Kyllä ne tuntuu enimmäkseen olevan Korhosen heiniä nuo imuroinnin. Voi luoja minkä taas päästi.Aina joka peliin vähintään se yksi imurointi Hermes-vahdilta, ihan sama kuka tolppien välissä. Onneksi kolme tehty itse ennen sitä.
Jotenkin vaan tunne ollut, että sama kuka maalissa, niin.. No voin toki olla väärässäkin ja sinä oikeassa. Mutta tuo tilanne äsken, ei luoja. Aivan täydellisesti pihalla.Kyllä ne tuntuu enimmäkseen olevan Korhosen heiniä nuo imuroinnin. Voi luoja minkä taas päästi.
Joo oli käynyt haatattelut tekemässä sit lähti menee.... No taitaa tosiaan olla vaan piuhat ristissä ja liut kiini. Lähetys tekniikka on taitolaji.Vorssassa selostaja unohtanut mennä hallille.
Eipä ole ensimmäinen kerta. Ja näköjään aiemmista sanomisistani poiketen tähän asiaan liittyen, niin ihan sama ketkä siellä viheltää niin näin tuppaa monesti käymään.Kokkolassa taitaa ottelu riistäytyä tuomareiden käsistä.
Valmentaja saa määrätä rangaistuslaukauksen suorittajan.Tuli hallilla mieleen, että eikös pari kautta sitten vaihtunut sääntö, että rikotun pelaajan ei tarvitse suorittaa rankkaria. Onko se vaihdettu takaisin, koska itse ainakin laittaisin Lainion noin 101 kertaa sadasta ennen Lankista ampumaan. Mutta enhän minä valmentaja ole.
Sitähän minäkin. Ilmeisesti siinä rikotulle halutaan se uusi mahdollisuus, mutta noissa pitäisi olla valmennuksen hereillä.Valmentaja saa määrätä rangaistuslaukauksen suorittajan.
Okei. Nauratti hieman, kun joukkueet kuulutettiin siinä vaiheessa täyteen, kun oliko Nagy oli jo halaamassa Mäkeä.Maali tuli samalla sekunnilla kuin jäähy päättyi tilastojen mukaan.
Helpottaa aivan helvetisti, kun ne oli samasta elämän langasta taistelevia joukkueita vastaan. Itse joskus ajattelin, että kuuden joukkoon mennään, mutta tällä hetkellä pitää eroa tehdä siihen helvetin pelien rajaan.SaPKo voitti KOOVEEn 2-3. Kuuden pisteen viikonloppu helpottaa hieman oloa.
3-0 Fps:ässällä painaa eilinen peli selvästi.
Varmaan. Ja Espoo aloitti kyllä vauhdikkaasti.
Kaiken kaikkiaan hyvää ja viihdyttävää kiekkoa mun silmääni. Loppua kohti vähän enemmän sähellystä.
500. Jokaiselle kausikortin omistajalle oli paikka varattuna. Silti ei tietääkseni ollut loppuunmyyty.Oliko siellä joku rajotus katsojille? 347 on meleko vaatimaton määrä