Ihan syystäkinRuonansuu alkaa lämmetä, muhahahaha
Ihan syystäkin
No valaise toki minuakin, mistä syystä? Siitä kun oma joukkue on tappiolla? Maalista ei ollut mitään epäselvyyttä.
Meillä Hakalissa ei lasketa tyylipisteitä, meillä lasketaan mestaruuksia.Hakalin pojan luistimet varmaan kannattas teroittaa erätauolla...
Vaikeahan niitä on laskea jos niitä ei tuu.Meillä Hakalissa ei lasketa tyylipisteitä, meillä lasketaan mestaruuksia.
Mitä nyt kolmena keväänä putkeen Hakalissa on mestaruussaunaa lämmitelty.Vaikeahan niitä on laskea jos niitä ei tuu.
Juu sitähän mä just tarkotin....Mitä nyt kolmena keväänä putkeen Hakalissa on mestaruussaunaa lämmitelty.
Tuomarit antaa Savonlinnassa pelata fyysistä mikä kyllä maistuu. Toivottavasti linja pysyy.
Pikulla meni vähän kuppi nurin
Mahdatko katsoa peliä? Pikkarainen lyö mailallaan Hokin puolustajaa naamaan ja sen jälkeen antoi poikkarin, jää veressä. Katkollakin näytti vielä istuvan ilman kypärää jääpussi naamassa. Melko onnekasta että selvisi tilanteesta 2min poikkarillaIPK ollut kyllä huono tänään. Pikkarainen sai kyllä melko helpon jäähyn tähän tuomarilinjaan nähden.
Tsorry. Lähetykseen näin vain tuon poikkarin, jos tosiaan noin, niin perun puheeni.Mahdatko katsoa peliä? Pikkarainen lyö mailallaan Hokin puolustajaa naamaan ja sen jälkeen antoi poikkarin, jää veressä. Katkollakin näytti vielä istuvan ilman kypärää jääpussi naamassa. Melko onnekasta että selvisi tilanteesta 2min poikkarilla
Tainnu taas dumareilla karata homma käsistä? Minua vituttaa suunnattomasti SaPKon tämän hetken kyky laittaa limppua sisään. Noista paikoista pitäs olla jo vähintään 3 tehtynä. Saatana.Imatralla on sellainen sirkus käynnissä, että oksat pois. Jos ilman ruumiita selvitään, voi siihen olla tyytyväinen.
Tainnu taas dumareilla karata homma käsistä? Minua vituttaa suunnattomasti SaPKon tämän hetken kyky laittaa limppua sisään. Noista paikoista pitäs olla jo vähintään 3 tehtynä. Saatana.
kun viheltävät täysin ilman linjaa
vihelletty jäähy perutaan noin vain, kun joku vähän kyynelehtii vaihtoaitiossa. Joku voisi sanoa jopa jotain puolueellisuudesta, mutta eihän nyt sellaista voi Suomessa tapahtua vaan ihan sattumanvaraisia vahinkoja kaikki tilanteet ovat.