ettei päässyt kiekkoon, josta SaPKon kaksikko 2vs1 hyökkäykseen. 0-2 maalissa yv tuli siitä, kun Nagy painoi pakkiin paineen loppuun asti ja taklaus uhan takia se kiekko sinne katsomoon lensi. Ilmeisesti ei yv maalia, mutta ei se KooVeen pelaaja jäälle ehtinyt, kun Mäki siivosi kiekon reppuun.

Yllä olevaan loppukaneettina. Menkää hyvät ihmiset hallille aina, kun on mahdollisuus.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Maali tuli samalla sekunnilla kuin jäähy päättyi tilastojen mukaan.
Okei. Nauratti hieman, kun joukkueet kuulutettiin siinä vaiheessa täyteen, kun oliko Nagy oli jo halaamassa Mäkeä.

Edelliseen loukkiraporttiin tietona, että Lankinen on ainakin penkillä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Häiritsee helvetisti nuo trapezoid viivat. Kun se sääntö on käytössä KHLssä niin tänään pari kertaa jääny lyönti pumpussa välistä, kun Randelin on ns väärällä alueella pelannut kiekkoa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
SaPKo voitti KOOVEEn 2-3. Kuuden pisteen viikonloppu helpottaa hieman oloa.
Helpottaa aivan helvetisti, kun ne oli samasta elämän langasta taistelevia joukkueita vastaan. Itse joskus ajattelin, että kuuden joukkoon mennään, mutta tällä hetkellä pitää eroa tehdä siihen helvetin pelien rajaan.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Varmaan. Ja Espoo aloitti kyllä vauhdikkaasti.

Kaiken kaikkiaan hyvää ja viihdyttävää kiekkoa mun silmääni. Loppua kohti vähän enemmän sähellystä.

Toinen erä olikin sitten tasaisempi. Erityisesti erän puolivälin tienoilla FPS sai pitkiä pyörityksiä Espoon päätyyn. Ja pari läpiajoa.

Aika fifty-sixty erä. Kummallakin oli varaa hukata myös rankkari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös