Otteluseuranta Mestis (kausi 2021–2022)

  • 178 833
  • 4 181

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Nagy saa vihdoin kiekon maaliin ja Heinolassa peli on tasan.
 
Hyvä nousu, eipähän karsijan paikalla oleva Peliitat ainakaan paljoa tavoita tai voi jopa jäädä pisteen lisää jälkeen.
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
Onks tää Sapkon koutsi aina näin vittumainen/vittuuntunu? En oo koskaan nähny häneltä muuta moodia.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Hyvin on Leo Ring, joka TuTossa ei saanut peliaikaa, on Peliitoissa esiintynyt.
Olisi varmasti saanut, mutta kuten taannoin syksyl uutisoitiin, kaikennäköistä sattui Tuton u20 jengissä. Siksi ei jatkanut tutossa. Syyt eivät olleet pelilliset. Itse nostan hattua Tuton ratkaisulle.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Ring pääsi TuTossa pelaamaan kahdessa pelissä nelosketjussa. Peliitoissa hän pääsi muistaakseni heti ykkösketjuun ja pelaamaan myös ylivoimaa.
No, sittenhän sormi osoittaa pelaajan Tutoon hankkineen tahon heikkoutta, jos valovoimanen Peliitoissa maaleja iskevä talentti hankittiin vain u20-sarjaan. Tai valmennus ei nähnyt tulevaisuuteen. Tiedän taustat, valitettavasti, joten eipä aiheest sen enempää, koska ei viitsi.
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
Hyppäskö tuo Tuton kaveri seinille vai mitä siinä kävi?

Edit. Ei sentään, vihkoon meni tuomio!
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Vuohtoniemi vetää taas vihkoon oikein huolella. Miten hemmetissä tuo saa toistuvasti pilata pelejä?
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
TuTo on ollut omassa päässä vaikeuksissa, kun IPK pääsee hyvin painostamaan. Ja nytkin 1-2 maali sen seurauksena.
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
Toista päätuomarii hävettää olla sen parina. Pakko hävettää.
Jos ei hävetä niin ei oo mitään ylpeyttä omaa tuomariuttaan kohtaan. Mua ainakin hävettäis Tamin sanoin "mä häpeän".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös