Aina menee kilpipuolelle.
Eihän enää saa taklata kun ei ole sekunteja jäljellä kun muutama, vai miten se meniVähän ikävästi kaatui Pitkänen, kun Reunanen lähti taklaamaan. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
Hieno voitto. Mielestäni oli vahva esitys kaikilta.
Vähän ikävästi kaatui Pitkänen, kun Reunanen lähti taklaamaan. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
Eihän enää saa taklata kun ei ole sekunteja jäljellä kun muutama, vai miten se meni
Hienosti vielä päähän Pitkästä viime sekunneilla. Hyvä Rauma. Taitaa pelikiellot heilua, toivottavasti. Oltiin kyllä sysipaskoja, sori siitä. Teillä voi oll pitkä kevät tiedossa.
Vastataan nyt tähän lainaukseen myös edelliseen kysymykseesi.Osuu päähän. Sitä ei varmaan kukaan kiellä, mutta kato nyt vittu mistä johtu... Oisko ollu Pitkäsen ihan oma vika voi jeesus
Vastataan nyt tähän lainaukseen myös edelliseen kysymykseesi.
Ensinnäkin miksi helvetissä Reunasen piti lähes ottaa päästä kiinni ja ajaa laitaan kaatunut pelaaja. Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.
Hyvä kalpa!Hienosti vielä päähän Pitkästä viime sekunneilla. Hyvä Rauma. Taitaa pelikiellot heilua, toivottavasti. Oltiin kyllä sysipaskoja, sori siitä. Teillä voi oll pitkä kevät tiedossa.
Hyvä hoopeekoo!Vastataan nyt tähän lainaukseen myös edelliseen kysymykseesi.
Ensinnäkin miksi helvetissä Reunasen piti lähes ottaa päästä kiinni ja ajaa laitaan kaatunut pelaaja. Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.
Hienosti vielä päähän Pitkästä viime sekunneilla. Hyvä Rauma. Taitaa pelikiellot heilua, toivottavasti. Oltiin kyllä sysipaskoja, sori siitä. Teillä voi oll pitkä kevät tiedossa.
Kaatunut pelaaja? Päästä kiinni? Pitkänen yrittää sukeltaa taklauksen alta pois. Pää on jumalauta laidan reunan alapuolella. Olis ottanut taklauksen vastaan, niin ei olisi tapahtunut mitään. Nyt oli pää sananmukaisesti munissa.Vastataan nyt tähän lainaukseen myös edelliseen kysymykseesi.
Hienoa että Lukko rupeaa aiheuttamaan tunteita. Täällähän vilisee nykyään entistä enemmän kaikkien muiden joukkueiden huutelijoita. Hypätkää vaan pändvaageniin, ei teitä kukaan siitä kiusaa.Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.
Ei sitä varmaan kukaan ole väittänytkään ettei pää ollut alhaalla, mutta nyt kun tilanne meni toisin päin niin ihan ok Teidän mielestä. Nuutisen sen sijaan olis pitänyt antaa Reunasen mennä kun ei ollut kun vähän erää jäljellä. Eli itse voi ajaa huonossa asennossa tai puun takaa mutta vastustaja pitäis suurinpiirtein kivittää.Kaatunut pelaaja? Päästä kiinni? Pitkänen yrittää sukeltaa taklauksen alta pois. Pää on jumalauta laidan reunan alapuolella. Olis ottanut taklauksen vastaan, niin ei olisi tapahtunut mitään. Nyt oli pää sananmukaisesti munissa.
Onko joku niin sanonut? Itse ihmettelin vaihtoa 2 sekuntia ennen erän päättymistä. Täällä mielestäni todettu Nuutisen taklauksen olleen puhdas ja sinä tulet suoltamaan tuollaista paskaaEihän enää saa taklata kun ei ole sekunteja jäljellä kun muutama, vai miten se meni
Eli itse voi ajaa huonossa asennossa tai puun takaa mutta vastustaja pitäis suurinpiirtein kivittää.
Niin, voihan tosta sanktiota Nemelle tulla. Mutta sanoisin kuitenkin että jos itsekin makaisin selälläni jäässä ja kaveri takoo päätäni päälläni jalat harallaan seisten, saattaisin ihan vaistomaisesti nostaa jalkaani kohti hakkaajaa. Ei mulla muuta.Ja jalka heilahtaa kun Kantola takoo jäässä makaavaa kaveria.
262 ja pari viestiä 263 sivulta tässä ketjussaTästä todistusaineistoa?
Ja toiseksi itse Lukossa ei nyt suurta vikaa, mutta nää kannattajat on kyllä niin oma lukunsa.
Heh, niinpä niin. Kävinpä nyt katsomassa, eikä siellä kyllä Nuutista oltu kivittämässä sen takia, että taklasi ihan erän lopussa. Olihan se turha, kuten varmaan oli Tarmonkin. Sen sijaan kyseisiltä sivuilta löysin yllättävänkin objektiivista pohdintaa taklaukseen liittyen varsinkin kun ensi alkuun näytti, että taklaus olisi osunut päähän.262 ja pari viestiä 263 sivulta tässä ketjussa