On ihan perkeleen säälittävän pelaajan säälittäviä tekoja heitellä mailaa
Loukkaantuiko joku tutolainen hermesläisen huitomisesta?
Kertokaahan joku miten tuon lähetyksen saa auki tuolta Sport Betasta? Esim. @Sergei Fedorov tai kuka tahansa joka tähän on vihkiytynyt, ei ole IPK:n peliä aiemmin tuolla ollut.
Kuvaketta painamalla tulee kaksi isompaa kuvaketta (K-Vantaan ja IPKn logot) ja niistä kun painaa niin menee joukkutietoihin. Mistään ei peli aukea ja tuntuu olevan asiakaspalvelijatkin täysin voimattomia ongelmani edessä.Ihan vaa menemällä sinne sport betan osioon ja klikkaamalla pelin kuvaketta. Täysin samalla tavalla kuin normaalistikki.
Samoin ja kuvan laatukin on huomattavasti parempi kuin "normikanavilla".Minulla tuo Vantaan peli avautui ihan normaalisti kun klikkasin auki.
Minulla tuo Vantaan peli avautui ihan normaalisti kun klikkasin auki.
Ihan normisti se beta aukeaa, kyllä luistimien pitää löytyä jos meinataan Keupalle laittaa hanttiin.
Mulla se ei suostu aukeamaan jostain syystä, vaikka olen useammallakin laitteella sitä yrittänyt. Kai se pitää ruveta KeuPa - RoKi katsomaan, kun ei aukea. Kyllähän tää vituttaa, mutta ensi kaudella voi hyvästellä Elisan onneksi.Samoin ja kuvan laatukin on huomattavasti parempi kuin "normikanavilla".
Vahva erä IPK:lta. Vantaa loi ainoat paikkansa kahdella ylivoimallaan, mutta Tolonen torjui kahdesti upeasti. Jatkukoon näin!