Otteluseuranta (Mestis 2017–2018)

  • 133 494
  • 1 973

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Mulle ihan sama tuo jäähy, mutta nyt on poikkareille annettu linja. Toivottavasti loppupelin jokainen vastaava vihelletään molemmille

Turha toivo. Sehän tuo ikuinen ongelma ainakin Mestiksessä on, eli että alussa näkyvä linja ei sitten jatkossa enää olekaan sama. Olisihan tuossa jo TUTOn YV:llä pitänyt tulla Wileniukselle jäähy, jos siis sama tiukka linja pitäisi.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Tasainen erä Keskilohkon mielestä. Mitä näiden Savonlinnalaisten juomapulloissa on?

Vettä. Ei nuo lausunnot miestä väkevämpää vaadi, pitää vaan olla orientoitunut toteuttamaan pyhän jääkiekkojargonin perinnettä. Tiät sä, ”tasaista oli”, ”mitään ei ole voitettu/hävitty”, ”parantaa pitää”, ”vastustaja on paha”. Ja sitä rataa.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Honkanen! MANU Honkanen! Vieläkö yhä edelleenkin voi olla huomenna kokoonpanossa?

Voi vittu, sanon mä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kyllä mä just päätin ettdn huomenn hallille mene. Jaksa lähteä katsomaan turpaanottoa. Nähdään sitten hallilla, kun Elomo on poiss.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Jaa? Pitää katsella tilanne vielä uusiksi, mutta oliko sitten ulosajo loppuunsa.

Ei ollut. Ei tullut edes numeroihin, eikä ollut vauhtia.

E: ja monto on koko sarjan hakenut tuota. Tiesi, että on tulossa.

E2: ekana kuoleva joutsen ja johan nauratti kun vaihtoon luisteltiin.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ei tuo nyt maailman rumimmalta näyttänyt, mutta sillä ei nyt ole sinänsä merkitystä. Merkitystä sen sijaan on sillä, että Honkasella on nyt alla 16 matsia tehoin 0+2, eikä tosiaan mitään saa aikaiseksi. Paitsi ulosajon itselleen, kuudennessa välierässä.

Ja jos joku asiaa miettii, niin kyllä, todellakin vituttaa. Runkosarjasta asti olen toivonut Honkasen hyllytystä, mutta ei, ratkaisupeleihin asti on pitänyt rosterissa roikottaa. Turhaakin turhempi turhuus.

Ja kas, Pohjanoksa 1, Urpolahti 1.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Heh, Urpolahti yrittää tosissaan voittaa tuon maalivahtien keskinäisen koomailukilpailun.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Olikohan tämä peli pakko televisioida. Vähän noloa alkaa tälläisen jälkeen kenellekään todistelemaan että Mestis on jotenkin laadukas sarja.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Toi Salo on on kyllä paha väkkärä kun pääsee kulmaan kiekon kanssa.

Ja jep muuten tosiaan, Honkasta suolatessani unohdin kokonaan mainita, että Joona Monto saisi mielellään nuuhkia lemuavaa lampaanpersettä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Koivuselta oikein idioottimainen ajo, kun YV on tulossa. Sitten Urpolahti haluaa TVaikaa ja syöttää TuTon tasoituksen. Ulosajo ei ainakaan tullut Monton loukkantumisesta, kun vaihtoaitioon meni.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ai se oli pätkä. Näinkin herrasmiehet hallilta lähtiessä, mutta en kerennyt morjestaa. Ilmeisesti olitkin juttelemassa siinä juuri. Itse olen se parrakas, tyylitajuton, mutta komea mies.

Jaha. Funtsaas miten komea ilmestys olisitkaan jos vielä omaisit jonkin sortin tyylitajua?

Oisko nyt ryöstön paikka? Jos ei, vaan hävitään ja Honkanen on huomenna kokoonpanossa, niin harkitsen oikeasti halliin lähtöä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Jaha. Funtsaas miten komea ilmestys olisitkaan jos vielä omaisit jonkin sortin tyylitajua?

Oisko nyt ryöstön paikka? Jos ei, vaan hävitään ja Honkanen on huomenna kokoonpanossa, niin harkitsen oikeasti halliin lähtöä.

Pakko tasoittaa tilannetta tyylitajuttomuudella. Jatkossakin kuljen Prismaan crocsit jalassa vaimon vastuktuksesta huolimatta =)

Jes! Me johdetaan. Näppi taas iskee sen tärkeän. Tuton peli ei kyllä kauheasti ole vakuuttanut johtoasemassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös