Äsken SaPKo:n pelaaja meni antamaan poikkaria Rouhiaiselle kun SaPKo:n peluria telottiin. MInun mielestäni oikein, sinun mielestä väärin.Ei se vissiin pakollista ole kuitenkaan? Se että jos ei sitä tee oikein tai ollenkaan niin ei tarkoita että silloin voi tehdä sen väärin.
Äsken SaPKo:n pelaaja meni antamaan poikkaria Rouhiaiselle kun SaPKo:n peluria telottiin. MInun mielestäni oikein, sinun mielestä väärin.
Huhhuh kylläpä jäi paska maku suuhun. Täysin RoKin peli mutta tuomarit päätti ottaa roolia 3. erässä. Ei mene LeKi kyllä tuolla pelillä jatkoon tästä sarjasta.
Olikohan SaPKon pelaaja idiootti, kuten Nickersonin väitettiin olevan? Jännä nähdä vastaus.
Jos sinä vertaat poikkaria, joita jokaisessa pelissä näkee etenkin maalinedustalla useita, hyppytaklaukseen päähän kädet edellä, kertoo se oleellisen sinusta.
Kuuma pelin loppu hyvä. Tietyllä tapaa toivon että nickersson pelaisi huomenna, on sen verran jäähyaltis. Mutta pelaajien turvallisuuden kannalta toivotaan etttei pelaa.. Onneks tuolla on muitakin kuumakalleja, molemmissa joukkueissa tosin. Huomenna uusi peli. Eka erä näytti vielä ihan hyvältä.. Kyllä käännekohta oli viimestään se Nickerssonin vitonen, mutta Viksten puppeloi kaksi maalia omaan piikkiin, joten se oli jo pien naula arkkuun. Vitosesta SaPko ei saanut mitään aikaiseksi. Koko joukkue kipsas ihan täysin. Elomo vei taktisesti pelin 6-0.Kuuma pelin loppu vielä Savonlinnassa. Tietää kovaa meininkiä huomiselle. Harmi että Matti lienee sivussa.
Entäs tämä SaPKolainen jonka kahden käden huitaisu TUTOlaisen naamaan sai Nickersonin hermostumaan. Oliko hän idiootti, vai tapahtuuko niitäkin joka pelissä?
Juu katsoin vielä uudestaan ja Ruuskanen vetäisee oikean käden nyrkillä TUTO:n pelaajaa takaraivoon ja sitten paikalle syöksyy Nickerson. Mukavien jutustelu on myös hieman liioittelua, mutta ymmärtäähän sen kun omia pelaajia pitää kaikin keinoin puolustella. Elomo sanoi haastattelussa että heidän pelaajaansa haettiin ja vaikutti hyväksyvän Nickersonin väliintulon. Lisäksi totesi ettei ollut ulosajon arvoinen. Räsänen ei kommentoinut mitään.Kaksi pelaajaa jutustelee mukavia ja toinen kerkee naamaa hieman hieromaan hanskalla. Kyllä sekin peliin kuuluu, ainakin jääkiekkoon ja miesten peleihin. Kahden käden huitaisu nyt on hieman liioiteltua, mutta ymmärtäähän sen, kun oman pelaajan tekoa pitää kaikin keinoin puolustella.
Mistä näät uusinnan? Elisan sivuilta ei ainakaan näy? Haluisin tsekata myös tilanteen.Juu katsoin vielä uudestaan ja Ruuskanen vetäisee oikean käden nyrkillä TUTO:n pelaajaa takaraivoon ja sitten paikalle syöksyy Nickerson. Mukavien jutustelu on myös hieman liioittelua, mutta ymmärtäähän sen kun omia pelaajia pitää kaikin keinoin puolustella. Elomo sanoi haastattelussa että heidän pelaajaansa haettiin ja vaikutti hyväksyvän Nickersonin väliintulon. Lisäksi totesi ettei ollut ulosajon arvoinen. Räsänen ei kommentoinut mitään.
Juu katsoin vielä uudestaan ja Ruuskanen vetäisee oikean käden nyrkillä TUTO:n pelaajaa takaraivoon ja sitten paikalle syöksyy Nickerson.
Ennustajako hän on? Minä ainakin käyttäisin tuollasia lahjoja lottovoittojen metsästykseen enkä kanssapelaajien terveyden vaarantamiseen.Jatkoaika kirjoitti:Nickerson oli tulossa jo kovaa vauhtia kohti Ruuskasta ennen kuin savonlinnalaispuolustajan kontakti osui Mäkelään.
Elisa Viihteen selainversiolla voi katsoa jälkilähetyksenä koko pelin ja kelata siihen kohtaan. Itse katsoin ja ehkä Matt nyt tuli ehkä turhaan tuohon, mutta on kai tuon roolin itselleen ominut.Mistä näät uusinnan? Elisan sivuilta ei ainakaan näy? Haluisin tsekata myös tilanteen.
Elisa Viihteen selainversiolla voi katsoa jälkilähetyksenä koko pelin ja kelata siihen kohtaan. Itse katsoin ja ehkä Matt nyt tuli ehkä turhaan tuohon, mutta on kai tuon roolin itselleen ominut.