Otteluseuranta (Lukko)

  • 553 042
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Ai saakeli tekee gutaa. Hienoa jätkät, asenne eikä tahto ole lopahtaneet tänään ei niin yhtään.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän ikävästi kaatui Pitkänen, kun Reunanen lähti taklaamaan. Toivottavasti ei käynyt pahasti.

Hieno voitto. Mielestäni oli vahva esitys kaikilta.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vähän ikävästi kaatui Pitkänen, kun Reunanen lähti taklaamaan. Toivottavasti ei käynyt pahasti.

Virta huuteli tuon jälkeen kovasti tuomarille ja Tarmo näytti, että kyyristyi. Lopuksi tuomari näytti Virralle, että riittää. Meni vähän ohi itseltä tilanne.
 

Tuplahuuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalapa
Hienosti vielä päähän Pitkästä viime sekunneilla. Hyvä Rauma. Taitaa pelikiellot heilua, toivottavasti. Oltiin kyllä sysipaskoja, sori siitä. Teillä voi oll pitkä kevät tiedossa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hienosti vielä päähän Pitkästä viime sekunneilla. Hyvä Rauma. Taitaa pelikiellot heilua, toivottavasti. Oltiin kyllä sysipaskoja, sori siitä. Teillä voi oll pitkä kevät tiedossa.

Osuu päähän. Sitä ei varmaan kukaan kiellä, mutta kato nyt vittu mistä johtu... Oisko ollu Pitkäsen ihan oma vika voi jeesus
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Osuu päähän. Sitä ei varmaan kukaan kiellä, mutta kato nyt vittu mistä johtu... Oisko ollu Pitkäsen ihan oma vika voi jeesus
Vastataan nyt tähän lainaukseen myös edelliseen kysymykseesi.
Ensinnäkin miksi helvetissä Reunasen piti lähes ottaa päästä kiinni ja ajaa laitaan kaatunut pelaaja. Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vastataan nyt tähän lainaukseen myös edelliseen kysymykseesi.
Ensinnäkin miksi helvetissä Reunasen piti lähes ottaa päästä kiinni ja ajaa laitaan kaatunut pelaaja. Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.

Et sääkään kehuja ansaitse.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Hienosti vielä päähän Pitkästä viime sekunneilla. Hyvä Rauma. Taitaa pelikiellot heilua, toivottavasti. Oltiin kyllä sysipaskoja, sori siitä. Teillä voi oll pitkä kevät tiedossa.
Hyvä kalpa!
Vastataan nyt tähän lainaukseen myös edelliseen kysymykseesi.
Ensinnäkin miksi helvetissä Reunasen piti lähes ottaa päästä kiinni ja ajaa laitaan kaatunut pelaaja. Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.
Hyvä hoopeekoo!
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Hienosti vielä päähän Pitkästä viime sekunneilla. Hyvä Rauma. Taitaa pelikiellot heilua, toivottavasti. Oltiin kyllä sysipaskoja, sori siitä. Teillä voi oll pitkä kevät tiedossa.

No nyt on jo ihan älytöntä. Ikävästi Pitkänen ilmeisesti jotenkin horjahti sinne lantion korkeudelle, toivottavasti ei käynyt pahemmin. Minkään rikollisen näkeminen siinä tilanteessa vaatii kyllä vähintään kahden promillen kännin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Vastataan nyt tähän lainaukseen myös edelliseen kysymykseesi.
Ensinnäkin miksi helvetissä Reunasen piti lähes ottaa päästä kiinni ja ajaa laitaan kaatunut pelaaja. Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.
Kaatunut pelaaja? Päästä kiinni? Pitkänen yrittää sukeltaa taklauksen alta pois. Pää on jumalauta laidan reunan alapuolella. Olis ottanut taklauksen vastaan, niin ei olisi tapahtunut mitään. Nyt oli pää sananmukaisesti munissa.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.
Hienoa että Lukko rupeaa aiheuttamaan tunteita. Täällähän vilisee nykyään entistä enemmän kaikkien muiden joukkueiden huutelijoita. Hypätkää vaan pändvaageniin, ei teitä kukaan siitä kiusaa.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaatunut pelaaja? Päästä kiinni? Pitkänen yrittää sukeltaa taklauksen alta pois. Pää on jumalauta laidan reunan alapuolella. Olis ottanut taklauksen vastaan, niin ei olisi tapahtunut mitään. Nyt oli pää sananmukaisesti munissa.
Ei sitä varmaan kukaan ole väittänytkään ettei pää ollut alhaalla, mutta nyt kun tilanne meni toisin päin niin ihan ok Teidän mielestä. Nuutisen sen sijaan olis pitänyt antaa Reunasen mennä kun ei ollut kun vähän erää jäljellä. Eli itse voi ajaa huonossa asennossa tai puun takaa mutta vastustaja pitäis suurinpiirtein kivittää.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän enää saa taklata kun ei ole sekunteja jäljellä kun muutama, vai miten se meni
Onko joku niin sanonut? Itse ihmettelin vaihtoa 2 sekuntia ennen erän päättymistä. Täällä mielestäni todettu Nuutisen taklauksen olleen puhdas ja sinä tulet suoltamaan tuollaista paskaa
 
Viimeksi muokattu:

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Ja jalka heilahtaa kun Kantola takoo jäässä makaavaa kaveria.
Niin, voihan tosta sanktiota Nemelle tulla. Mutta sanoisin kuitenkin että jos itsekin makaisin selälläni jäässä ja kaveri takoo päätäni päälläni jalat harallaan seisten, saattaisin ihan vaistomaisesti nostaa jalkaani kohti hakkaajaa. Ei mulla muuta.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
262 ja pari viestiä 263 sivulta tässä ketjussa
Heh, niinpä niin. Kävinpä nyt katsomassa, eikä siellä kyllä Nuutista oltu kivittämässä sen takia, että taklasi ihan erän lopussa. Olihan se turha, kuten varmaan oli Tarmonkin. Sen sijaan kyseisiltä sivuilta löysin yllättävänkin objektiivista pohdintaa taklaukseen liittyen varsinkin kun ensi alkuun näytti, että taklaus olisi osunut päähän.

No, ei tästä tämän enempää kun tarkoituksesi ei muu olekaan kuin provoilu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös