Otteluseuranta Mestis (2019–2020)

  • 85 313
  • 1 257

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Sarjan helpoimmalta pisteet ja savon takamettästä kaivettu metsänpeikko Räsänen kertoo SapKon antaneen Rokille kaikki pisteet, kun pojat haluaa pitää meät sarjassa. On mauton mies.
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
Sarjan helpoimmalta pisteet ja savon takamettästä kaivettu metsänpeikko Räsänen kertoo SapKon antaneen Rokille kaikki pisteet, kun pojat haluaa pitää meät sarjassa. On mauton mies.

Hyi, helvetti! Sanoko se oikeesti niin? Mä kyllä toivon että Rovaniemeläiset säilyvät sarjassa, mutta Räsänen on niin mauton kaveri että hyvinkin voi sanoa noin. Se on niin oksettava kaveri että jos ikinä mun kannattamaa joukkuetta koutsaa niin jätän kausarit ja fanituotteet ostamatta.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Hyi, helvetti! Sanoko se oikeesti niin? Mä kyllä toivon että Rovaniemeläiset säilyvät sarjassa, mutta Räsänen on niin mauton kaveri että hyvinkin voi sanoa noin. Se on niin oksettava kaveri että jos ikinä mun kannattamaa joukkuetta koutsaa niin jätän kausarit ja fanituotteet ostamatta.

Niin se tuumaili, Räsäsen huumorintaju on pettämätön. Ite oon arvostanu pitkänlinjan Mestiskoutsina mutta nyt vähä särähti, Immosta meinas ilmeestä päätellen vituttaa
 
Eiköhän tuo kommentti ollut enemmän omille, jotka oli vahvasti kuutamolla suurinpiirtein koko pelin. RoKi pelasi välillä hyvin ja se riitti. Kaksi asiaa, mitkä RoKilla oli hyvällä mallilla oli nopeat hyökkäyksiin lähdöt ja ylivoima. Näki selvästi, mitkä kaksi kuviota oli, joilla yritettiin maalia ja yksi maali tulikin YV:llä. SaPKolla ei näytä olevan ylivoimassa mitään harjoiteltua kuviota tai ainakin se on hyvin pidetty piilossa viime peleissä.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Voi KElo mikä maalipaikka erän loppuun ja pleikseihi. Hyvällä ilmeellä Roki, toivottavasti bensa riittää. Ei kestä tuhlailla
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Rahikaiselta kyllä tollo ajo erän lopussa.

Samalla aasin siltana tohon linjattomuuteen, Savonlinna ja Heinola menee samaan kastiin kuin koko kausi. Kakkoserän esimerkki Lahtinen kampista jäähylle tuomari vieressä, Peliitta pakki lyö mailalla Järvelän luistimeen, ei jäähyä vaikka tuomari vieressä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Meinasin laittaa äsken että ihan sellanen tunne, että Niemi tekee vielä jotain typerää ja sieltähän se eka aivopieru tulee.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Peliitat halusi pelata kuuella, aika kauan meni että hoksas linjuri. Ehti hakukuvionkin polkea ja keskiivalla sitten hoksasi.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Roki on ansaitusti saanu kaksi 2+10 selästä taklaamisessa, nyt toisinpäin, tuomari metrissä ja ei nouse käsi.
 

JusuPlus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa HT, Kiekko-Espoo
Severi Lahtinen heitti jatkoilla Heinolassa ehkä kauden komeimman maalin. Kiekko ja maila omien jalkojen välistä ja kiekko maalin kattoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös