Otteluseuranta (Mestis 2017–2018)

  • 133 674
  • 1 973

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
No enks mä sanonu?

Nää pelit loppuu vissiinkin kaikki numeroihin 4-3.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Elomolta jäätävä esitys. No, ehkä sit vetää pressissä paremmin.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
TuTo painoi kovasti kolmannessa erässä ajattelin jo että hävitäänkö tämä mutta onneksi homma hoitui. Torstaina uutta matoa koukkuun Turussa, olisi jo vierasvoiton paikka.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Se nyt aivan sama vaikka SaPKo tiputettaisiin. KeuPa vie molempia jengejä 4-0. Elämäni ensimmäistä kertaa en edes reagoinut Tuton tasoitukseen, koska koko pelin taso vitutti.
 

TIKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Viimeiseen kahteen minuuttiin 3(?) hyökkäyspään aloitusta. Ei aikalisää saati Kaarlehtoa pois?! En taas tiedä pitäiskö itkee vai nauraa Elomon touhulle. Valitsen jälkimmäisen :)
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Viimeiseen kahteen minuuttiin 3(?) hyökkäyspään aloitusta. Ei aikalisää saati Kaarlehtoa pois?! En taas tiedä pitäiskö itkee vai nauraa Elomon touhulle. Valitsen jälkimmäisen :)
Ei kai se kova äijä " SaPKo ei saa mitään itse aikaseksi" Elomo jäätynyt Savon pyhätössä? Näytti ettei kaveri saa itse mitään aikaiseksi. Aikalisääkin tarjolla mutta vittuukos sitä semmosta me on hävitty tää peli!
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Ensimmäisen erän jälkeen Jokipojilla ei kovasti näyttäisi toivoa olevan, paitsi jos KeuPa HT pelaa lopun peliä kauden huonointa kiekkoa.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tuton träppi on yhtä tehokas kuin olisi nolla pelaajaa puolustamassa. Kertoo jotain taas Elomosta, kun ei ole kykenevä viiden pelin aikana tekemään tarvittavia muutoksia. Mestiksen historian huonoin valmentaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös