Ilmeisesti tuo on nyt SapKon näköinen valmentaja, kun edellinen ei kuulemma kelvannut pelaajille.Onks tää Sapkon koutsi aina näin vittumainen/vittuuntunu? En oo koskaan nähny häneltä muuta moodia.
Olisi varmasti saanut, mutta kuten taannoin syksyl uutisoitiin, kaikennäköistä sattui Tuton u20 jengissä. Siksi ei jatkanut tutossa. Syyt eivät olleet pelilliset. Itse nostan hattua Tuton ratkaisulle.Hyvin on Leo Ring, joka TuTossa ei saanut peliaikaa, on Peliitoissa esiintynyt.
Ring pääsi TuTossa pelaamaan kahdessa pelissä nelosketjussa. Peliitoissa hän pääsi muistaakseni heti ykkösketjuun ja pelaamaan myös ylivoimaa.Olisi varmasti saanut, mutta kuten taannoin syksyl uutisoitiin, kaikennäköistä sattui Tuton u20 jengissä.
No, sittenhän sormi osoittaa pelaajan Tutoon hankkineen tahon heikkoutta, jos valovoimanen Peliitoissa maaleja iskevä talentti hankittiin vain u20-sarjaan. Tai valmennus ei nähnyt tulevaisuuteen. Tiedän taustat, valitettavasti, joten eipä aiheest sen enempää, koska ei viitsi.Ring pääsi TuTossa pelaamaan kahdessa pelissä nelosketjussa. Peliitoissa hän pääsi muistaakseni heti ykkösketjuun ja pelaamaan myös ylivoimaa.
Koitti pitää itsensä pystyssä loppuun asti, koska muuten olisi ollut niskat nurin.Hyppäskö tuo Tuton kaveri seinille vai mitä siinä kävi?
Näin olikin kun uusinnan näin! Dumarilta täysin vihkoon tuo tilanne!Koitti pitää itsensä pystyssä loppuun asti, koska muuten olisi ollut niskat nurin.
Toista päätuomarii hävettää olla sen parina. Pakko hävettää.Vuohtoniemi vetää taas vihkoon oikein huolella. Miten hemmetissä tuo saa toistuvasti pilata pelejä?
Jos ei hävetä niin ei oo mitään ylpeyttä omaa tuomariuttaan kohtaan. Mua ainakin hävettäis Tamin sanoin "mä häpeän".Toista päätuomarii hävettää olla sen parina. Pakko hävettää.