Otteluseuranta Mestis (2019–2020)

  • 85 204
  • 1 257

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kyllä nuo ovat ihan eri tason pelaajia kun 99% Mestispelaajista.
Minun puolestani saavat pelata SaPKossa tällä kaudella niin paljon kun haluavat.
Minä kävin jo SaPKon omaan osioon laittamassa pientä arviota. En minä pahakseni pistä, jos pelaavat vielä SaPKossa, mutta Lukko varmaan pelaa niin pitkän kevään, että saavat oikealla tasolla pelata niin pitkään ettei taida SaPKo on ehtiä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
KeuPa kerkesi ylivoiman jälkilöylyillä tasoittaa, mutta Karppinen siirtää nopeasti SaPKon johtoon. Laukaus oli hyvä, mutta maalivahti hieman liikaa pelasi etutolppaa.
 

Knap

Jäsen
Hyvin värikkäitä pelejä tuomaroinniltaan nämä etelän kiertueen pelit ollut. Jos vain IPK:n ylivoima olisi vain edes hitusen parempi...
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Ilomäkeen voi luottaa. Jos ollaan johdossa kolmannessa erässä niin kyllähän sitä ain löytyy joku kampattavaksi tai koukittavaksi että saadaan peli tasan.
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
Näiden joukkueiden välille toivoisi kyllä pleijarisarjaa, ja se on jopa kohtuu todennäköinenkin.

Kyllä, tulis huippusarja. Lämpöö ja draamaa riittäis ihan takuulla!
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Voihan Lämsä...oli pikkusen typerä jäähy.
 

Knap

Jäsen
Mä haluan enää nähdä kun Pikkarainen tekisi voittomaalin ja tuulettaisi sitä jollain keppihevos-tuuletuksella.

E. jinx heti jäähy
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
Mikke Levo on kyllä niin vittumaisen olonen ja ärsyttävä kaveri että haluaisin sen omaan joukkueeseen!

Edit. No perketi, sehän ratko pelin! :D
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Melkoista masennusta on nämä Mestis jatkoajat. NHL miehet yrittää ratkoa pelin ja Mestis miehet yrittää selvitä 5min päästämättä maalia.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Tänään yhen erän jarruttaminen maksoi kaksi pistettä mutta pitää olla ylpeä että kairattiin tasoihin ja jatkoilla edelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös