Mainos

Otteluseuranta (Mestis 2018–2019)

• 145 088
  • 2 385

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Nyt tuli mielenkiintoinen jäähy... meinasin äsken sanoa että tuolla ei vihelletä kun kuolleet, vaikka siisti peli onkin ollut. Sitten kun se pilli soi niin rikottu pelaaja lähti boxiin.

Knap

Jäsen
Vituttaa tuo IPK:n pelin näkymättömyys, mutta kiitos KeuPalle, te teette tästä mahdollista. Mikäli IPK voittaa tänään ja huomenna, niin IPK nousee pudotuspeliviivan yläpuolelle maalieron turvin.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Pistittekö merkille pelasiko Seinelä loukkaantumisen jälkeen?

Ei palannut toiseen erään ja en vaihtoaitiossa näe. Lainio ja Karppinen on tähän mennessä tuplannut nelosessa.

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Se on makuasia, sanoi koira kun muniaan nuoli - mutta onhan se nyt yhtä v*ttua, että Marlo Koponen kolataan selästä laitaan ja jäähy tulee ko.tilanteessa Marlolle, kiekon sulkemisesta.
Onko nää tuomarit oikeasti jostain matkahuollon baarista koukattu vierasjoukkueen matkaan??

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hakametsässä toinen erä takana. Toisen erän käännekohta oli KooVeen toinen YV tilanteessa 1-3 ja Vikstenin 3-4 gamesaveria. YVn päättymisen jälkeen SaPKo iski kaksi maalia pariin minuuttiin ja peli on 1-5. Pienestä on kiinni.

Nyt tuli mielenkiintoinen jäähy... meinasin äsken sanoa että tuolla ei vihelletä kun kuolleet, vaikka siisti peli onkin ollut. Sitten kun se pilli soi niin rikottu pelaaja lähti boxiin.
Meistä vähintään toisella on puusilmät. Minä taas ajattelin, että kerrankin rikkonut pelaaja lähtee jäähylle, vaikka kaatuu itse.

Snedo

Jäsen
Kolomas pwrseraiskaus tuubiin niin tämä ei voi enää ku vwtuttaa niin paljon että naurattaa
Ja mihin paikkaan, jumalauta kauden tärkeimpien pelien kohdalla. Täysin käsittämätöntä, miten tuo voi olla noin hampaatonta. Tuo joukkue ei ole Immosella hanskassa, veikkaan mä. Ylivoima ollut läpikauden täys farssi johon ei ole mitään edistystä koko kauden aikana saatu

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Eroa Leki peliin tässä on se että Keuruu on pelannut vauhikasta hyökkäyspeliä ja tehnyt maalipaikkoja. Leki käveli maalipaikkoihin ja kops.

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meistä vähintään toisella on puusilmät. Minä taas ajattelin, että kerrankin rikkonut pelaaja lähtee jäähylle, vaikka kaatuu itse.

Oisko minulla. En ehkä olisi viheltänyt kummallekaan. Kuronen sulki luistelulinjan ja siihen ajoi punainen pelaaja. Molemmat nurin. Väittäsin että jos joku esti niin Kuronen. Mutta kun ei sekään varsinaisesti estänyt vaan meni toisen luistelulinjalle.

Minä kävin ostamassa juuri uudet lasit, mutta eipä tuo näkö siitä parantunut. Ehkäpä siinä on tuo sinun arvio oikea, ettei siinä ollut jäähyn aihetta kummallekaan, kun tapahtuma ei niin hirveästi vaikuttanut pelin kulkuun.

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä kävin ostamassa juuri uudet lasit, mutta eipä tuo näkö siitä parantunut. Ehkäpä siinä on tuo sinun arvio oikea, ettei siinä ollut jäähyn aihetta kummallekaan, kun tapahtuma ei niin hirveästi vaikuttanut pelin kulkuun.

Minun näkimet on laserilla suhattu kuntoon mutta se miksi kuva muodostuu aivoissa on sitten aina vähän eri juttu.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Linnankundi ja @Murkula
Minun näkemys hallilta kaljahuuruissa, että tuo tilanne menee 50-50 ja tällä kertaa arpalipuke oli SaPKolle voittava. Noita luistelulinjojen kohtaamisia nähdään jokaisessa pelissä ilman jäähyjä, mutta onneksi tällä kertaa se ei peliä ratkaissut.

Knap

Jäsen
Isojen panosten päivä, etenkin IPK:lle ja RoKille pelit ovat elintärkeitä. Peliitoilla toivottavasti kova hönkä kiusata paineettomasti RoKia, kun taas RoKilla voi olla ylilatautumista, koska heillä on kaikki paineet ja avaimet omissa käsissä. IPK:lla voi olla myös ylilatautumista sen takia, kun ensimmäistä kertaa on oikeasta paikka konkreettisesti nousta pudotuspeleihin.

Tänään siis voitot IPK:lle, Peliitoille ja LeKille. LeKille siksi, että jos Jokipojat ottaisi tuon kotiedun varmaksi ennen päätöskierrota, IPK:lla olisi siinä parempi sauma. Tässä on joutunut miettimään kaikki, koska ajatukset on lähinnä Mestiksessä kiinni tällaisilla hetkillä.

Kohta mennään, pitää ehkä laittaa toiselle näytölle tuo RoKin peli.

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kyllä IPK:n voitto tänään voi olla yksi varmoista, kun TUTO joutunut ottamaan paljon A-nuoria mukaan. Mutta katsotaan nyt peli kuitenkin loppuun asti.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli tehtyä väärä päätös, kun tänään tyydyin Elisaan. Voi tulla pitkä ilta ja ei edes pelkkiä halliääniä saa.

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli tehtyä väärä päätös, kun tänään tyydyin Elisaan. Voi tulla pitkä ilta ja ei edes pelkkiä halliääniä saa.

Sanopa älä muuta. Jos vaan yhtään vähempää jääkiekkopeliä ymmärtävä selostaja jostain löytyy niin pidän sitä ihmeenä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy