Otteluseuranta (Mestis 2017–2018)

  • 133 471
  • 1 973

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Äläs sano :)

Mikäs kähinä siinä Urpolahden ja Keinäsen välille tuli?

Oisko vaan Keinänen sanonu, että Urpopoika ei saa norsupalloakaan kiinni. eikä ole siinä kovinkaan väärässä.
Tänään toki otti pari kovaa seiviä, mutta vastapainoksi antoi 3 tai vähintään 2,5 maalia.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Olipahan halpa maali. No sarja on tasan ja sota jatkuu tiistaina.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Huomaatko miten tää pessimistisyys toimii? Heti kun manaat, niin peli kääntyy toisin.

Joo.

Propsit muuten 4-vuotiaallesi. Kunnioitettavaa jo se jos kolme erääkin jaksaa. Mun 5v ei oikein kahtakaan erää malta. Mukana peleissä aina oleva 10v taas jaksaisi vaikka aamuun asti.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Propsit muuten 4-vuotiaallesi. Kunnioitettavaa jo se jos kolme erääkin jaksaa. Mun 5v ei oikein kahtakaan erää malta. Mukana peleissä aina oleva 10v taas jaksaisi vaikka aamuun asti.

Kolmannen erän puoliväliin menee yleensä nätisti. Sitten ei enää malttaisi istua =) aina ennen ottelua sanoo, että jos haluaa jatkossakin tulla mukaan niin pitää nätisti olla=) tykkää kuitenkin tosi paljon lähteä.

Olipas se peli. Kyllä tunteet aaltoili laidasta laitaan ja huolimatta siitä millainen voittomaali oli, niin mielestäni oikea joukkue voitti.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Joo.

Propsit muuten 4-vuotiaallesi. Kunnioitettavaa jo se jos kolme erääkin jaksaa. Mun 5v ei oikein kahtakaan erää malta. Mukana peleissä aina oleva 10v taas jaksaisi vaikka aamuun asti.

On muuten niin, että minun neljävuotias istuu hallissa just niin pitkään kun peli kestää. Katso se tänäänkin kainalossa läppäriltä koko matsin ja ennen kuin minä sanoin mitään niin kysyi "mitä Urpolahti puuhasi"
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
On muuten niin, että minun neljävuotias istuu hallissa just niin pitkään kun peli kestää. Katso se tänäänkin kainalossa läppäriltä koko matsin ja ennen kuin minä sanoin mitään niin kysyi "mitä Urpolahti puuhasi"

Heh. Aika sitkeitä 4-vuotiaita teillä on.
 

poppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lehdistötilaisuudessa näkyi, että.Elomon kunnioitus vastustajaa kohtaan oli täysi nolla. Jos tuo oli psyykkausta, niin aika heikkoa.
"Annettiin kaikki SaPKon maalit, itse he eivät pystyneet esittämään mitään... hohhoihaaa.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
On muuten niin, että minun neljävuotias istuu hallissa just niin pitkään kun peli kestää.
Nuorena on vitsa väännettävä. Minun 14-vuotiaani, jonka kanssa tultiin tänään hänen pelireissultaan suoraan TuTon peliin, oli jäähalleissa isoveljensä peleissä jo ennen kuin osasi kävellä. Ei kyllä vielä neljä - vuotiaana pelejä katsonut vaan urpoili muuten kavereidensa kanssa ympäri hallia.
 

Knap

Jäsen
"Jaa, Jokipojille rangaistus, käytöskymppi, näköjään Ylöselle" "Ylösellä alkaa kasetti menemään" "En kyllä nähnyt, mistä se oikein tuomarille sanoi"
Vaikuttaa hyvältä selostajalta. Ei tiedä mitä edes tapahtuu, mutta Ylösellä menee kasetti silti.
 

Lieminen

Jäsen
"Jaa, Jokipojille rangaistus, käytöskymppi, näköjään Ylöselle" "Ylösellä alkaa kasetti menemään" "En kyllä nähnyt, mistä se oikein tuomarille sanoi"
Vaikuttaa hyvältä selostajalta. Ei tiedä mitä edes tapahtuu, mutta Ylösellä menee kasetti silti.

Kyllä se ihan hyvin selosti. Se on ihan oikea analyysi, että kympin tullen on nauha kasetissa vähintään venynyt. Miten se niin koville ottakaan tuo Keuruun homma Knaputtimella?
 

Knap

Jäsen
Kyllä se ihan hyvin selosti. Se on ihan oikea analyysi, että kympin tullen on nauha kasetissa vähintään venynyt. Miten se niin koville ottakaan tuo Keuruun homma Knaputtimella?
Joo no kommentoin lähinnä kyseistä tilannetta, enkä tietääkseni kommentoinut peliä ollenkaan. Hallissa vaikutti olevan hyvä tunnelma, eikä se yksi oman rumpusetin peliin tuoja kuulunut kaikkien läpi, joten näin muuten itse lähetys oli paljon parempi kuin runkosarjassa.
 

mrkrw

Jäsen
SaPKo otti kovat keinot käyttöön ja päätti olla kuvaamatta peliä? Ei ole mikään pikkuongelma, kun Fanseat isosti huomauttaa että kuvayhteyttä ei ole.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
SaPKo otti kovat keinot käyttöön ja päätti olla kuvaamatta peliä? Ei ole mikään pikkuongelma, kun Fanseat isosti huomauttaa että kuvayhteyttä ei ole.

Kohta alkaa oikeasti harmittaa, jos ei ala pian kuvaa näkymään. PIuhat vedetty poikki Turkuun, kun Elomon kommentit ottaneet koville.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kyllä minulla ainakin Tampereella kuva näkyy ja ääni kuuluu.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Omaan silmään haisi potkumaalilta. Voisiko kenties @Numero 1080p tarkistaa tilanteen uudestaan? =)

Heh ei jaksanut tällä kertaa. Sen yhden hidastuksen perusteella näytti ihan kelvolliselta maalilta.

Ei ole TUTO vakuuttanut toistaiseksi. Yksi jonkin sortin tekopaikka, SapKolla jo puolen tusinaa erinomaista.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Nämä väärät vaihdot on kans sen sortin virheitä, että en koskaan opi niitä tajuamaan. I mean, how hard can it be...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös