No nyt meni vituiks tämäkin, kun ei ole se Ketterän vakiselostaja, vaan joku ärrävikainen jätkä.Eipä oikein odotuksia, kun Ketterä vastassa. No ainakin on hyvä lähetys, jos peli on huono IPKn kannalta.
No nyt meni vituiks tämäkin, kun ei ole se Ketterän vakiselostaja, vaan joku ärrävikainen jätkä.
Aijaa. Itse olen kuullut vain sitä toista, joka on huomattavasti mielyttävämpi minun mielestä. Kommentaattori vaikuttaa ihan hyvältä, mutta ääni ei tällä selostajalla sovi selostushommiin.Tämän Tynkkysen kanssa selostavat aika lailla puoliksi. Enemmän tämä kiekosta tajuaa, kuin se toinen. Toki kommentaattori Rinkisen kanssa oikein mukava pari ovat he.
Ketterä petrannut peliin lähtöjä viime aikoina ja 1-0 ykkösketjun toimesta.
Ei varsinaisesti mennyt, mutta hieman ylipelausta oli ainakin ensimmäisessä tilanteessa. Autiolle sattuu välillä tämmöisiä iltoja, niin Jasi reagoi ajoissa kerrankin, ja vältti sen mahdollisuuden sille illalle.Mielenkiintoinen päätös Jasilta vaihtaa Autio pois, kun yksikään maali ei miehen piikkiin mennyt.
Niklas Salo on kyll huikee. Hommaa vastustajalle joka pelissä jäähyjä kun vastustajan pakit ei millään pysy Salon perässä.. nyt vaan toi yv pitäs saada kuosiin..
On kyllä huikee äijä. Jotain samaa, kun Puppe Kumpulaisella. Liike vielä ehkä napsun kovempi, kun Jannella.
Luultavasti 3-5 peliä tulee olemaan. Tällä kaudella nähdyistä otteluista ehkä Koblizekin suoritus nyt on tuohon jollain tasolla verrattavissa, siitä taisi tulla 3 peliä huilia.Hyi helvetti, mikä aivopieru Kiviojalta. Toivottavasti pitkä pelikielto tiedossa.