Numero 1080p
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO H
Olisipa vaan Mäntylä päästänyt äijästä sellaisen minuutin verran nopeammin irti, niin olisi jäänyt jäähy ja avausmaali tulematta.
Tekisi mieleni peräänkuuluttaa Tamin lanseeraamaa jäähytasapainoa. Aika herkästi pilli soi ja koko ajan SaPKolle. SaPKon ei auta tehdä maalinsa kuin alivoimalla ja niinhän tuo tekee jo toisen sellaisen tänään.
Taisi Vantaalainen taklata päähän Wileniusta (?) Ei kai siinä loukkaantumista vaan taas.
En minä jäähytasapainoa halua. Linja on annettu ja minulle tärkeintä on, että se on läpi ottelun sama. SaPKon jäähyt ovat kaikki olleet vihellettävissä ja se estäminen on aiemminkin sarjassa vihelletty.
Ai? Meni kokonaan ohi multa. Ei oikein terävimmillään tässä flunssaisena.
En minä jäähytasapainoa halua. Linja on annettu ja minulle tärkeintä on, että se on läpi ottelun sama. SaPKon jäähyt ovat kaikki olleet vihellettävissä ja se estäminen on aiemminkin sarjassa vihelletty.
En tosin tiedä, kun eivät Iisalmessa (onneksi) koskaan tuomaroi.
Sinällään oli parasta, kun jokaiseen playoff sarjaan olisi omat tuomarit. Iisalmen kummassakin pelissä on ollut Pelkonen-Ruuska pari, ja linja ollut hyvin samanlainen Iisalmen peleissä. Vuohtoniemi-Räsänen parin linja vituttaisi runkosarjassakin, koska ei kaikkea kuulu viheltää, silloin 5v5 pelille ei jää oikein tilaa kehittyä, eikä välttämättä parempi joukkue voita. Estämisjäähy kuuluu playoffeihin jos se on selkeä, nämä on vähän määrittelykysymyksiä. Kiekko katsomoon, väärä vaihto, korkeat mailat ja selvät kampitukset on sellaisia, mitkä pitäisi viheltää aina. Loput silloin, jos ne on räikeitä.Sinänsä ikävää, kun yhdessä vihelletään kaikki ja jossakin vain ruumiit. kiekko katsomoon ja väärä vaihto, mutta tämän kanssa on elettävä. Se onko esim se estämisjäähy playoff hengen mukainen.