Dynamo_FIN
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ketterä
Kyllä pelaa Ketterä löysää peliä! Ja tuskaa lisää tämä Tynkkysen selostus.
Ja seuraavassa pelissä jo hätyytelläänkin kymmenen rajaa. Salminen ainakin ansaitsisi tuosta törkyilystä pelikieltoa, eli ei kaukana olla jos sen suhteen oikeus toteutuu. Saatanan tyhmä ja ruma temppu.
Taas järkevä kymppi levolta. Varsinkin kun tiedetään kuinka Vuohtoniemi ja Räsänen tykkää keskustella, niin voisiko vain mennä kiltisti jäähylle istumaan.
Toi Pohjanoksa sais kans lopettaa ton filmaamisen samaa kyytiä ku nyt on sen aloittanutkin.
Juu. Voi olla että siinä teatteria oli, mutta kyllä siinä maila kovaa kurkkuun tuli hidastuksia katsoess.
Pelkkää teatteria. Samoin kuin edellisessä kotipelissäkin.
Pelkkää teatteria. Samoin kuin edellisessä kotipelissäkin.
Voi vittu näitä sankareita, kun pitää hyvä kiekkopeli pilata.
haha olipa hepponen jäähy kyllä Keinäselle. Ja nyt käy kaverien suut siihen malliin että kympit laulaa..
haha olipa hepponen jäähy kyllä Keinäselle. Ja nyt käy kaverien suut siihen malliin että kympit laulaa..
Yhtään ainoata kertaa ei mene tuollainen NHL tuomareillakaan läpi. Kun siinä ei edes tavoitella kiekkoa tai yritetä lyödä mailaankaan niin ei tossa muuta ollut kun puhaltaa jäähy.
Kyllä! Täysin linjan mukainen. Älä viitsi.
En minä mistään linjasta puhunut vaan siitä että jäähy oli aivan oikein puhallettu.
En minä mistään linjasta puhunut vaan siitä että jäähy oli aivan oikein puhallettu.
Minua vitutti pelin aikana tuomareiden huonouden lisäksi pelaajien sammakkoloikat ja kuumimiset kun ei paska tuomari menekään joka teatteriin. Kun katsoit ilmeisesi fanseatia niin huomasit varmasti että hetkeä aiemmin juuri Friman sortui siihen.
siitä että jäähy oli aivan oikein puhallettu.
No johan nyt. Tuosta puhaltamatta jättöminen olisi ollut virhe. Virheitä ei pidä korjata uusilla virheillä, ja se missä kohtaa peliä vihelletään ei ole virhe vaan ennemmin hyvyys koska jääkiekossa pelataan jona hetki samalla sääntökirjalla.
Tuosta olisi kukaan tuskin purnannut, jos jäähy olisi jäänyt viheltämättä. .
Jos kukaan katsoi eilen Jokereiden pelin niin siinä oli paskat tuomarit.