Otteluseuranta Mestis (kausi 2021–2022)

  • 178 827
  • 4 181

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Voipi olla, että Espoon voittoputki katkeaa tänään, mutta näinhän se välillä menee. Toivottavasti saadaan kiri päälle seuraavaan erään.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Voipi olla, että Espoon voittoputki katkeaa tänään, mutta näinhän se välillä menee. Toivottavasti saadaan kiri päälle seuraavaan erään.
Espoon poissaolot ja osittain kasaan parsittu joukkue näkyy eli ei näy kentällä. Ykkösvalmentajaakaan ei ole taidettu nähdä penkin takana pariin peliin. Mutta ainakin junnut saavat peliaikaa.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Espoon poissaolot ja osittain kasaan parsittu joukkue näkyy eli ei näy kentällä. Ykkösvalmentajaakaan ei ole taidettu nähdä penkin takana pariin peliin. Mutta ainakin junnut saavat peliaikaa.
Mä luulen että se näkyy eniten henkisellä puolella.

Usko loppui nopeasti Hermeksen kahteen "ilmaiseen" maaliin. Vaikka pelissä ei mitään isoa vikaa sen jälkeenkään ole ollut, on siitä tuntunut puuttuvan usko voittoon.

Toki Lampisellakaan ei ole ollut paras päivänsä.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Somppi taitaa tosiaan olla tänään siirretty keskushyökkääjän paikalta puolustajaksi että kasaan on saatu kolme pakkiparia.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Miten voi olla mahollista että kolmatta kertaa huidotaan mailalla naamaan ja kertaakaan sitä ei olla nähty...?
Vankilasäännöt kaiketi. 2+2 meni kyllä karkeasti läpi.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kulta huumassa ja olympia lätkä alla lämmittelynä ja urheilujuomaa nautittu vähän kohti illan päätapahtumaa. Anteeksi jo etukäteen kaikilta.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Asiaankuuluvat juhlat Forsströmin 400 Mestis pelistä. Sääli, ettei itse ole pelipaita päällä vaan sairastuvalla.
 

Knap

Jäsen
IPK nousee TOP-6 jos ne pelaa loppukauden samalla tasolla kuin keskiviikkona ja tänään. Ei ole tällä kaudella tämmöstä peliä vielä näkynyt liiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös