Otteluseuranta Mestis (2019–2020)

  • 85 154
  • 1 257

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Vihavainen saattoi saada kauden hauskimman jäähyn minkä olen nähnyt.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tatu Vihavainen tekee jotain sellaista jatkoilla, että ei voi käsittää. SaPKo sentään jatkoilla voitti.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tiitinen sai palkinnon hyvästä alueen elossa pitämisestä. Talvisalossa SaPKo johtaa 1-0
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
SaPKo pelaa ihan ok. Eroa eiliseen on kuin yöllä ja päivällä. Tietenkin vain yksi erä takana.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Embrich kehtaa vielä itkeä tuomarille, kun lumet jarruttaa Urpolahden naamalle.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Savonlinnassa hieman lämpenee ilta.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Maso ei ole lähteny säästelemään ainakaan peluutuksen osalta. Lanttan ketju saa kyllä peliaikaa, vai tuntuuko se vaan siltä ku kolme ketjua pelaa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
SaPKo tasoittaa 2-2en. Vihavainen taas hieman taikoo omiaan, kun vapautti Rauvolan ampumaan tyhjiin.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ryssä tekee mitä ryssä eniten osaa. Hieno poikkari Isiguzon naamaan
 
Viimeksi muokattu:

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
SaPKo pelaa loistavasti siirretyn rangaistuksen ja pitää kiekkoa pari minuuttia ja sitten laittaa kiekon maaliin. SaPKo johtaa viimeisellä minuutilla 4-3 ja ryssä isoista ovista ulos.
 

LoneWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Isikuuzo tarjoili kolmannen erän puolivälissä aika kyseenalaisen taklauksen TuTon pelaajaan. Nähtävästi olikin puhdas kerran ei jäähyäkään vihelletty. Vähän ironisesti sitten otti itse osumaa ja SaPKo rankaisi.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Hieno loppu, nyt on minun laskujen mukaan tultava Peliitoilla +19 päästäkseen ohi.

Erittäin hieno asia, että RoKi vältti karsinnat. Isot onnittelut Rovaniemelle.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Isikuuzo tarjoili kolmannen erän puolivälissä aika kyseenalaisen taklauksen TuTon pelaajaan. Nähtävästi olikin puhdas kerran ei jäähyäkään vihelletty. Vähän ironisesti sitten otti itse osumaa ja SaPKo rankaisi.

Juurikin näin. Nikulin otti yhdessä ottelussa enemmän jäähyjä, kuin yhdelläkään kokonaisella kaudella aikuisuralla. Väärin teki, mutta tämä Mestiksen mikki hiiri jengi Räsäsen johdolla osaa hyvin provosoinnin varsinkin, jos tuomarit ei puutu edes törkeyksiin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hieno loppu, nyt on minun laskujen mukaan tultava Peliitoilla +19 päästäkseen ohi.

Ratkaiseeko Mestiksessä maaliero järjestyksen tasapisteissä? Liigassa ensimmäinen kriteeri on nimittäin kolmen pisteen voittojen määrä. Niissä mitattunahan Peliitat olisi RoKin edellä.
 

LoneWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Ratkaiseeko Mestiksessä maaliero järjestyksen tasapisteissä? Liigassa ensimmäinen kriteeri on nimittäin kolmen pisteen voittojen määrä. Niissä mitattunahan Peliitat olisi RoKin edellä.
Ratkaisee. Kolmeen pisteen voitot on kriteereissä vasta kolmantena, kun tehdyt maalit on toisena. Jostain kumman syystä.
 

Nopsajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuto Hockey, Tampereen Ilves
Oli kyllä väsynyt vääntö tuo Sapkon ja Tuton ottelu. Tuomarit yhtä hyviä kuin itse pelikin.
Luulen että molemmilla joukkueilla jää kevät aika lyhyeksi.
Ja tuo Räsäsen nojailu ja omien ohjailu tuolta aitiosta on kyllä taidetta, siinä ei kolesterolia turhaan polteta ja se näkyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös